mkrawcz1 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Ty piszesz, że problemem byłoby to, że nie dałoby się zatankować do pełna. Ja - że to nie byłby problem. Problemem byłoby spienianie paliwa w zbiorniku, dlatego musi być wygięta do góry zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Marcin, ale mając wylot rurki od nadciśnienia gdzieś indziej niż w najwyższym punkcie zbiornika nie zatankujesz do pełna. Ale to wszystko pryszcz - ma być podgięta do góry, ta od tankowania dół, co pomoże w ew. wytankowywaniu i będzie w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Dokładnie :-) Zresztą po co opowiadać, jak można narysować ;-) http://www.hooked-on-rc-airplanes.com/rc-fuel-tank-question.html Dwuprzewodowa instalacja: Trójprzewodowa instalacja: "Pressure line" - do tłumika. "To carburetor/fuel pick line" - do gaźnika. "To fuel dot" - do tankowania/roztankowania. W dwuprzewodowej instalacji tankujemy/roztankowujemy wężykiem do gaźnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 no no Kolega Krristof widzę , że Cie wciągnęły spaliny i dobrze ciesze się, fajnie zrobiłeś tą maskę silnika pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Kristoff Przeczytałem Twoje problemy z goleniami podwozia. Jest prosty i skuteczny sposób na znaczne wzmocnienie duralowych goleni. Trzeba je lekko przetłoczyć. Goleń "płaska" (w przekroju) ======= Goleń przetłoczona //\\ Oczywiście pod dużo mniejszym kątem. To bardzo wzmacnia i usztywnia golenie. Sprawdzone. Wkręć w imadło i młotkiem delikatnie pozaginaj tak około 10-15*. Same golenie bez elementu mocowanego do kadłuba. Rurki w zbiorniku tak jak piszą koledzy. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Ok czuje się jak głupek bo przecież z tymi rurkami jest dość logiczne :crazy:. To teraz drugie pytanie jak pozaginać te rurki żeby ścianki się nie zapłaszczyły ? Jest na to jakaś prosta metoda ?? Jak wyginałem rurę wydechową (samochodu) z kwasówki to nabijałem ją piachem ale w tak małych rurkach to chyba odpada Co do tych goleni to nie bardzo rozumiem o co chodzi można by wrzucić jakąś fotkę ? Cieszy mnie ten model Panie Darku cieszy. Dziś żeby nie siedzieć bezczynnie to pomalowałem wnętrze komory silnika wszystko jest teraz czarne i wygląda jeszcze lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkrawcz1 Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 W palcach albo delikatnie kombinerkami. Rurki mają na tyle grube ścianki (w stosunku do średnicy), a kąt jest mały, za to promień może być duży, że nie powinny się spłaszczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Nie mam już obecnie żadnego modelu z takimi goleniami, więc nie zrobię zdjęcia, ale wyrysowałem Ci to dokładniej. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Już rozumiem o co chodzi z tymi goleniami dzięki piękne za rade jeśli obecny patent nie zda egzaminu na pewno spróbuje je w ten sposób przetłoczyć. Obecnie wkleiłem nowe szybki i powyginałem te rurki ale nasuwa mi się kolejne pytanie. Czy zbiornik może być usadowiony na boku ? W pionie nie bardzo chciał się zmieścić :/ Zamieszczam fotki ze stanem obecnym na dziś. Jakiej farby użyć aby zabezpieczyć komorę silnika przed wpływem paliwa ? By kristoff88 By kristoff88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Już rozumiem o co chodzi z tymi goleniami dzięki piękne za rade jeśli obecny patent nie zda egzaminu na pewno spróbuje je w ten sposób przetłoczyć. Obecnie wkleiłem nowe szybki i powyginałem te rurki ale nasuwa mi się kolejne pytanie. Czy zbiornik może być usadowiony na boku ? W pionie nie bardzo chciał się zmieścić :/ Zamieszczam fotki ze stanem obecnym na dziś. Jakiej farby użyć aby zabezpieczyć komorę silnika przed wpływem paliwa ? By kristoff88 By kristoff88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 No teraz wygląda jak wicherek! podoba mi się Farbę to chyba obojętnie jaką? Najlepiej pomaluj taką farbą jaką masz pod ręką, poza tym można sprawdzić czy paliwo ruszy daną farbe.... Zbiornik możesz umieścić spokojnie na boku, bedzie nawet mniejsza różnica poziomów paliwa, jedyny minus to taki że po lataniu zostanie troszke wiecej paliwa jak w zbiorniku umieszczonym na krótszym boku... Ps. Szyby nie najgorsze, choć od razu widać że pod spodem jest taśma dwustronna. Przednia szyba pod krawędzią natarcia też jakoś nie wykończona. wie wiem czepiam się :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 No teraz wygląda jak wicherek! podoba mi się Farbę to chyba obojętnie jaką? Najlepiej pomaluj taką farbą jaką masz pod ręką, poza tym można sprawdzić czy paliwo ruszy daną farbe.... Zbiornik możesz umieścić spokojnie na boku, bedzie nawet mniejsza różnica poziomów paliwa, jedyny minus to taki że po lataniu zostanie troszke wiecej paliwa jak w zbiorniku umieszczonym na krótszym boku... Ps. Szyby nie najgorsze, choć od razu widać że pod spodem jest taśma dwustronna. Przednia szyba pod krawędzią natarcia też jakoś nie wykończona. wie wiem czepiam się :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Czy zbiornik może być usadowiony na boku ? Może być ale musisz pamiętać o prawidłowej orientacji rurek w środku zgodnie ze schematem przedstawionym wyżej przez mkrawcz1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Czy zbiornik może być usadowiony na boku ? Może być ale musisz pamiętać o prawidłowej orientacji rurek w środku zgodnie ze schematem przedstawionym wyżej przez mkrawcz1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 No to się ciesze że nie muszę nic już kombinować z tym zbiornikiem. Taśma dwu stronna ?? !! Tyle się namęczyłem żeby wyciąć paski z foli oracover i wygląda to jak taśma ;( . Te paski (szare) miały wzbogacić kolorystykę gdyż bez nich model wyglądał jakoś tak goło, a przy tym maskują dziury po wkrętach. Którymi wcześniej była przykręcona szyba (folia). Jeśli chodzi o szybkę czołową to przyznam że mi nie wyszła. :/ Jako że silicon długo wiąże postanowiłem punktowo przymocować ją ca. Efekt każdy widzi. Gdybym wklejał je jeszcze raz to wkleił bym je w środek ramy, a nie na wierzch. Jeśli chodzi o farby to problem w tym że nitro zawarte w paliwie rozpuszcza wszystkie jakie mam. Pomalowałem na czarno komorę silnika ale podejżewam że i ta farba będzie się zmywać bądź zostaną na niej zacieki. Dlatego pommyślałem żeby pomalować to jakimś bezbarwnym lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 No to się ciesze że nie muszę nic już kombinować z tym zbiornikiem. Taśma dwu stronna ?? !! Tyle się namęczyłem żeby wyciąć paski z foli oracover i wygląda to jak taśma ;( . Te paski (szare) miały wzbogacić kolorystykę gdyż bez nich model wyglądał jakoś tak goło, a przy tym maskują dziury po wkrętach. Którymi wcześniej była przykręcona szyba (folia). Jeśli chodzi o szybkę czołową to przyznam że mi nie wyszła. :/ Jako że silicon długo wiąże postanowiłem punktowo przymocować ją ca. Efekt każdy widzi. Gdybym wklejał je jeszcze raz to wkleił bym je w środek ramy, a nie na wierzch. Jeśli chodzi o farby to problem w tym że nitro zawarte w paliwie rozpuszcza wszystkie jakie mam. Pomalowałem na czarno komorę silnika ale podejżewam że i ta farba będzie się zmywać bądź zostaną na niej zacieki. Dlatego pommyślałem żeby pomalować to jakimś bezbarwnym lakierem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Stary dobrze jest to ma latać .. ja ten samolot robiłem na szybkiego nie patrzyłem na szczegóły o nie będziesz się starał w makiecie:) tam dopieścisz swoje cacuszko na maxa pozderki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 29 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Stary dobrze jest to ma latać .. ja ten samolot robiłem na szybkiego nie patrzyłem na szczegóły o nie będziesz się starał w makiecie:) tam dopieścisz swoje cacuszko na maxa pozderki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Tak ja wiem ale mam trochę czasu, a w łodzi nie mam warunków do budowy nowego modelu więc trochę dopieszczam ten Sprawia mi to frajdę Poza tym ktoś kiedyś powiedział że ładniejsze modele lepiej latają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kristoff Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Tak ja wiem ale mam trochę czasu, a w łodzi nie mam warunków do budowy nowego modelu więc trochę dopieszczam ten Sprawia mi to frajdę Poza tym ktoś kiedyś powiedział że ładniejsze modele lepiej latają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi