Tomek Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Dooooośśśśśćććć ! :twisted: Ludziska opamiętajcie się. Motyl co TY wyprawiasz!!!! Nie widzicie ,że takimi postami odstraszacie wszelkich sensownych ludzi. Dziś miałem okazje pogadać z kilkom lepszymi lataczami (z połowy Polski) i ich opinia mnie przeraziła. Po cholerę w ogóle trzymać forum skoro pisze się takie banialuki przy byle okazji. Chcecie pisać o silnikach - to jest od tego dział. Sorry panowie ,ale dajecie ciała na całego. :twisted: :twisted: :twisted: Za godzinę usunę wszystkie posty odnośnie silników , wagi modelu ,oraz super wypowiedzi admina ,a także to co zostało po nich!!! P.S. Idę montować filmy z oblotu Katany ,bo wile dziś się działo na lotnisku w Radawcu.
radek872 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 proponuje razem z postami admina wykasowac bo bije rekordy niech to prowadzi ktos kto sie liczy ze słowami i da przykład
sebarc Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 hmm... ja powiem krótko... Motyl, Posty: 2046 ilość postów mówi sama za siebie, połowa z nich to bezsensownych (sory motyl ale taka jest racja)
Tomek Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 P.S. Idę montować filmy z oblotu Katany ,bo wile dziś się działo na lotnisku w Radawcu. Jak zmontuje
radek872 Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 wrrrrrrrrr interesi mnie ten model siedze jak na szpilkach hehehehehe
Marcin Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Jest film z oblotu prototypu ale to pewnie za malo ?
Deem Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 A szkoda że całość wypowiedzi o spalinie została przeniesiona bo akurat w temacie tego konkretnie modelu mnie interesuje. Chciałem zaczekać aż Panowie się wyładują by przejść do meritum. Może wystarczyło wywalić dwie ostatnie strony plus kilka wątków, ale cóż może nic straconego? Do rzeczy; OS xxLA to sobie kupujcie i się cieszcie ja się pośmieje Tak na poważnie właściwie dlaczego? Wagowo bez tłumika oba silniki porównywalne, z tłumikiem Os nieco cięższy, raptem 20-30gram. Moc Os`a wyższa, przy wyższej pojemności moment zapewne też więc zakręci większym śmigłem, co chyba będzie na plus. Pomijając żywotność Os`a to konkretnie w tym modelu dlaczego byłby gorszy? Pytam bo 46LA mam, ale MVVS`a mogę sobie fundnąć.
Tomek Opublikowano 30 Września 2007 Opublikowano 30 Września 2007 Daniel ,tam mam wątek o Katanie nie o wyższości FX nad LA czy OS-a nad innym silnikiem. Gdyby padła odpowiedź w stylu . silnik teaki i taki ,ciąg tyle i tyle sprawdzony, to nie było by sprawy. A tam brakuje jeszcze tylko dyskusji czy mode 1 czy mode 2 oraz palce czy pulpit . :twisted: Być może wyciąłem za dużo , ale w tym kociokwiku nie wiele można się połapać.
Wieczu Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 radek872 i sebarc, czemu jezdzicie po innych ze sie zle odnosza jak sami macie ostrzezenia?? i niemacie nawet avataru ktory jest niezbedny wedlug mnie (i nie tylko). Przyjemniej jest jakos przyjemniej gdy sie widzi druga osobe ;] ;] ;] ;]
motyl Opublikowano 1 Października 2007 Opublikowano 1 Października 2007 Tak na poważnie właściwie dlaczego? Konkretne pytanie to ci odpowiem Wersja LA OSMaxa to wersja na panewnce, czyli pierwsza różnica to opory tarcia. Silnik 46LA ma ciąg w okolicach 2-2,5kg, czyli taki sam jak MVVS przy pojemności 0,28 czyli 4,6cm, co jednocześnie przekłada się na zużycie paliwa. Co do żywotności jednak łożysko dłużej polata niż panewka. CEna obu silników bardzo zbliżona. Zużycie paliwa przekłąda się mocna na czas lotu i mase startową modelu, bo zmusza do zastosowania większego zbiornika chcąc latac 30min bez lądowania
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.