Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Muszę powiedzieć, że dopiero teraz widać jaki model jest duży, na wcześniejszych nie było punktu odniesienia a teraz widać na początku kiedy go trzymasz w ręku. No i tym razem pięknie widać sylwetke z bliska w locie. SUPER !!!

Użyj Adobe premiere i funkcji motion track, wystabilizujesz pojazd żeby tak nie biegał po ekranie, będzie super filmik.

Opublikowano
Mogę się pochwalić ze jako nieliczny miałem zaszczyt ten model podziwiać w locie osobiście!! -nie odda tego żaden film wrażenie jest niesamowite gdy coś mało samolotowego ślizga się statecznie w powietrzu a skrzydła opuszczone w dół -wygląda ja by się czaił do ataku :) Śledziłem rozwój tego modelu od początku powstania pomysłu Roberta na ten model i zazdroszczę mu pomysłu oj zazdroszczę :) To jest po prostu genialne.....
Opublikowano

Jest piękny - it's bjutiful!

 

Gratuluję powodzenia w projekcie :)

 

I widzę, że też doceniasz zalety profili KFm :)

Opublikowano

Poprzeczka wysoko poszła, nie powiem.

Ale przyczepię się do ...... malowania.

Brak mi cieniowań, wiesz tego wszystkiego co tygryski "plastikowe" najbardziej lubią.

Suchy pędzel, aerograf w łapy i dawaj.:)

Opublikowano

Wathering jest, jak najbardziej. Może na zdjęciach nie wyszedł za dobrze (lampa błyskowa), ale zapewniam, że jest i cieszy oko :)

 

Tu widać lepiej.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Dołączona grafika

Aha, niektórzy pytali. Stosowałem ten wash

Dołączona grafika

Rozlewa się go w liniach i tam gdzie ma być plama a po przeschnięciu ściera miękką szmatką. Wash zostaje w rowkach a na gładkich powierzchniach zostawia cienie. Na gładkim modelu plastikowym lepiej to wychodzi, ale na depronie też nie jest źle.

Małe OT. Dla porównania na plastikowym MiG-25 wygląda tak

Dołączona grafika

 

 

Edit. nowy filmik

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wyobraż sobie teraz eskadrę takich pojazdów ...

Wiesz czego my tylko brakuje ?

Podwozia, oczywiście ruchomego :) i może występować w filmach SF. A gdybyś mu na wylotach dysz zarzucił czerwone ledy albo niebieskie .....

Genialny model.

Powtórzę się pewnie z 20 raz ale ... jest SUPER !

Teraz widać w locie praktycznie każdy detal.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W międzyczasie pracuję nad planami hammerheada.

Największa trudność to fakt, że chcę zrobić plany po zbudowaniu modelu.

Hamiego rysowałem wprost na piance, dopasowywałem na oko i wedle mojego przeczucia. Doginałem palcami krzywe powierzchnie.

Jak to teraz odtworzyć w planach i nie popełnić błędów? jest duża szansa, że plany będą przedstawiać zupełnie inny samolot.

Znacznie łatwiej wymyślić coś w sketchupie, zrobić plany, zbudować model i wprowadzać poprawki na plany.

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Opublikowano

Ha...fajnie, no to czekam ;) Problem jednak wiekszy z mysliwcem RA

Robert a tak na marginesie SkethUp-a jak dlugo sie uczyles? Dla mnie jest on zupelnie nieintuicyjny. Przyznam ze zastanawiam sie nad zakupem w polaczeniu z indygo renderer , bo efekt zadowalajacy wizualizacji a cenowo to jedna z ciekawszych opcji. Przeraza mnie natomiast jego "innosc" w stosunku do programow typu AutoCAD

Opublikowano

To nie tak łatwo. Proces projektowania modelu jest w 3D. Wynikiem jest jakaś bryła, którą trzeba pokroić, wyciągnąć wręgi i rozwinąć powierzchnie zewnętrzne.

Dopiero po tym można dodać grubość pianki. To jest myślę, najbardziej efektywna metoda tworzenia modelu w sketchupie. Jeśli model jest kanciasty (czyt, składa się z prostych płaszczyzn) to można spróbować złożyć razem i sprawdzić czy to razem pasuje. Jeśli jednak np bok kadłuba naginamy do wręgi to już złożyć taki model w sketchupie graniczy z cudem a nakłady czasu są gigantyczne. No chyba, że jest jakiś plugin, który załatwia takie sprawy od ręki.

Pewnie można by po zaprojektowaniu bryły zewnętrznej "wchodzić" do środka i wprowadzać wszędzie grubość materiału. Wtedy przy wyciąganiu wręg, była by już uwzględniona grubość pokrycia. Pochłonęło by to jednak masę czasu, a efekt jest taki sam jak wyciągnę wręgę i ustawię offset na grubość poszycia.

  • 6 miesięcy temu...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Piękna robota fajnie że są ludzie którzy podziela się swoja ciężką praca !!! mam nadzieje ze kiedyś sam będę umiał zbudować coś z sekcji SF :) jeszcze raz super maszyna :D

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

heh .. dobra robota, filmik odważny i konkretny. Masz zacięcie do nietypowych konstrukcji i tak trzymać !! :)

 

Pozdrawiam !

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.