jozek Posted August 30, 2007 Share Posted August 30, 2007 Przedstawiam zdjecia modelu powstajacego na podstawie planow Rc revue. Rozpietosc to 920mm. Model planuje napedzac dzwonkiem tower pro poniewaz tylko taki silnik mam wolny. Podaje link do strony gdzie mozna obejrzec plany i gotowy model http://www.rcrevue.cz/objednejte-si/planky/&page=80&planek=pfalz-e-v%5B9%5D Obecny stan: \ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mareq Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ładna czysta robota. Normalnie prawie nie widać śladów klejenia. A ta kratownia ogona miodzio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
h3nry Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Taa.. kratownica jest porostu na medal ;D Konkretne plany, wprawiony "operator" to i model musi wyglądać . Dzwonek chyba do 600g to trochę przymało :faja: Link to comment Share on other sites More sharing options...
MareX Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Faktycznie miodzio. Już na niego zachorowałem!!! Te plany chyba da się bez problemów sciągnąć, druknąć i powiększyć? Zaraz będę uruchamiał synka w tym temacie, bo podobno ostatnio opanował włąśnie taką robotę z planami. Gratuluję czystej i dokładnej roboty i czekam na dalszą relację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ładziak Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Ładna czysta robota. Normalnie prawie nie widać śladów klejenia. Na pewno zrobił to po Chińsku - na odrobinę kleju z ryżu i ślinę, a całość będzie się trzymała na folii. Inaczej nie da się zrobić tak czysto. Rozpadnie się przy pierwszym locie Na poważnie to świetna robota. Takie fotki lubię oglądać - proszę o wiecej zdjęć dokumentujących budowę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Marek - własnie otrzymałem z Anglii plany Pfalz'a E.1 ( tradycyjny silnik rotacyjny) ale troszkę większego, o rozpietości 170cm - jako elrktryk. Przeróbka na spalinę bezproblemowa. Co do chińskiego "dzwonka', u mnie siedzi w modelu łodzi latającej o rozp. 110cm i wadze 860g. Nie powiem by latało to jak krowa więc napewno będzie ok. Ten sam silnik siedzi w moim prawie tych samych rozmiarów co Pfalz - Fokker E.I; Link to comment Share on other sites More sharing options...
MareX Posted August 31, 2007 Share Posted August 31, 2007 Czołem Irku! Skoro otrzymałeś, to przecież wiesz, co należy zrobić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozek Posted August 31, 2007 Author Share Posted August 31, 2007 Te plany akurat posiadam w wersji orginalnej, wiec moge Marku sluzyc pomoca. Co prawda juz kilka planow wydrukowalem ze strony rcrevue i bylem zadowolony z jakosci, jednak akurat te moga wyjsc malo przejrzyste ze wzgledu na liczbe detali na planach(sciagnajem jpg i z ciekawosci sprawdzalem). Szczegolnie ze planujesz pewnie powiekszenie planow? Co do modelu to jest to najdluzej powstajacy model w historii mojego modelarstwa. Budowe zaczalem w wakacje trzy lata temu kiedy jeszcze nie mialem zadnego wyposarzenia rc. Pierwotnie miala byc to wiec gumowka. Ledwie zaczety model poszedl jednak do szafy. Ostatnio robilem wielkie sprzetanie piwnicy i postanowilem skonczyc model jako ze teraz mam do niego odpowiednie wyposazenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozek Posted September 2, 2007 Author Share Posted September 2, 2007 Prace nad modelem żwawo posuwaja się do przodu. Statecznik poziomy będzie mial konstrukcje pływającą, połówki nie sa narazie połączone ponieważ nie posiadam odpowiedniego drutu. Skrzydla mocowane będą na bagnety stalowe 3mm i spinane gumą. W skrzydlach wklejone sa mosiężne rurki. Podwozie zlutowane z drutu 2mm, miejsca lutowania pokryte czarną rurką termokurczliwą. Silnik zamocowalem w ten sposob ponieważ po wymianie oski nie mam naciecia na c-clipa co w normalnym polożeniu silnika groziłoby jego dezintegracja. Widoczne podkładki gumowe umożliwiające regulacje wykłonu. Przód kadłuba jest niestety dosyć pancerny ponieważ planowalem załozyć silnik spalinowy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozek Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 Kolejne fotki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted September 6, 2007 Share Posted September 6, 2007 Też mam te plany w oryginale. Nie spodziewałem się jednak, że wychodzi z nich taki zgrabny modelik. Moje plany są odbijane w jakiejś dziwnej fioletowawej i plamiastej technologii (zamawiane z Czech przez Modelpartner ). Oryginalnie ma być silniczek 1cm3, więc chciałem dać Norvela 061. Teraz, jak widzę Twoje wykonanie (kratownica kadłuba), może wrócę do tego pomysłu. Stare samoloty jednak mają w sobie to COŚ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozek Posted September 6, 2007 Author Share Posted September 6, 2007 Mysle ze model jako spalinowy napewno wiele by zyskal w stosunku do elektryka, zastanawialem sie nawet czy nie kupic na allegro uzywanego cox`a 0,8cm ale zrezygnowalem z powody braku gaznika rc. A w nowy silniczek nie chcialem inwestowac gdyz nie planuje budowac takich malenstw w przyszłosci. Co do planow moje faktycznie wygladaly jak odbite przez fioletowa kalke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TEQ Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Modelik na prawdę śliczny ! Chętnie bym sam się pokusił o zbudowanie jakiegoś elektryka 70-100cm pod 3f ,ale nie mam odpowiednich planów. A coś przez zimę będę musiał robić . Jeśli chodzi o gaźnik i tłumik to wejdź na stronę : http://larsd.republika.pl/cox.html . Są tam podane filmiki ,i dość dokładne zdjęcia. Myślę że można by było za pomocą odpowiednich narzędzi coś takiego samemu zrobić. Cena na allegro za COX'a jest nie wielka ,a sama przeróbka może dać wiele satysfakcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Też mam te plany w oryginale.Nie spodziewałem się jednak, że wychodzi z nich taki zgrabny modelik. Moje plany są odbijane w jakiejś dziwnej fioletowawej i plamiastej technologii (zamawiane z Czech przez Modelpartner ). Oryginalnie ma być silniczek 1cm3, więc chciałem dać Norvela 061. Teraz, jak widzę Twoje wykonanie (kratownica kadłuba), może wrócę do tego pomysłu. Stare samoloty jednak mają w sobie to COŚ Dokładnie to samo miałem napisać. Jak ja za bardzo nie przepadam za tymi pokracznymi samolotami z I WoW to ten naprawdę ujmuje swoim wyglądem ,ale też i wykonaniem. Tylko skąd wsiąść tyle czasu na te wszystkie modele? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MareX Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ja sobie "przepraszam" Panie Tomku! Samoloty z pierwszej wojny nie są wcale pokraczne. To właśnie są prawdziwe samoloty! I proszę się o nich wyrażać z należytym szacunkiem. Szkoda, że tylko w tym samolocie dostrzegasz, Panie, to piękno... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-==PEGAZ==- Posted September 7, 2007 Share Posted September 7, 2007 Ja sobie "przepraszam" Panie Tomku! Samoloty z pierwszej wojny nie są wcale pokraczne.To właśnie są prawdziwe samoloty! I proszę się o nich wyrażać z należytym szacunkiem. Szkoda, że tylko w tym samolocie dostrzegasz, Panie, to piękno... DOKŁADNIE !!!! Nie ma piękniejszej sylwetki na tle nieba, jak np taki Sopwith Camel, Pup, czy DR I ... To samoloty, które nigdy nie stracą swojego charakteru. Najpiękniejsze sylwetki samolotów, jakie mogą istnieć ! To są takie klasyki jak harley ... jednym słowem niepowtarzalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Prawie mnie przekonaliście ,ale wiecie , prawie robi wielką różnicę. :devil: Jak będzie więcej na forum takich pięknych modeli jak ten to kto wie.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozek Posted September 8, 2007 Author Share Posted September 8, 2007 Model prawie ukonczony. Do zrobienia zostalo jeszcze zamkniecie kabinki (mysle ze na magnesy), olinowanie, instalacja serw. Czy ktos moze mi doradzic jakie smiglo bedzie najlepsze do zainstalowanego silnika (popularny dzwonek) odpowiednio do pakietu 2s i 3s? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pietrek Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Model naprawdę niezły, bardzo git :wink: (kochając raczej te z II w.ś.). No a jak ostatnio mi uświadomił Hubert, dzwonków parę odmian jest, gwiazda, trójkąt, różne obroty na wolt, inne statory. Żeby ktoś mógł Ci coś doradzić w tej sprawie, lub pomodelować w Motocalcu, to konieczne są dokładne dane silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted September 8, 2007 Share Posted September 8, 2007 Piękny model. bardzo podobają mi sie takie starocie Gdzie można kupić takie koła :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.