Skocz do zawartości

Zbiór dziwnych wypowiedzi o Katanie i nie tylko...


leszek-bart

Rekomendowane odpowiedzi

Dooooośśśśśćććć ! :twisted:

 

Ludziska opamiętajcie się.

Motyl co TY wyprawiasz!!!!

 

Nie widzicie ,że takimi postami odstraszacie wszelkich sensownych ludzi.

Dziś miałem okazje pogadać z kilkom lepszymi lataczami (z połowy Polski) i ich opinia mnie przeraziła.

Po cholerę w ogóle trzymać forum skoro pisze się takie banialuki przy byle okazji.

Chcecie pisać o silnikach - to jest od tego dział.

Sorry panowie ,ale dajecie ciała na całego.

:twisted: :twisted: :twisted:

 

Za godzinę usunę wszystkie posty odnośnie silników , wagi modelu ,oraz super wypowiedzi admina ,a także to co zostało po nich!!!

 

P.S. Idę montować filmy z oblotu Katany ,bo wile dziś się działo na lotnisku w Radawcu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 131
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

A szkoda że całość wypowiedzi o spalinie została przeniesiona bo akurat w temacie tego konkretnie modelu mnie interesuje. Chciałem zaczekać aż Panowie się wyładują by przejść do meritum. Może wystarczyło wywalić dwie ostatnie strony plus kilka wątków, ale cóż może nic straconego?

Do rzeczy;

OS xxLA to sobie kupujcie i się cieszcie ja się pośmieje :D

Tak na poważnie właściwie dlaczego? Wagowo bez tłumika oba silniki porównywalne, z tłumikiem Os nieco cięższy, raptem 20-30gram. Moc Os`a wyższa, przy wyższej pojemności moment zapewne też więc zakręci większym śmigłem, co chyba będzie na plus. Pomijając żywotność Os`a to konkretnie w tym modelu dlaczego byłby gorszy?

Pytam bo 46LA mam, ale MVVS`a mogę sobie fundnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel ,tam mam wątek o Katanie nie o wyższości FX nad LA czy OS-a nad innym silnikiem.

Gdyby padła odpowiedź w stylu .

silnik teaki i taki ,ciąg tyle i tyle sprawdzony, to nie było by sprawy.

A tam brakuje jeszcze tylko dyskusji czy mode 1 czy mode 2 oraz palce czy pulpit . :twisted:

Być może wyciąłem za dużo , ale w tym kociokwiku nie wiele można się połapać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na poważnie właściwie dlaczego?

 

Konkretne pytanie to ci odpowiem :)

 

Wersja LA OSMaxa to wersja na panewnce, czyli pierwsza różnica to opory tarcia. Silnik 46LA ma ciąg w okolicach 2-2,5kg, czyli taki sam jak MVVS przy pojemności 0,28 czyli 4,6cm, co jednocześnie przekłada się na zużycie paliwa. Co do żywotności jednak łożysko dłużej polata niż panewka. CEna obu silników bardzo zbliżona.

 

Zużycie paliwa przekłąda się mocna na czas lotu i mase startową modelu, bo zmusza do zastosowania większego zbiornika chcąc latac 30min bez lądowania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.