Skocz do zawartości

Mały górnopłat spalinowy pod silnik os. max 15 LA


bandi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 177
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Marcin, ale mając wylot rurki od nadciśnienia gdzieś indziej niż w najwyższym punkcie zbiornika nie zatankujesz do pełna.

Ale to wszystko pryszcz - ma być podgięta do góry, ta od tankowania dół, co pomoże w ew. wytankowywaniu i będzie w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :-)

Zresztą po co opowiadać, jak można narysować ;-)

http://www.hooked-on-rc-airplanes.com/rc-fuel-tank-question.html

Dwuprzewodowa instalacja:

Dołączona grafika

Trójprzewodowa instalacja:

Dołączona grafika

"Pressure line" - do tłumika.

"To carburetor/fuel pick line" - do gaźnika.

"To fuel dot" - do tankowania/roztankowania.

W dwuprzewodowej instalacji tankujemy/roztankowujemy wężykiem do gaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kristoff

Przeczytałem Twoje problemy z goleniami podwozia.

Jest prosty i skuteczny sposób na znaczne wzmocnienie duralowych goleni. Trzeba je lekko przetłoczyć.

Goleń "płaska" (w przekroju) =======

Goleń przetłoczona //\\

Oczywiście pod dużo mniejszym kątem. To bardzo wzmacnia i usztywnia golenie. Sprawdzone. Wkręć w imadło i młotkiem delikatnie pozaginaj tak około 10-15*. Same golenie bez elementu mocowanego do kadłuba.

Rurki w zbiorniku tak jak piszą koledzy.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok czuje się jak głupek bo przecież z tymi rurkami jest dość logiczne :crazy:.

 

To teraz drugie pytanie jak pozaginać te rurki żeby ścianki się nie zapłaszczyły ?

Jest na to jakaś prosta metoda ?? Jak wyginałem rurę wydechową (samochodu) z kwasówki to nabijałem ją piachem ale w tak małych rurkach to chyba odpada :)

 

Co do tych goleni to nie bardzo rozumiem o co chodzi można by wrzucić jakąś fotkę ?

 

Cieszy mnie ten model Panie Darku cieszy. Dziś żeby nie siedzieć bezczynnie to pomalowałem wnętrze komory silnika wszystko jest teraz czarne i wygląda jeszcze lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już rozumiem o co chodzi z tymi goleniami :D dzięki piękne za rade jeśli obecny patent nie zda egzaminu na pewno spróbuje je w ten sposób przetłoczyć.

Obecnie wkleiłem nowe szybki i powyginałem te rurki ale nasuwa mi się kolejne pytanie.

Czy zbiornik może być usadowiony na boku ?

W pionie nie bardzo chciał się zmieścić :/

Zamieszczam fotki ze stanem obecnym na dziś.

Jakiej farby użyć aby zabezpieczyć komorę silnika przed wpływem paliwa ?

Dołączona grafika

By kristoff88

 

Dołączona grafika

By kristoff88

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już rozumiem o co chodzi z tymi goleniami :( dzięki piękne za rade jeśli obecny patent nie zda egzaminu na pewno spróbuje je w ten sposób przetłoczyć.

Obecnie wkleiłem nowe szybki i powyginałem te rurki ale nasuwa mi się kolejne pytanie.

Czy zbiornik może być usadowiony na boku ?

W pionie nie bardzo chciał się zmieścić :/

Zamieszczam fotki ze stanem obecnym na dziś.

Jakiej farby użyć aby zabezpieczyć komorę silnika przed wpływem paliwa ?

Dołączona grafika

By kristoff88

 

Dołączona grafika

By kristoff88

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz wygląda jak wicherek! podoba mi się:D

Farbę to chyba obojętnie jaką? Najlepiej pomaluj taką farbą jaką masz pod ręką, poza tym można sprawdzić czy paliwo ruszy daną farbe....

Zbiornik możesz umieścić spokojnie na boku, bedzie nawet mniejsza różnica poziomów paliwa, jedyny minus to taki że po lataniu zostanie troszke wiecej paliwa jak w zbiorniku umieszczonym na krótszym boku...

 

Ps. Szyby nie najgorsze, choć od razu widać że pod spodem jest taśma dwustronna. Przednia szyba pod krawędzią natarcia też jakoś nie wykończona. wie wiem czepiam się :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No teraz wygląda jak wicherek! podoba mi się:(

Farbę to chyba obojętnie jaką? Najlepiej pomaluj taką farbą jaką masz pod ręką, poza tym można sprawdzić czy paliwo ruszy daną farbe....

Zbiornik możesz umieścić spokojnie na boku, bedzie nawet mniejsza różnica poziomów paliwa, jedyny minus to taki że po lataniu zostanie troszke wiecej paliwa jak w zbiorniku umieszczonym na krótszym boku...

 

Ps. Szyby nie najgorsze, choć od razu widać że pod spodem jest taśma dwustronna. Przednia szyba pod krawędzią natarcia też jakoś nie wykończona. wie wiem czepiam się :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się ciesze że nie muszę nic już kombinować z tym zbiornikiem.

Taśma dwu stronna ?? !! Tyle się namęczyłem żeby wyciąć paski z foli oracover i wygląda to jak taśma ;( .

Te paski (szare) miały wzbogacić kolorystykę gdyż bez nich model wyglądał jakoś tak goło, a przy tym maskują dziury po wkrętach. Którymi wcześniej była przykręcona szyba (folia). Jeśli chodzi o szybkę czołową to przyznam że mi nie wyszła. :/

Jako że silicon długo wiąże postanowiłem punktowo przymocować ją ca.

Efekt każdy widzi.

Gdybym wklejał je jeszcze raz to wkleił bym je w środek ramy, a nie na wierzch.

Jeśli chodzi o farby to problem w tym że nitro zawarte w paliwie rozpuszcza wszystkie jakie mam. Pomalowałem na czarno komorę silnika ale podejżewam że i ta farba będzie się zmywać bądź zostaną na niej zacieki.

Dlatego pommyślałem żeby pomalować to jakimś bezbarwnym lakierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to się ciesze że nie muszę nic już kombinować z tym zbiornikiem.

Taśma dwu stronna ?? !! Tyle się namęczyłem żeby wyciąć paski z foli oracover i wygląda to jak taśma ;( .

Te paski (szare) miały wzbogacić kolorystykę gdyż bez nich model wyglądał jakoś tak goło, a przy tym maskują dziury po wkrętach. Którymi wcześniej była przykręcona szyba (folia). Jeśli chodzi o szybkę czołową to przyznam że mi nie wyszła. :/

Jako że silicon długo wiąże postanowiłem punktowo przymocować ją ca.

Efekt każdy widzi.

Gdybym wklejał je jeszcze raz to wkleił bym je w środek ramy, a nie na wierzch.

Jeśli chodzi o farby to problem w tym że nitro zawarte w paliwie rozpuszcza wszystkie jakie mam. Pomalowałem na czarno komorę silnika ale podejżewam że i ta farba będzie się zmywać bądź zostaną na niej zacieki.

Dlatego pommyślałem żeby pomalować to jakimś bezbarwnym lakierem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.