TooM Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Patrzę na regulamin i oczom nie wierzę Zamiast gumowy kołpak GWS jak było w zamyśle stoi jak byk -kołpak Czyli może być np aluminiowy ale jaja.................. Jakby Kamil oberwał takim to nie skończyłoby sie "tylko na pogotowiu". :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek Opublikowano 30 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Czy aluminiowy czy plastikowy-bolało by tak samo:) ale chyba i tak lepiej oberwać kołpakiem jak wirującym śmigłem czy propsaverem -twardość ta sama ale łagodniejszy czub (gumowy oczywiście bezpieczniejszy i to nie podlega dyskusji). Jeśli chodzi o regulamin-niestosuje sie do niego bo latam tylko rekreacyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z gumowym też nie różowo. Czy się mylę, że gumowy kołpak GWS jest nanizany na długą oś dzwonka? W przypadku zderzenia ta oś stanie się gwoździem, który przebije wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Bardziej chodzi o te koszmarnie długie śruby przy dzwonkach, które i przy rekreacyjnym lataniu w niekorzystnej sytuacji mogą być groźne. Zastosowanie jakiegokolwiek kołpaka wymusza ich skrócenie. o - pisaliśmy razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaciomp Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Oś nie może wystawać poza śmigło, coś jest na ten temat w regulaminie. No i po coś nosimy kaski na zawodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Z gumowym też nie różowo. Czy się mylę, że gumowy kołpak GWS jest nanizany na długą oś dzwonka? W przypadku zderzenia ta oś stanie się gwoździem, który przebije wszystko. W 2007 roku chcieliśmy zrobić bajeranckie KI 61 i Piotrek założył taki kołpak z namalowaną spiralą. Pierwsze wrażenie było takie jak Twoje, więc wzięliśmy stare FW 190 i na pełnym gazie z wysokości kilkunastu metrów w asfalt. No i wyszło jak to w dowcipie o Ruskim-"Wani niet a kalosze zostały".Od tego czasu nie zanotowałem żednego przebicia. Inna rzecz że latamy modelami o wadze wg starego regulaminu . Jeśli twierdzisz że przebija jak gwóźdź to widocznie masz cięższe modele lub teraz robią byle jakie kołpaki. Przecież nie wymyśliłbyś sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 30 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2013 Rozumiem, że w ruskim dowcipie chodzi, że tylko kołpak się ostał ? Nie robiłem crash testów, a skoro crashowa praktyka pokazała, że nie przebija to jest to pocieszające. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi