Jump to content

elektryk na spalinke


Miki

Recommended Posts

witam wszystkich,

mam silniczek 2,5cm i chcialbym kupic(nie zrobic bo nie bardzo mam czas) do niego modelik treningowy.niestety wszystkie modele arf ktore znalazlem w sklepach albo sa na silnik 3,5 i w gore albo na elektryczny naped. od razu powiem ze kupienie modelu na silnik 3,5 i w gore nie interesuje mnie bo takowy juz mam a napedow elektryczny niel ubie i bawic sie w nie nie bede. chcialbym miec cos malego co by na ograniczonym terenie polatalo i zeby wybaczalo wiele bledow. z braku czasu rzadko latam a modele ktore mam sa szybkie i wymagajace i wiecej mam stresu niz radosci. moze wiecie ktory model ARF z jakiegos sklepu, ktory teoretycznie jest pod naped elektryczny da sie przerobic na spalinke 2,5? bede wdzieczny za podpowiedzi.

pozdrawiam

M.

Link to comment
Share on other sites

Znajomy ma Wilgę 2000 z Artexu z silnikiem 2,5ccm. lata bajecznie;)

 

Mógł byś coś więcej napisać jak to sie faktycznie sprawuje bo w swojej też planuje spalinke. Chodzi mi głownie o to jak konstrukcja znosi drgania czy nie bylo problemu z wyważeniem itp.

Link to comment
Share on other sites

Co do drgań jest to tak mały silnik, że nie ma żadnego negatywnego wpływu na konstrukcje. Motorek (OS 2,5 LA) pięknie daje sie razem z tłumikiem upchnąć pod maskę. Z tego co wiem z wyważeniem również problemów nie było. Także jest to świetna alternatywa dla napędu elektrycznego.

Link to comment
Share on other sites

I o taka odpowiedz mi chodziło w sumie zamierzałem od początku montować spalinę ale obawiałem sie czy konstrukcja wytrzyma jednak jeżeli ktoś już zamontował i nie ma z wilgą problemu zostałem definitywnie przekonany :rotfl: tak że będę pewnie następny ze spalinową wilgą .

Link to comment
Share on other sites

Kadłub Wilgi jest pieruńsko mocny.

Kadłub wytrzymał upadek z wysokości dachu samochodu i jak na razie do dziś nadal nic w niej nie musiałem kleić w kadłubie (po drodze zaliczyła korka z wysokości 2 metrów z lądowaniem w krzakach).

 

Ponieważ mam pakiety do Wilgi i latam na nich średnio 35minut to o konwersji na spalinę jakoś nie myślałem, ale nie sądzę aby 5mm sklejka w kadłubie nie wytrzymała małego 2,5cm motorka:D.

Link to comment
Share on other sites

ja równierz mam podobny problem..mam sil. 2,5ccm MVVS i nie wiem co do niego zbudowac...najpierw myslałem o jakims zsamolocia cos ala air combat albo jakis trenerek ale juz sam nie wiem.... :|

 

MVVS 2.5 cm szczegolnie z czarna rura to niezla maszynka. Jak nie aircombat i nie kit to moze to:

http://nastik.pl/fh-piper-j3-cub-25-p-62.html

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.