Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie częściej w lewo, bo przecież w lewym zakręcie model się wznosi, a w prawym opada.

No coś takiego ... :mrgreen: Czy wznosi w zakrecie czy opada to ja decyduję ruchem sterów, u mnie nie ma miejsca na przypadek :mrgreen: ...

A już chciałem napisac, że temat rozwija sie nienormalnie: kilkanascie wpisów i pełna zgodność :shock: .

  • Odpowiedzi 56
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pierwszy zakręt po starcie również biorę chętniej w lewo a jestem leworęczny ;) .

Wsiadanie na rower, motocykl z lewej strony to chyba wzięło się od dosiadania konia. Dlatego nie mogę zrozumieć anglików :? .

Opublikowano

Czytałem kiedyś książkę pt. "Afgańczyk"(polecam). Doczytałem tam stwierdzenie(powiązane z sytuacją-próba zestrzelenia śmigłowca ;) ), że ludzie w chwili zagrożenia uciekają zwykle w lewo. Może jest w tym trochę prawdy?

Opublikowano

Hmm, ciekawy temat ;P Ja jestem praworęczny. Modelem fakt, też latam częściej w lewo niż w prawo, lecz jak zacznę robić ósemki to już da radę. Jak zacznę latać w prawo cały czas to też nie jest źle, poprostu, jak się przystosuję, ale zdecydowanie wolę w lewo. Samochodem RC mi obojętne, tak samo na motorze (nie RC). Za 4 tygodnie prawo jazdy robię, więc zobaczymy jak w samochodzie prawdziwym będzie to wyglądać :D

Opublikowano

W sumie Praworęczny jestem , mode 2 i dzisiaj po locie na hali, cały czas śmigałem w lewo niż w prawo... Dość ciekawa teoria, z czego to się bierze? Ale rasa ludzka jest zaskakująca :D

Opublikowano

Na uwięzi też obowiązuje kierunek latania w lewo.

Może na półkuli południowej (Ziemi) wolą odwrotnie?

Tam wiatry również zawijają w drugą stronę.

Opublikowano

Ogólnie częściej w lewo, bo przecież w lewym zakręcie model się wznosi, a w prawym opada.

No coś takiego ... :mrgreen: Czy wznosi w zakrecie czy opada to ja decyduję ruchem sterów, u mnie nie ma miejsca na przypadek :mrgreen: ...

A już chciałem napisac, że temat rozwija sie nienormalnie: kilkanascie wpisów i pełna zgodność :shock: .

Irek, Ty mnie osłabiasz... :D

Co do zgodności, to na pewno będzie ...

Weż łaskawie pod uwage wpływ strumienia zaśmigłowego :)

Piszę, oczywiście, o napędzie ciągnącym i, o jedynie słusznym kierunku obrotów, czyli w prawo.

Oczywiście, patrząc w kierunku lotu :rotfl:

 

Normalnym jest, że model, z silnikiem prawoobrotowym, zadziera w lewym zakręcie, a opuszcza nos w prawym.

Opublikowano

Również bardziej lubię skręcać w lewo modelem. Po starcie jakoś mi to obojętne czy w lewo czy w prawo, jednak przeważa lewa strona. Wsiadam na rower a lewej strony, do samochodu też z lewej. Śpię tez na lewym boku. Może bok, na którym się śpi ma znaczenie?

Opublikowano

Irek, Ty mnie osłabiasz...

Co do zgodności, to na pewno będzie ...

Weż łaskawie pod uwage wpływ strumienia zaśmigłowego

Piszę, oczywiście, o napędzie ciągnącym i, o jedynie słusznym kierunku obrotów, czyli w prawo.

Oczywiście, patrząc w kierunku lotu

 

Normalnym jest, że model, z silnikiem prawoobrotowym, zadziera w lewym zakręcie, a opuszcza nos w prawym.

Akurat latam skrzydłem z napędem pchającym. Latając spaliną nie zauważyłem tej zalezności , o której piszesz ale dobrze wiem, że to zjawisko "niby" wystepuje :mrgreen: Tak czy siak jedno jest pewne: w zakręcie model zawsze opada. Mogę Ci przedstawić filmy własnie z zakretów w prawo czy lewo zawsze mpomagam wysokością - ale tak czynią chyba wszyscy :mrgreen: .
Opublikowano

Może bok, na którym się śpi ma znaczenie?

Ma i to olbrzymie !!! Spiąc na lewym boku uciskasz mięsień sercowy co powoduje jego pracę mniej wydolną dlatego często mamy głupie sny. Śpiąc na lewym ukrwienie i natlenienie organizmu jest przeogromne dlatego często mamy erotyczne sny :rotfl: . Zauważ jeszcze, że śpiąc tylko na plecach bardziej siezmęczysz niż spiąc na brzuchu.

Sen i marzenia senne to kolejny temat rzeka : komu z was śni się że potrafi latać? Nie fruwać jak ptak tylko szybować. Pierwszy ! :oops: :mrgreen:

Opublikowano

piąc na lewym ukrwienie i natlenienie organizmu jest przeogromne dlatego często mamy erotyczne sny :rotfl: .

Czyli wniosek, że erotyczne sny maja wpływ na to, w którą stronę skręcamy modelami. :D
Opublikowano

sudik, Czyli wniosek, że erotyczne sny maja wpływ na to, w którą stronę skręcamy modelami.

No to teraz wiem dlaczego ci zimnokrwiści Anglicy mają odwrotny ruch.

Opublikowano

Jak kleiłem kartonówki to często latałem we śnie :roll: . Jak zacząłem z RC (to już cztery lata) to już prawie wcale. Coś w tym jest :? .

Opublikowano

...

w zakręcie model zawsze opada. Mogę Ci przedstawić filmy własnie z zakretów w prawo czy lewo zawsze mpomagam wysokością - ale tak czynią chyba wszyscy

A nie pomagaj wysokością i zobacz, co się będzie działo ;)
Opublikowano

A nie pomagaj wysokością i zobacz, co się będzie działo

:rotfl: Pare razy widziałem, ale mnie szkoda kasy na nicnierobienie w takich sytuacjach. :mrgreen:
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.