obsydian1000 Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Wykonałem imitację miedzianej blachy pokrytej farbą .Brakuje jeszcze kilku minut pracy z papierem ściernym i na koniec lakieru. Przednią część kadłuba przeszlifowałem i polakierowałem Zamontowałem na cztery śrubki pokrywę pod którą znajduje się regulator i elektronika do kontroli parametrów lotu i poszukiwania ciepłych, wznoszących prądów powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Witam model Morane Saulnier niedługo skończę będę go przygotowywał do sprzedaży (oczywiście w wersji do złożenia) Zaczynam się powoli zastanawiać nad wykonaniem następnego ciekawego samolotu z okresu pierwszej wojny światowej. Jak wam wpadnie jakiś ciekawy pomysł na samolot to piszcie. chodzi mi po głowie Bristol Scout D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Mój typ to RUMPLER/ETRICH -TAUBE 1911/1912 http://www.airlandseaweapons.com/blog/535653-pre-1914-german-military-aircraft/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Bleriott XI... Będę wdzięczny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Muszę powiedzieć że super samolot i nawet do zrobienia tylko jedno mnie zastanawia, jak to przewieść na lotnisko jeśli wykonam go w skali 1:5. Oczywiście trzeba by było wykonać skrzydła demontowane bo nie każdy ma busa towarowego, ale czy komuś będzie się chciało przypinać taką mnogą ilość linek. Mimo wszystko wezmę go pod uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 16 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2012 Bleriott XI... Będę wdzięczny!Tak. Ten samolot znam ,jest łatwy do zaprojektowania i fajnie by wyglądał stojąc na lotnisku. I bardzo możliwe że będzie to następny samolot którym się zajmę bo chodził mi on nieraz po głowie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 20 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Niżej kilka kolejnych zdjęć z realizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 27 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Witam. Przedstawiam wykres pracy napędu. Śmigło 14/6. (jest za małe) silnik- http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=3725 Ale mam pytanie czy spadek „V” wynika z kiepskiej jakości akumulatorów? czy na wykresie wszystko w normie? Jak myślicie, jaki mniej więcej ciąg śmigła będzie mi potrzebny do poderwania tego samolotu w górę (waga do lotu 900-1000g) ? Podczas tego testu silnik zużył 765 mAh (na dole wykresu- czas). Patrząc na ten wykres coś mi świta że będę musiał wykonać sam odpowiednie śmigło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Mysle, ze ciag 500g starczy Przepraszam za brak polskich znakow, ale pisze z komputera w szkole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Śmigło 18x6 Lepiej, zwłaszcza że przepustnica w najwyższym punkcie na wykresie 80/140 % Myślę że to śmigło zostanie .Temperatura silnika trochę za wysoka ale w locie będzie lepiej. Niewicie jaką temperaturę wytrzymują magnesy w silnikach DUALSKY ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 2 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2012 Śmigło 18x6 Lepiej, zwłaszcza że przepustnica w najwyższym punkcie na wykresie 80/140 % Myślę że to śmigło zostanie .Temperatura silnika trochę za wysoka ale w locie będzie lepiej. Niewicie jaką temperaturę wytrzymują magnesy w silnikach DUALSKY ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Nie wiem ile wytrzymują magnesy, ale lepiej nie narażać silnika na jakiekolwiek mocniejsze grzanie, gdyż uzwojenie też przez to cierpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GiulioN Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Nie wiem ile wytrzymują magnesy, ale lepiej nie narażać silnika na jakiekolwiek mocniejsze grzanie, gdyż uzwojenie też przez to cierpi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Dzień dobry. Może jako następne te klasyki na warsztat? Będę zainteresowany. Pozdrawiam. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Dzień dobry. Może jako następne te klasyki na warsztat? Będę zainteresowany. Pozdrawiam. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=7973 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam Dzisiaj Morane Saulnier odbył pierwszy lot. Kilka razy próbowałem wystartować z bocznym wiatrem ale samolot natychmiast ustawiał mi się pod wiatr i zjeżdżał z pasa w trawę (widać to na symulacji dzisiejszego lotu).Po ustawieniu się do startu pod wiatr, po rozpędzeniu samolotu okazało się że przełączony mam rewers na ster wysokości .ster ustawiłem i samolot poleciał . Samolot okazał się sterowny mimo tak niskich prędkości (średnia ok. 25 km/h) przelotowych (prędkość na wykresie). Pozostałe parametry lotu ok. (parametry na filmie) http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Jiiwniz-KXw&feature=player_detailpage http-~~-//www.youtube.com/watch?v=yrLC2fXpIqI&feature=player_detailpage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Witam Dzisiaj Morane Saulnier odbył pierwszy lot. Kilka razy próbowałem wystartować z bocznym wiatrem ale samolot natychmiast ustawiał mi się pod wiatr i zjeżdżał z pasa w trawę (widać to na symulacji dzisiejszego lotu).Po ustawieniu się do startu pod wiatr, po rozpędzeniu samolotu okazało się że przełączony mam rewers na ster wysokości .ster ustawiłem i samolot poleciał . Samolot okazał się sterowny mimo tak niskich prędkości (średnia ok. 25 km/h) przelotowych (prędkość na wykresie). Pozostałe parametry lotu ok. (parametry na filmie) http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Jiiwniz-KXw&feature=player_detailpage http-~~-//www.youtube.com/watch?v=yrLC2fXpIqI&feature=player_detailpage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Może jako następne te klasyki na warsztat?WitamMam rozgrzebany projekt starego dwupłata , BRISTOL SCOUTT TYP DI zastanawiałem się czy by nie skończyć tego projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
obsydian1000 Opublikowano 4 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Może jako następne te klasyki na warsztat?WitamMam rozgrzebany projekt starego dwupłata , BRISTOL SCOUTT TYP D I zastanawiałem się czy by nie skończyć tego projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 obsydian1000, fajne te gadżety googlowe, choćmi brakuje jeszcze filmu z kamery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi