Tomek.S Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Witam wszystkich Pytanie brzmi : Czy na w/w symulatorze da się nauczyć podstawowych odruchów?? Póki co nie mam jeszcze aparatury, a gdyby można było się czegoś nauczyć na tym symulatorze to nawet siedząc w autobusie mógłbym "podnieść skill'a" Kilka zrzutów: sterowanie modelem Menu: Można zmienić mode (1,2,3,4). Są różne ( do pobrania ) modele samolotów i heli i dwie różne scenerie (nie wiem czy są do pobrania). Można dowolnie zmieniać różne parametry: Nie mam doświadczenia z pilotowaniem modeli więc nie wiem czy na tym da się czegoś nauczyć.
tomyy29 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Kiedyś też próbowałem za pomocą mojego smartfona latać tym symulatorem, Szczerze powiem że daleko takiemu sposobowi sterowania do realu, nawet sterowanie za pomocą aparatury jest o niebo bliższe niż to androidowe, choć symulator ten, a raczej jego fizyka lotu daleko odbiega od rzeczywistego zachowania modelu. Musze przyznać że używałem tylko darmowych symulatorów i oczywiśćie da się wyuczyć podstawowych zachowań podczas sterowania, ale takie smart`fonowe sterowanie nie ma się w żaden sposób do sterowania aparaturą. Oczywiście tak jak pisałem wczesniej podstawowych nawyków mozna się nauczyć, ale pytanie czy to potem nie będzie bardziej przeszkadzało w realnym lataniu... Ale to tylko moja opinia, Ty sam tu urządzisz.....