robertus Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jest za pilotem, w kabinie. Na zdjęciu jeszcze nie zamontowane. Widać na filmie.
sławek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Tak dokładnie-serwo jest w kabinie, na fotografii go jeszcze nie było ale widać wystający bowden w kabinie. Co do śmigła sprawdzę 8x3,8, silnika nie zmienię ale może znajdę w nim jakiś kompromis między popytem na ampery a czasem lotu. Ktoś sprawdzał TP Blacka na pakiecie 7,4v? i jakie śmigło jest wtedy optymalne (chodzi mi o doświadczenie a nie tabelkę producenta)
michal888 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 na 2s do blacka to 10x 4,7 GWS , do kombata raczej nie wskazane ,
sławek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Do kombata bo: nie nadaje do tego typu latania "bojowego" czy że za duże na tego typu modele? bo pkt 1 mnie nie interesuje:) a i jeszcze jedno -śmigło SF?
michal888 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 kombat , im szybszy tym stabilniejszy , przewidywalniejszy ze tak powiem , probowałem na tym smigle latac ale dałem sobie spokoj , duzy efekt żyroskopowy-brało go na jedną stronę Możesz spróbować..., moze Tobie akurat sie spodoba -tak smigło SF zobacz jeszcze na 9X5 - to juz jest w miare normalny rozmiar jesli chodzi o esa
plisken Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Foczka powala wyglądem. Wszystkie nowe zestawy mają kabinkę? Co do zestawu napędowego to polecam emaxa 2822 + gws 8x6 dla prędkości, ew 9x5 dla ciągu.
sławek Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Z tego co wiem zestawy z kabinką są na zamówienie i dotyczy to na razie kilku maszyn -szczegóły trzeba ustalać z Markiem ,co do wyglądu -owszem mi się też podoba ale bez wytłaczanej kabinki trudno by było osiągnąć taki efekt ostateczny. Co do napędu -faktycznie coś w tym jest bo identyczny zestaw był mi proponowany wielokrotnie i może wykorzystam go do następnego modelu (też z wytłaczaną kabinka !!!)
plisken Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 Ja obecnie na śmigle 8x6 przy locie rekreacyjnym (bez tasiemki i walki) na 3/4 gazu latam 13-15 minut.
miki950 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Ktoś sprawdzał TP Blacka na pakiecie 7,4v? i jakie śmigło jest wtedy optymalne (chodzi mi o doświadczenie a nie tabelkę producenta) Ja próbowałem i nie polecam przy śmigle 8x4 przy 1/2 gazu regiel odcinał zasilanie. Od razu sobie odpuściłem, Żeby dało się latać z pełnym gazem musiałbym zamontować coś rzędu 6x3, a wtedy osiągi byłyby zerowe:)Pozdrawiam
plisken Opublikowano 22 Stycznia 2013 Opublikowano 22 Stycznia 2013 Nie rozumiem dlaczego niby przy mniejszym zasilaniu wg Ciebie należy dać mniejsze śmigło? Z tego co wiem to zmniejszając napięcie zasilania daje raczej większe śmigło...
cZyNo Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Właściwie to przy pakiecie 2S ciężko dobrać śmigło które będzie miało zbliżony ciąg lub prędkość do 9x5, 9x6. Te z lepszymi osiągami wcale nie pobirają wiele mniej pradu niz 9x4, które wydaje sie optymalne przy zasilaniu 3S do rekreacyjnego latania Dają duży ciąg czyli nie musisz latac na maxa i pewnie spokojnie wylatasz 10-11 minut na pakiecie bez szaleństw. Jesli to jest silnik TP black 1400KV
plisken Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Zgadza się, ale przy zasilaniu 2S daje się większe śmigło niż przy 3S.
cZyNo Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Ano to prawda. Ale w tym przypadku zasilanie 2S to żaden zysk
Gość Jerzy Markiton Opublikowano 23 Stycznia 2013 Opublikowano 23 Stycznia 2013 Tak, tylko Miki mógł mieć albo dziadowski akumulator albo zapomniał przeprogramować regulator. Zostawił na 3s, podłączył 2s i na pół gazu regulator odcinał. Natomiast w sprawie zasad doboru śmigła - to masz rację. Z tym, ze tak dobrany napęd nie nadaje się do combata. Nie dostaniesz prędkości. Natomiast może być niezły do jakiegoś lekkiego akrobacika. Do combata na 2s należałoby dobrać silnik z okolic 2000 - 2200kv. - Jurek
sławek Opublikowano 23 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2013 Foczka lata nadal na 11v -zostawiam go w takim zestawieniu "agresiv" a do latania bardziej relaksacyjnego zrobiłem na 7,4v (też z zestawu Marka) Typhoona którego opisałem w parkflayerach . !Faktycznie-do combatu na takim zasilaniu potrzebny by był szybszy silnik ale i tak byłem pozytywnie zaskoczony.
galaxy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 jakiego używasz kołpaka ? jaka srednica ?
sławek Opublikowano 29 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2013 W FW190 kołpak -38mm, Typhoon -50mm : zwykłe plastikowe kołpaki do spalin. Wymagają tylko dłuższych piast.
galaxy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 W FW190 kołpak -38mm, Typhoon -50mm : zwykłe plastikowe kołpaki do spalin. Wymagają tylko dłuższych piast. rozumiem , czyli w środku masz piastę którą dodają z silnikiem a na to kołpak ? bo w spalinie jest ten kołpak dociskany śmigłem z nakrętką , a tu tak samo ?
robertus Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mam tak samo w Bronku, podpatrzyłem u Sławka. Zwykła piasta, tylko, że z dłuższym gwintem aby objąć śmigło i spód kołpaka. Potem górę kołpaka przykręca się dwoma śrubkami. Np: http://www.abc-rc.pl/p/34/3812/piasta-smigla-mp-jet-3-0-m5-dluga-os-8031-piasty-smigiel-stale-smigla-i-akcesoria.html
galaxy Opublikowano 29 Stycznia 2013 Opublikowano 29 Stycznia 2013 Mam tak samo w Bronku, podpatrzyłem u Sławka. Zwykła piasta, tylko, że z dłuższym gwintem aby objąć śmigło i spód kołpaka. Potem górę kołpaka przykręca się dwoma śrubkami. Np: http://www.abc-rc.pl...-akcesoria.html dzięki kumam
Rekomendowane odpowiedzi