Skocz do zawartości

elektryk na spalinke


Miki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich,

mam silniczek 2,5cm i chcialbym kupic(nie zrobic bo nie bardzo mam czas) do niego modelik treningowy.niestety wszystkie modele arf ktore znalazlem w sklepach albo sa na silnik 3,5 i w gore albo na elektryczny naped. od razu powiem ze kupienie modelu na silnik 3,5 i w gore nie interesuje mnie bo takowy juz mam a napedow elektryczny niel ubie i bawic sie w nie nie bede. chcialbym miec cos malego co by na ograniczonym terenie polatalo i zeby wybaczalo wiele bledow. z braku czasu rzadko latam a modele ktore mam sa szybkie i wymagajace i wiecej mam stresu niz radosci. moze wiecie ktory model ARF z jakiegos sklepu, ktory teoretycznie jest pod naped elektryczny da sie przerobic na spalinke 2,5? bede wdzieczny za podpowiedzi.

pozdrawiam

M.

Opublikowano
Znajomy ma Wilgę 2000 z Artexu z silnikiem 2,5ccm. lata bajecznie;)

 

Mógł byś coś więcej napisać jak to sie faktycznie sprawuje bo w swojej też planuje spalinke. Chodzi mi głownie o to jak konstrukcja znosi drgania czy nie bylo problemu z wyważeniem itp.

Opublikowano

Co do drgań jest to tak mały silnik, że nie ma żadnego negatywnego wpływu na konstrukcje. Motorek (OS 2,5 LA) pięknie daje sie razem z tłumikiem upchnąć pod maskę. Z tego co wiem z wyważeniem również problemów nie było. Także jest to świetna alternatywa dla napędu elektrycznego.

Opublikowano

I o taka odpowiedz mi chodziło w sumie zamierzałem od początku montować spalinę ale obawiałem sie czy konstrukcja wytrzyma jednak jeżeli ktoś już zamontował i nie ma z wilgą problemu zostałem definitywnie przekonany :rotfl: tak że będę pewnie następny ze spalinową wilgą .

Opublikowano

ja równierz mam podobny problem..mam sil. 2,5ccm MVVS i nie wiem co do niego zbudowac...najpierw myslałem o jakims zsamolocia cos ala air combat albo jakis trenerek ale juz sam nie wiem.... :|

Opublikowano

Kadłub Wilgi jest pieruńsko mocny.

Kadłub wytrzymał upadek z wysokości dachu samochodu i jak na razie do dziś nadal nic w niej nie musiałem kleić w kadłubie (po drodze zaliczyła korka z wysokości 2 metrów z lądowaniem w krzakach).

 

Ponieważ mam pakiety do Wilgi i latam na nich średnio 35minut to o konwersji na spalinę jakoś nie myślałem, ale nie sądzę aby 5mm sklejka w kadłubie nie wytrzymała małego 2,5cm motorka:D.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.