Irek M Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ogólnie częściej w lewo, bo przecież w lewym zakręcie model się wznosi, a w prawym opada.No coś takiego ... :mrgreen: Czy wznosi w zakrecie czy opada to ja decyduję ruchem sterów, u mnie nie ma miejsca na przypadek :mrgreen: ...A już chciałem napisac, że temat rozwija sie nienormalnie: kilkanascie wpisów i pełna zgodność :shock: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Pierwszy zakręt po starcie również biorę chętniej w lewo a jestem leworęczny . Wsiadanie na rower, motocykl z lewej strony to chyba wzięło się od dosiadania konia. Dlatego nie mogę zrozumieć anglików :? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Czytałem kiedyś książkę pt. "Afgańczyk"(polecam). Doczytałem tam stwierdzenie(powiązane z sytuacją-próba zestrzelenia śmigłowca ), że ludzie w chwili zagrożenia uciekają zwykle w lewo. Może jest w tym trochę prawdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A już chciałem napisac, że temat rozwija sie nienormalnieNie wierzysz w nasze zdolności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chriss Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Hmm, ciekawy temat ;P Ja jestem praworęczny. Modelem fakt, też latam częściej w lewo niż w prawo, lecz jak zacznę robić ósemki to już da radę. Jak zacznę latać w prawo cały czas to też nie jest źle, poprostu, jak się przystosuję, ale zdecydowanie wolę w lewo. Samochodem RC mi obojętne, tak samo na motorze (nie RC). Za 4 tygodnie prawo jazdy robię, więc zobaczymy jak w samochodzie prawdziwym będzie to wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 W sumie Praworęczny jestem , mode 2 i dzisiaj po locie na hali, cały czas śmigałem w lewo niż w prawo... Dość ciekawa teoria, z czego to się bierze? Ale rasa ludzka jest zaskakująca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Na uwięzi też obowiązuje kierunek latania w lewo. Może na półkuli południowej (Ziemi) wolą odwrotnie? Tam wiatry również zawijają w drugą stronę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekB. Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Startuje i laduje w lewo. Mógłbyś powiedzieć jak się ląduje w lewo ? A może to siła corliolisa miesza nam w kierunkach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 KrzysiekB., Mógłbyś powiedzieć jak się ląduje w lewo ? Tak samo jak w prawo, tylko w drugą stronę. Ha, ha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ogólnie częściej w lewo, bo przecież w lewym zakręcie model się wznosi, a w prawym opada.No coś takiego ... :mrgreen: Czy wznosi w zakrecie czy opada to ja decyduję ruchem sterów, u mnie nie ma miejsca na przypadek :mrgreen: ...A już chciałem napisac, że temat rozwija sie nienormalnie: kilkanascie wpisów i pełna zgodność :shock: . Irek, Ty mnie osłabiasz... Co do zgodności, to na pewno będzie ... Weż łaskawie pod uwage wpływ strumienia zaśmigłowego Piszę, oczywiście, o napędzie ciągnącym i, o jedynie słusznym kierunku obrotów, czyli w prawo. Oczywiście, patrząc w kierunku lotu :rotfl: Normalnym jest, że model, z silnikiem prawoobrotowym, zadziera w lewym zakręcie, a opuszcza nos w prawym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vadic Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Co lądowań modelem to ja zawsze wolę pod wiatr :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sudik Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Również bardziej lubię skręcać w lewo modelem. Po starcie jakoś mi to obojętne czy w lewo czy w prawo, jednak przeważa lewa strona. Wsiadam na rower a lewej strony, do samochodu też z lewej. Śpię tez na lewym boku. Może bok, na którym się śpi ma znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Irek, Ty mnie osłabiasz... Co do zgodności, to na pewno będzie ... Weż łaskawie pod uwage wpływ strumienia zaśmigłowego Piszę, oczywiście, o napędzie ciągnącym i, o jedynie słusznym kierunku obrotów, czyli w prawo. Oczywiście, patrząc w kierunku lotu Normalnym jest, że model, z silnikiem prawoobrotowym, zadziera w lewym zakręcie, a opuszcza nos w prawym. Akurat latam skrzydłem z napędem pchającym. Latając spaliną nie zauważyłem tej zalezności , o której piszesz ale dobrze wiem, że to zjawisko "niby" wystepuje :mrgreen: Tak czy siak jedno jest pewne: w zakręcie model zawsze opada. Mogę Ci przedstawić filmy własnie z zakretów w prawo czy lewo zawsze mpomagam wysokością - ale tak czynią chyba wszyscy :mrgreen: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 sudik, Śpię tez na lewym boku Nie powinieneś. To uciska serce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Może bok, na którym się śpi ma znaczenie?Ma i to olbrzymie !!! Spiąc na lewym boku uciskasz mięsień sercowy co powoduje jego pracę mniej wydolną dlatego często mamy głupie sny. Śpiąc na lewym ukrwienie i natlenienie organizmu jest przeogromne dlatego często mamy erotyczne sny :rotfl: . Zauważ jeszcze, że śpiąc tylko na plecach bardziej siezmęczysz niż spiąc na brzuchu.Sen i marzenia senne to kolejny temat rzeka : komu z was śni się że potrafi latać? Nie fruwać jak ptak tylko szybować. Pierwszy ! :oops: :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sudik Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 piąc na lewym ukrwienie i natlenienie organizmu jest przeogromne dlatego często mamy erotyczne sny :rotfl: .Czyli wniosek, że erotyczne sny maja wpływ na to, w którą stronę skręcamy modelami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stema Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 sudik, Czyli wniosek, że erotyczne sny maja wpływ na to, w którą stronę skręcamy modelami. No to teraz wiem dlaczego ci zimnokrwiści Anglicy mają odwrotny ruch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Jak kleiłem kartonówki to często latałem we śnie :roll: . Jak zacząłem z RC (to już cztery lata) to już prawie wcale. Coś w tym jest :? . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 ... w zakręcie model zawsze opada. Mogę Ci przedstawić filmy własnie z zakretów w prawo czy lewo zawsze mpomagam wysokością - ale tak czynią chyba wszyscy A nie pomagaj wysokością i zobacz, co się będzie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 A nie pomagaj wysokością i zobacz, co się będzie działo :rotfl: Pare razy widziałem, ale mnie szkoda kasy na nicnierobienie w takich sytuacjach. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi