baziu123 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Na razie sprawa wygląda tak,wszystko w początkowej fazie budowy zapał jest i mam nadzieje ze nie braknie go aż do zakończenia budowy.
Karolek Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 jak byś p40 wybrał, miałbyś kibica... zartuje, super budowa!
Marcin K. Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 U mnie masz kibica! Dlaczego półmakiety? Nie postarasz się o rasową makietę? Zestaw kit czy sam rzeźbisz?
baziu123 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Sam rzezbię na razie szykuję sie na półmakietę ale w praniu zobaczymy jak to wyjdzie.
noker Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 ... a plany kupowałeś od autora czy na rynku wtórnym? Zasiadam w drugim rzędzie.
Tomek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Wież że cierpliwie czekamy 5 dni na nową fotkę i nic....
mateusz_mateusz Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Tez nie mogę sie doczekać.
baziu123 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Opublikowano 1 Września 2012 Plany zakupione na allegro.Trochę popracowałem nad usterzeniem tylnym i dołożyłem listwy wzdłuż kadłuba. Mój pomocnik i wierny kibic We własnej osobie
mateusz_mateusz Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 Pięknie. Orientuje się ktoś jaki profil skrzydła jest w mustangu??
widar123 Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 Niezła maszynka powstaje, ale zastanawiam się nad jednym, jak będą rozwiązane zawiasy w sterze kirunku? Ze zdjęć widać że obie krawędzie są wykończone na płasko, więc stosując tradycyjne zawiasy uniemożliwi to wychylanie się lotki steru kierunku. Nie wiem czy jest to zamierzone, czy niefortunny błąd, ale może się mylę i jest coś czego nie widać na zdjęciach.
baziu123 Opublikowano 3 Września 2012 Autor Opublikowano 3 Września 2012 Nie są to gotowe elementy tylko zdjęcia z prac bieżących dlatego to tak teraz wygląda...
Tomek Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Jeszcze nie fazowane bo to jeszcze nie pora na to . tak się domyślam bo technika takiego wykonania jest popularna.
widar123 Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Jeszcze nie fazowane bo to jeszcze nie pora na to . tak się domyślam bo technika takiego wykonania jest popularna. Pewnie bym się zgodził z tym, ale ze zdjęcia wygląda na to, że nie ma z czego fazować, bo obie krawędzie (po stronie steru i lotki) są dość cienkie. Może będzie coś naklejane dodatkowo, nie bedę już drążył tematu, bo pewnie sam właściciel wie co robi, chciałem tylko zwrócić uwagę.
baziu123 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Tylne podwozie przygotowane do spawania dalsza obróbka po.
pacek Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 Ty to sam własnymi rękoma zrobiłeś wielki szacun
RenoFlo Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Plany zakupione na allegro.Trochę popracowałem nad usterzeniem tylnym i ... Cześć, a przednie kiedy weźmiesz na warsztat no, nie mogłem się powstrzymać. To wszystko przez telewizję, relacje z wyścigów F1 - przednie skrzydło / tylne skrzydło i takie tam pie...ły. przynajmniej tutaj spróbujmy nazywać rzeczy (z grubsza) poprawnie. A swoją drogą szacunek !! jest wyzwanie, nie ma co. Świetnie się zapowiada.
kesto Opublikowano 11 Września 2012 Opublikowano 11 Września 2012 Bardzo się cieszę, że są jeszcze ludzie, którym się chce budować model od podstaw, a nie wyciągać gotowy z pudełka. Mam kilka pytań w związku z modelem. 1. Jakiej sklejki używasz na wykonanie konstrukcji przodu kadłuba? 2. Jesteś pewien, że te ażury to dobry pomysł? Pytam, bo na zdjęciach ta sklejka wygląda na lipowo-balsową, a ta się nie nadaje na model z silnikiem benzynowym, a ażury są dobre dla elektryków, gdzie nie ma praktycznie drgań od silnika. Ty robisz słusznych rozmiarów model ze sporym silnikiem spalinowym i jakoś nie widzę tutaj sensu takiego osłabiania konstrukcji.
baziu123 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Opublikowano 11 Września 2012 Wszystko się zgadza kesto co do benzyny... było by to za delikatne.Ale tu ku zdziwieniu większości będzie napęd elektryczny. Sam domek zostanie jeszcze wzmocniony. Na kadłub jak i skrzydła przyjdzie balsa 2.5mm na to tkanina z żywicą szpachla itp...Więc myślę że konstrukcja się sprawdzi.
RenoFlo Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Bardzo się cieszę, że są jeszcze ludzie, którym się chce budować model od podstaw, a nie wyciągać gotowy z pudełka. ciach "na zdjęciach ta sklejka wygląda na lipowo-balsową, a ta się nie nadaje na model z silnikiem benzynowym, a ażury są dobre dla elektryków, gdzie nie ma praktycznie drgań od silnika." ciach Ze sklejką lipowo-balsową jest pewnie tak, jak z trzmielem - nauka twierdzi, że nie powinien latać, ale on o tym nie wie i lata. Sklejka podobnie. Ażury jeśli mądrze policzone nie muszą wcale zminiejszać wytrzymałości a wręcz przeciwnie. A historia zna wiele znacznie bardziej filgranowych konstrukcji napędzanych równie sporymi silnikami benzynowymi, które (jak mówił poeta) "trzymają się mocno" . http://www.ef3m.pl/1348,zestaw-combo-yak-55m-v3-3d-arf-50cc-silnik-dle55.html Zakładam, że ten Mustang będzie miał praktycznie pełne (skorupowe) pokrycie - no, na czymś to "spawane z ciężkej stali" podwozie musi wisieć. A i jak folię polerować, jak nity robić czy inne wzierniki?
Boogie Opublikowano 13 Września 2012 Opublikowano 13 Września 2012 Ze sklejką lipowo-balsową jest pewnie tak, jak z trzmielem - nauka twierdzi, że nie powinien latać, ale on o tym nie wie i lata. Z tym trzmielem to akurat niezbyt trafione porównanie- trzmiel zgodnie z prawami fizyki może latać. To co większość twierdzi to mit- jeden z "naukowców" wziął wzory i policzył, że niby nie ma prawa latać i to opublikował. Nikt nie sprawdził jego obliczeń, w których popełnil błedy- czy to w samych obliczeniach, czy założeniach. Koniec OT
Rekomendowane odpowiedzi