Skocz do zawartości

Symulator Leo's Rc vAdndroid - Czy da się na tym uczyć?


Tomek.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich :)

 

Pytanie brzmi : Czy na w/w symulatorze da się nauczyć podstawowych odruchów??

Póki co nie mam jeszcze aparatury, a gdyby można było się czegoś nauczyć na tym symulatorze to nawet siedząc w autobusie mógłbym "podnieść skill'a" B):P

 

Kilka zrzutów:

 

sterowanie modelem

post-9241-0-88619600-1344092593.png

 

post-9241-0-81422900-1344092628.png

post-9241-0-61540700-1344092631.png

post-9241-0-92866000-1344092633.png

post-9241-0-41327900-1344092635.png

 

Menu:

post-9241-0-91946000-1344095830_thumb.png

 

Można zmienić mode (1,2,3,4). Są różne ( do pobrania ) modele samolotów i heli i dwie różne scenerie (nie wiem czy są do pobrania).

 

 

Można dowolnie zmieniać różne parametry:

post-9241-0-99930200-1344097691.png

Nie mam doświadczenia z pilotowaniem modeli więc nie wiem czy na tym da się czegoś nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też próbowałem za pomocą mojego smartfona latać tym symulatorem, Szczerze powiem że daleko takiemu sposobowi sterowania do realu, nawet sterowanie za pomocą aparatury jest o niebo bliższe niż to androidowe, choć symulator ten, a raczej jego fizyka lotu daleko odbiega od rzeczywistego zachowania modelu.

Musze przyznać że używałem tylko darmowych symulatorów i oczywiśćie da się wyuczyć podstawowych zachowań podczas sterowania, ale takie smart`fonowe sterowanie nie ma się w żaden sposób do sterowania aparaturą. Oczywiście tak jak pisałem wczesniej podstawowych nawyków mozna się nauczyć, ale pytanie czy to potem nie będzie bardziej przeszkadzało w realnym lataniu...

Ale to tylko moja opinia,

Ty sam tu urządzisz..... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach