Skocz do zawartości

eXTRIM v2 by ARTEX - może spalina


marcel_Kaszëbë

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 miesiące temu...

Extrim reaktywacja. Dojrzałem do odbudowy cudeńka. :) Kadłub posklejany, wzmocniony. Wymieniłem trochę foli, dostał też lekko nowy design. W tej chwili prezentuje się następująco:

 

1.jpg

 

2.jpg

 

3.jpg

 

Maseczka silnika jest "dziwnie" pocieta, jednak już chyba 2 miechy czekam na kolegę z forum który się zdeklarował podesłać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz teraz wersję szkolną, bo spokojnie drugi pilot się z tyłu zmieści

 

he he, no tak, ale przesunięcie pilota musiało nastąpić z uwagi na zastosowanie długich orczyków do serw i konieczności przebudowania delikatnie kabinki :)

 

ładny ładny wstawiaj filmiki z lotów

już były loty tego modelu :) a ostatnio nie chce mi się kręcić

 

Gdzie latasz w Gdyni

Zależy jakim modelem. Extrimem często w Chwaszczynie na nowo budowanym boisku za giełdą samochodową. Jakiem 54, niestety jeżdże dalej, tam się nie mieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy Extrimem w wersji elektro latam od lipca. Samolocik przeżył 3 kraksy różnego kalibru. W tej chwili kończę katankę z ASP 0.52 AR pewnie za miesiąc oblot jak temperatura troszkę wzrośnie i łapki nie będą marzły ( zdjęcia zamieszczę niedługo w odpowiednim wątku). Jednak wracając do Extrima kolega Marcel napisał iż silniczek 15 ma mocy aż za dużo a co sadzicie abym Extimka wyposażył silniczek ASP 12A.lub OS 10LA W tej chwili mój Extrim jest napędzany silnikiem Welgard który kręci śmigłem GWS 9x5 HD. Do ASP 12A zalecane jest śmigiełko 7x4 troszkę małe nie uważacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Extimka wyposażył silniczek ASP 12A.lub OS 10LA W tej chwili mój Extrim jest napędzany silnikiem Welgard który kręci śmigłem GWS 9x5 HD. Do ASP 12A zalecane jest śmigiełko 7x4 troszkę małe nie uważacie.

 

Wszystko zależy od wagi jaką osiągniesz w/w silnikami. Ja nie lubię latać "papierowymi" modelami, dlatego zapodałm mu .15 i śmigło 8*5 APC. Z hariera, zawisu wychodzi pionowo w górę.

 

Oczywiście radziłbym od razu wymienić podwozie. Oryginalne pręty nie nadają się do większej wagi niż 700g, potem odginają się po kazdym lądowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zauważyłem ten problem w tej chwili z pakietem 3S 2200 i "odrobiną" żywicy epoksydowej po kolejnych kraksach moje latadełko waży 730G. :roll:

W takim razie chyba zdecyduje sie na ASP 12A i śmigiełko 8x4 i zobaczymy jak to wyjdzie ale to narazie pieśń przyszłości w okolicach maja, czerwca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

marcel3miasto,

Witam, mam Extrima z Arteksu ale elektryka a chciałbym go przerobić na spalinkę.

Jako że po dość długiej przerwie zaczynam dalej przygodę z modelarstwem proszę o informację jak przerobić przód samolotu pod silnik ASP 15.

Pozdrawiam

Roman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.