Miki Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 witam wszystkich, mam silniczek 2,5cm i chcialbym kupic(nie zrobic bo nie bardzo mam czas) do niego modelik treningowy.niestety wszystkie modele arf ktore znalazlem w sklepach albo sa na silnik 3,5 i w gore albo na elektryczny naped. od razu powiem ze kupienie modelu na silnik 3,5 i w gore nie interesuje mnie bo takowy juz mam a napedow elektryczny niel ubie i bawic sie w nie nie bede. chcialbym miec cos malego co by na ograniczonym terenie polatalo i zeby wybaczalo wiele bledow. z braku czasu rzadko latam a modele ktore mam sa szybkie i wymagajace i wiecej mam stresu niz radosci. moze wiecie ktory model ARF z jakiegos sklepu, ktory teoretycznie jest pod naped elektryczny da sie przerobic na spalinke 2,5? bede wdzieczny za podpowiedzi. pozdrawiam M.
marcin133 Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Może takie coś? ARF TM - Topstick FH - Aero Subaru ARF KIT SIG - RASCAL HERR - PIPER J-3 CUB (1219 mm) z elektryków też coś sie znajdzie na konwersje
czaja18 Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Ja się zastanawiać czy nie wsadzić spalinki do tego: http://nastik.pl/dynam-katana-p-111.html
rabbitlkr Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Znajomy ma Wilgę 2000 z Artexu z silnikiem 2,5ccm. lata bajecznie;)
Krzysztof Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Znajomy ma Wilgę 2000 z Artexu z silnikiem 2,5ccm. lata bajecznie;) Mógł byś coś więcej napisać jak to sie faktycznie sprawuje bo w swojej też planuje spalinke. Chodzi mi głownie o to jak konstrukcja znosi drgania czy nie bylo problemu z wyważeniem itp.
rabbitlkr Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Co do drgań jest to tak mały silnik, że nie ma żadnego negatywnego wpływu na konstrukcje. Motorek (OS 2,5 LA) pięknie daje sie razem z tłumikiem upchnąć pod maskę. Z tego co wiem z wyważeniem również problemów nie było. Także jest to świetna alternatywa dla napędu elektrycznego.
Krzysztof Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 I o taka odpowiedz mi chodziło w sumie zamierzałem od początku montować spalinę ale obawiałem sie czy konstrukcja wytrzyma jednak jeżeli ktoś już zamontował i nie ma z wilgą problemu zostałem definitywnie przekonany :rotfl: tak że będę pewnie następny ze spalinową wilgą .
Marcinmb Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 ja równierz mam podobny problem..mam sil. 2,5ccm MVVS i nie wiem co do niego zbudowac...najpierw myslałem o jakims zsamolocia cos ala air combat albo jakis trenerek ale juz sam nie wiem.... :|
PiotrK. Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 a może to będzie odpowiednie: http://www.cyber-fly.pl/index.php?products=product&prod_id=508
Marcinmb Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 fajny tylko ja mam dosc kitów :x :x :x :devil: :oops:
Tomek Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Kadłub Wilgi jest pieruńsko mocny. Kadłub wytrzymał upadek z wysokości dachu samochodu i jak na razie do dziś nadal nic w niej nie musiałem kleić w kadłubie (po drodze zaliczyła korka z wysokości 2 metrów z lądowaniem w krzakach). Ponieważ mam pakiety do Wilgi i latam na nich średnio 35minut to o konwersji na spalinę jakoś nie myślałem, ale nie sądzę aby 5mm sklejka w kadłubie nie wytrzymała małego 2,5cm motorka:D.
Deem Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 Na bezstresowe latanie poleciłbym coś z EPP np. to Bardziej odporny na walenie w glebę i można szybko naprawić.
japim Opublikowano 24 Września 2007 Opublikowano 24 Września 2007 ja równierz mam podobny problem..mam sil. 2,5ccm MVVS i nie wiem co do niego zbudowac...najpierw myslałem o jakims zsamolocia cos ala air combat albo jakis trenerek ale juz sam nie wiem.... :| MVVS 2.5 cm szczegolnie z czarna rura to niezla maszynka. Jak nie aircombat i nie kit to moze to: http://nastik.pl/fh-piper-j3-cub-25-p-62.html
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.