Skocz do zawartości

Saito FA 72


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Saito to mój pierwszy czterosów dlatego mam pytanie: do czego służy "cypek" pod wałem ,wygląda to tak jakby miał tam być nałożony wężyk i pewnie tak jest, pytanie po co i gdzie to podłączyc ?? Dodam jeszcze ,że szukałem na forum i znalazłem podobne tematy o o.s i ASP jednak nie o saito . Liczę na pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Chodzi Ci o wystający z tylnego dekielka jak piszesz "cypek" ?

To odpowietrzenie skrzyni korbowej ,"wali" stamtąd olej .Przewód wyprowadzasz gdzieś lużno poza model aby nie chlapało Ci po nim olejem.

Edit.w tym silniku chyba faktycznie ten "cypek" jest na dole karteru ale chyba nie zmienia to jego przeznaczenia.

Opublikowano

A własnie ... bo ja zamontowałem ten silnik cylindrem do dołu, może tak być ? Wtedy jak pouczył mnie kolega "kruciec" bedzie u góry.

Opublikowano

podłącz do niego przewód silikonowy i wyprowadź poza mask, pozycja silnika nie jest istotna w tej kwesti

 

A własnie ... bo ja zamontowałem ten silnik cylindrem do dołu, może tak być ? Wtedy jak pouczył mnie kolega "kruciec" bedzie u góry.

 

  • 5 lat później...
Opublikowano

Cześć. 

 

Pytanie mam koledzy odnośnie tego silnika. 

 

Jaki jest rozmiar gwintu do mocowania śmigła w tym silniku. Wydaje mi się że M8 ale nie wiem jaki skok, 

Chciałbym kupić kołpak-nakrętkę do mocowania śmigła, i nie wiem jaki rozmiar wybrać. Coś jak w załączonej grafice.

Przy takim mocowaniu śmigła żadnych podkładek/przekładek już się nie stosuje?

 

MIR_ScalePropNuta.jpg

Opublikowano

Przy takim mocowaniu śmigła ja osobiście nie stosuję żadnych podkładek ani przekładek i jak dotąd nigdy śmigło się nie odkręciło. Co do gwintu to instrukcja podaje: M7x1.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Nie chciałem zaczynać nowego wątku i pomyślałam, że dokleje sie do wątku Jonego 88 jeśli moge ????

 

Pytanie brzmi jak mam wyciągnąć korowód?

Złośliwy człowiek go tam wyłóżył a ja wyciagnac nie moge.

Silnik to Os max FL72

post-3617-0-32613500-1576412047_thumb.jpg

Opublikowano

Jak tuleja cylindrowa jest wyjęta to bez problemu korbowód z tłokiem można zdjąć z czopa korbowego.

Nie podejrzewam, że próbujesz wyjąć to w odwrotnej kolejności.

Opublikowano

To pewno sworzeń tłokowy zapiekł sie w korbowodzie.

Należy podgrzac korbowód i rozruszac go wzgledem sworznia.

Musi sie luzno przesuwać  na sworzniu.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Akurat nie mam zbytnio sposobności na takie akrobacje narazie zaleje go, no właśnie czym, mam do wyboru 

aceton techniczny, rozpuszczalnik nitro, benzyne ekstrakcyjną i srodek do czyszczenia grila?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.