Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wykonałem imitację miedzianej blachy pokrytej farbą .Brakuje jeszcze kilku minut pracy z papierem ściernym i na koniec lakieru.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

 

Przednią część kadłuba przeszlifowałem i polakierowałem

Zamontowałem na cztery śrubki pokrywę pod którą znajduje się regulator i elektronika do kontroli parametrów lotu i poszukiwania ciepłych, wznoszących prądów powietrza.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam model Morane Saulnier niedługo skończę będę go przygotowywał do sprzedaży (oczywiście w wersji do złożenia)

Zaczynam się powoli zastanawiać nad wykonaniem następnego ciekawego samolotu z okresu pierwszej wojny światowej.

Jak wam wpadnie jakiś ciekawy pomysł na samolot to piszcie.

chodzi mi po głowie Bristol Scout D

Opublikowano

Muszę powiedzieć że super samolot i nawet do zrobienia tylko jedno mnie zastanawia, jak to przewieść na lotnisko jeśli wykonam go w skali 1:5.

Oczywiście trzeba by było wykonać skrzydła demontowane bo nie każdy ma busa towarowego, ale czy komuś będzie się chciało przypinać taką mnogą ilość linek. Mimo wszystko wezmę go pod uwagę.

Opublikowano

Bleriott XI... Będę wdzięczny!

Tak. Ten samolot znam ,jest łatwy do zaprojektowania i fajnie by wyglądał stojąc na lotnisku.

 

I bardzo możliwe że będzie to następny samolot którym się zajmę bo chodził mi on nieraz po głowie .

Opublikowano

Witam.

Przedstawiam wykres pracy napędu.

Śmigło 14/6. (jest za małe)

silnik- http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=3725

Ale mam pytanie czy spadek „V” wynika z kiepskiej jakości akumulatorów? czy na wykresie wszystko w normie?

Jak myślicie, jaki mniej więcej ciąg śmigła będzie mi potrzebny do poderwania tego samolotu w górę (waga do lotu 900-1000g) ?

Podczas tego testu silnik zużył 765 mAh (na dole wykresu- czas).

Patrząc na ten wykres coś mi świta że będę musiał wykonać sam odpowiednie śmigło.

Dołączona grafika

Opublikowano

Śmigło 18x6

Lepiej, zwłaszcza że przepustnica w najwyższym punkcie na wykresie 80/140 %

Myślę że to śmigło zostanie .Temperatura silnika trochę za wysoka ale w locie będzie lepiej.

Niewicie jaką temperaturę wytrzymują magnesy w silnikach DUALSKY ?

Dołączona grafika

Opublikowano

Śmigło 18x6

Lepiej, zwłaszcza że przepustnica w najwyższym punkcie na wykresie 80/140 %

Myślę że to śmigło zostanie .Temperatura silnika trochę za wysoka ale w locie będzie lepiej.

Niewicie jaką temperaturę wytrzymują magnesy w silnikach DUALSKY ?

Dołączona grafika

Opublikowano

Nie wiem ile wytrzymują magnesy, ale lepiej nie narażać silnika na jakiekolwiek mocniejsze grzanie, gdyż uzwojenie też przez to cierpi

Opublikowano

Nie wiem ile wytrzymują magnesy, ale lepiej nie narażać silnika na jakiekolwiek mocniejsze grzanie, gdyż uzwojenie też przez to cierpi

Opublikowano

Witam

Dzisiaj Morane Saulnier odbył pierwszy lot.

Kilka razy próbowałem wystartować z bocznym wiatrem ale samolot natychmiast ustawiał mi się pod wiatr i zjeżdżał z pasa w trawę (widać to na symulacji dzisiejszego lotu).Po ustawieniu się do startu pod wiatr, po rozpędzeniu samolotu okazało się że przełączony mam rewers na ster wysokości .ster ustawiłem i samolot poleciał .

Samolot okazał się sterowny mimo tak niskich prędkości (średnia ok. 25 km/h) przelotowych (prędkość na wykresie).

Pozostałe parametry lotu ok. (parametry na filmie)

Dołączona grafika

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Jiiwniz-KXw&feature=player_detailpage

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=yrLC2fXpIqI&feature=player_detailpage

Opublikowano

Witam

Dzisiaj Morane Saulnier odbył pierwszy lot.

Kilka razy próbowałem wystartować z bocznym wiatrem ale samolot natychmiast ustawiał mi się pod wiatr i zjeżdżał z pasa w trawę (widać to na symulacji dzisiejszego lotu).Po ustawieniu się do startu pod wiatr, po rozpędzeniu samolotu okazało się że przełączony mam rewers na ster wysokości .ster ustawiłem i samolot poleciał .

Samolot okazał się sterowny mimo tak niskich prędkości (średnia ok. 25 km/h) przelotowych (prędkość na wykresie).

Pozostałe parametry lotu ok. (parametry na filmie)

Dołączona grafika

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=Jiiwniz-KXw&feature=player_detailpage

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=yrLC2fXpIqI&feature=player_detailpage

Opublikowano

Może jako następne te klasyki na warsztat?

WitamMam rozgrzebany projekt starego dwupłata , BRISTOL SCOUTT TYP DI zastanawiałem się czy by nie skończyć tego projektu.
Opublikowano

Może jako następne te klasyki na warsztat?

Witam

Mam rozgrzebany projekt starego dwupłata , BRISTOL SCOUTT TYP D

I zastanawiałem się czy by nie skończyć tego projektu.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.