pacek Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 z tym extrimem to dałem plame, to wszystko przez tą pilotkę pomyliłem Cię z Ładziakiem :oops: dzięki za info o tłumiku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 wszystko przez tą pilotkę pomyliłem Cię z Ładziakiem Fokker, musimy sie zdecydowac - albo ja, albo ty ściągasz pilotkę! Tylko, że wtedy będziemy wyglądali, jak reszta forowiczów... Ech... Lepiej zostańmy w czapkach ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 13 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2007 Ładziak - co najwyżej mogę zmienić gogle bo mam jeszcze drugą parę odswiętną :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 14 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Extrim reaktywacja. Dojrzałem do odbudowy cudeńka. Kadłub posklejany, wzmocniony. Wymieniłem trochę foli, dostał też lekko nowy design. W tej chwili prezentuje się następująco: Maseczka silnika jest "dziwnie" pocieta, jednak już chyba 2 miechy czekam na kolegę z forum który się zdeklarował podesłać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacFlyer Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 WOW jaka waga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 to masz teraz wersję szkolną, bo spokojnie drugi pilot się z tyłu zmieści gratuluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 ładny ładny wstawiaj filmiki z lotów :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Super samolocik. Gdzie latasz w Gdyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 to masz teraz wersję szkolną, bo spokojnie drugi pilot się z tyłu zmieści he he, no tak, ale przesunięcie pilota musiało nastąpić z uwagi na zastosowanie długich orczyków do serw i konieczności przebudowania delikatnie kabinki ładny ładny wstawiaj filmiki z lotów już były loty tego modelu a ostatnio nie chce mi się kręcić Gdzie latasz w Gdyni Zależy jakim modelem. Extrimem często w Chwaszczynie na nowo budowanym boisku za giełdą samochodową. Jakiem 54, niestety jeżdże dalej, tam się nie mieści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Koledzy Extrimem w wersji elektro latam od lipca. Samolocik przeżył 3 kraksy różnego kalibru. W tej chwili kończę katankę z ASP 0.52 AR pewnie za miesiąc oblot jak temperatura troszkę wzrośnie i łapki nie będą marzły ( zdjęcia zamieszczę niedługo w odpowiednim wątku). Jednak wracając do Extrima kolega Marcel napisał iż silniczek 15 ma mocy aż za dużo a co sadzicie abym Extimka wyposażył silniczek ASP 12A.lub OS 10LA W tej chwili mój Extrim jest napędzany silnikiem Welgard który kręci śmigłem GWS 9x5 HD. Do ASP 12A zalecane jest śmigiełko 7x4 troszkę małe nie uważacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Extimka wyposażył silniczek ASP 12A.lub OS 10LA W tej chwili mój Extrim jest napędzany silnikiem Welgard który kręci śmigłem GWS 9x5 HD. Do ASP 12A zalecane jest śmigiełko 7x4 troszkę małe nie uważacie. Wszystko zależy od wagi jaką osiągniesz w/w silnikami. Ja nie lubię latać "papierowymi" modelami, dlatego zapodałm mu .15 i śmigło 8*5 APC. Z hariera, zawisu wychodzi pionowo w górę. Oczywiście radziłbym od razu wymienić podwozie. Oryginalne pręty nie nadają się do większej wagi niż 700g, potem odginają się po kazdym lądowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artek Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Tak zauważyłem ten problem w tej chwili z pakietem 3S 2200 i "odrobiną" żywicy epoksydowej po kolejnych kraksach moje latadełko waży 730G. :roll: W takim razie chyba zdecyduje sie na ASP 12A i śmigiełko 8x4 i zobaczymy jak to wyjdzie ale to narazie pieśń przyszłości w okolicach maja, czerwca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_Kaszëbë Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Nie mogłem się oprzeć pięknej pogodzie Dzisiaj w wielkim śniegu było extremalne latanie extrimem . Śniegu jakieś 25cm, ale co to dla nas. Poniżej kilka fotek "pasa startowego" i lotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylorc Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Piękny ten pas, ale to ostatnie zdjęcie wspaniałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 a moja żona mówi, że czasem przesadzam ale u mnie masz 10 punktów a tak szczerze niechciało by mi się tak machać łopatą, szacunek u mnie śnieg mniejszy więc może w niedziele byleby nie za mocno wiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michu_94_ Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 zdjecia są super troche odsnieżania było a czego sie nie zrobi dla latania. ---------------------------------------------------- Pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aeron1 Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 Kawałek lotu( siadł aku w kamerze) Extrima w wersji spalinowej ASP 15 http://pl.youtube.com/watch?v=LVdDdOSm5gM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 marcel3miasto, Witam, mam Extrima z Arteksu ale elektryka a chciałbym go przerobić na spalinkę. Jako że po dość długiej przerwie zaczynam dalej przygodę z modelarstwem proszę o informację jak przerobić przód samolotu pod silnik ASP 15. Pozdrawiam Roman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 28 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 mam rozbitego extrima i mam pytanie jak wyglada stosunek masy do ciagu ? Bo to co widziałem to szybkie przeloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 miałem extrima spaline z os max 15la i latał super szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.