lukwisz.pl Opublikowano 23 Lipca 2009 Opublikowano 23 Lipca 2009 film film film dajcie film z pracy tego motorka!
Wojteq Opublikowano 25 Lipca 2009 Autor Opublikowano 25 Lipca 2009 Film będzie jak załatwimy paliwo Czyli koło poniedziałku. Wtedy odpalimy, bo wszystko inne już gotowe i wrzuce film Paliwo jest bardzo specyficzne: 94% metanol i tylko 6% olej syntetyczny
tadek041 Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 Gdzie oblocik tego cudeńka będzie w Pobiedniku ?
Wojteq Opublikowano 27 Lipca 2009 Autor Opublikowano 27 Lipca 2009 Mam film z pierwszych sekund życia silnika Słaba jakość bo z komórki ale ważny jest dźwięk Teraz ładujemy baterie od zapłonu bo padła i potem będziemy próbować znowu. Silnik idzie na wysokich obrotach bo trochę źle mamy ustawioną przepustnice. Wrzucę później jakiś lepszy filmik A oblot modelu już był dawno tylko teraz testy na nowym silniku będą i owszem na Pobiedniku Następne odpalenie tym razem na większych obrotach A tak się go właśnie odpala Ostatni film jaki umieszczę będzie już z pełni regulowanym silnikiem
Wojteq Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Opublikowano 28 Lipca 2009 A to właśnie dwa ostatnie filmy z docierania. Niestety dalej nie udało mi się załatwić jakiejś lepszej kamery więc znów komórka :? Może z lotów coś się nagra lepszego A tutaj już minimalne obroty :mrgreen:
Henryk S. Opublikowano 28 Lipca 2009 Opublikowano 28 Lipca 2009 Wojtku piękny silniczek i ta praca,tyle garów i jeszcze idealna wielkość po obwodzie,pasująca do pierścienia. Do mojego RWDziaka w skali 1:3 tez jest takie cudo,tylko nie ta waga aż 6 kg,więc muszę się zadowolić jedno cylindrowym MOKI 50VT. Zapomniałem ci Wojtku o tym powiedzieć,będziesz miał mały problem,gdyż ten model nie był przewidziany pod silnik żarowy,tylko benzynę.Musisz zabezpieczyć lakierem bezbarwnym odpornym na alkohol,lakier srebrny na owiewkach kół,i wszystkie drobne elementy malowane czarnym lakierem.
Wojteq Opublikowano 29 Lipca 2009 Autor Opublikowano 29 Lipca 2009 Panie Henryku, silnik pracował już prawie 2 godziny i zapaprał cały model ale wszystko jest ok. Wydaje nam się że to właśnie benzyna jest bardziej żrąca niż metanol. W każdym razie z lakierem nic się nie stało, a jeśli coś zauważymy to na pewno zabezpieczymy lakierem.
damdam Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam, Model i silniczek piękny. Przy okazji mam pytanko. Jaka jest żywotność takiego "motorka"? Codzi oczywiście o liczbę przepracowanych godzin przy prawaidłowej eksploatacji.
Wojteq Opublikowano 31 Lipca 2009 Autor Opublikowano 31 Lipca 2009 W jakim sensie żywotność? Jeśli chodzi w ile się go zajedzie to zależy Jak ktoś będzie lał niedobrego paliwa, kręcił obrotami przy zimnym silniku (przypominam że to czterosuw) albo przywali w glebe to może bardzo szybko się zajechać A przy normalnym traktowaniu to nie mam pojęcia
Wojteq Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Oblot odbył się dzisiaj rano Tylko jeden lot dla pewności bo musimy jeszcze trochę uregulować silnik. Dzięki uprzejmości Pana Marka z Jaworzna mam 2 filmy z lotu: Start: Lądowanie: Proponuje oglądać w HQ ponieważ wtedy obraz tak nie "skacze"
robintom Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pięknie to wygląda. Jedyny mankament na pierwszym filmie to brak blokady na jęzor jednego z komentatorów. :evil:
tadek041 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Piękny lot gratulacje model piękny i silniczek tez super chodzi jestem pod wrażeniem pozdrawiam.
Wojteq Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 Niedawno zauważyłem że na youtube pojawił się film z naszym RWD z ostatnich zawodów na Bemowie Postanowiłem wstawić tutaj link ponieważ dokonaliśmy paru zmian przed tymi zawodami. Link: Jest to niestety nie dokończony program z powodu dziwnych zakłóceń... (prawdopodobnie stacje nadawcze lotniska przykryły odbiornik bo innej przyczyny nie znaleźliśmy). W czasie wykonywania figury trójkąt w 2 zakręcie zdławiło mi silnik i wyprostowało wszystkie stery (fail-safe) model zaczął gwałtownie nurkować... Myślałem że to koniec więc ściągnąłem drążek wysokości na siebie dałem pełen gaz i czekałem... Na szczęście po ok 4 sek. puściło i odzyskałem panowanie więc postanowiłem natychmiast skończyć program i wykonać awaryjne lądowanie. Żeby jeszcze tego było mało gdy wyszedłem na prostą (nad betonem :| ) sytuacja się powtórzyła... Wyciągnąłem go tuż przed ziemią (sądzę że ok. 1 m brakowało do nieszczęścia). Oczywiście nikt na lotnisku nie wierzył że to zakłócenia bo odbiornik G3 itd... Wszyscy twierdzili że mi aparatura szwankuje Lataliśmy tam jeszcze RWD-10 na 2,4 GHz i w ogóle nie było problemów więc wyeliminowaliśmy usterkę aparatury. Postanowiliśmy lecieć 2 lot konkursowy... To był błąd... Zakłócenia wystąpiły praktycznie po starcie i były co chwile... 2 razy podchodziłem do lądowania i za każdym razem mnie "łapało" w tym samym miejscu na prostej do lądowania :| Udało się w końcu bezpiecznie posadzić i więcej już nie lataliśmy. Po powrocie do Krakowa pierwsze co zrobiliśmy to pojechaliśmy na nasze lotnisko sprawdzić samolot w locie. Okazało się że nawet najmniejszego kopnięcia nie było. Stąd wniosek że tam coś przykryło sygnał Zmiany w modelu o których wcześniej wspominałem to: - przede wszystkim dorobiona lalka Wigury która pomaga w kabinie Żwirce - makietowy własnej roboty kolektor wydechowy w kształcie podkowy do której zebrane jest wszystkie 7 rurek wydechowych. Totalna zmiana dźwięku silnika (bardziej samolotowy). Zero zmian parametrów pracy. Sorry że tak się rozpisałem ale mam nadzieję że film się spodoba Tutaj jeszcze jeden film z tych samych zawodów ale 10-ką i trochę bardziej udany Pozdrawiam
Włodek Ulas Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 NO :shock: dzwięk super, a swoja drogą to ten twój model to chyba nie RWD 6 bis jak wskazuje opis filmu :wink:
Wojteq Opublikowano 30 Listopada 2010 Autor Opublikowano 30 Listopada 2010 No właśnie się pomylili w opisie ale trudno już Zapomniałem jeszcze dodać że od części sędziów (tych co mnie najbardziej lubią ) właśnie na zawodach na Bemowie dostałem stanowcze pouczenie żebym więcej takich silników nigdzie nie wkładał bo cytuje: "TEN silnik w TYM modelu to porażka i pieniądze wyrzucone w błoto". Kiedy powiedziałem że skala i ilość cylindrów się zgadza, a słyszałem komentarze że ludziom się ten dźwięk podoba to w odpowiedzi usłyszałem że to nie ma znaczenia bo itak jak bym wsadził jednocylindrowego czterosuwa to brzmiałby lepiej niż TO coś... :? Tak więc już nigdy tak bezmyślnie nie postąpię żeby do modelu wsadzać gwiazdowy czterosuwowy silnik w skali... O wiele lepiej brzmi atrapa silnika z jednym cylinderkiem
RomanJ4 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Zazdrość, Wojteq, zazdrość! Tylko tak Ich(tę część sędziów) można wytłumaczyć. Ciekawe czy w swojej bryce chcieliby V8-mke czy silnik od Syrenki (dźwięk) :mrgreen:
Radek Oleksy Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Silnik ma świetny dźwięk, ale niektórym sie zdaje że wiedzą lepiej :-), problem zniknie w MIG-15, no chyba, że ....
Wojteq Opublikowano 4 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2010 No właśnie po wszystkim zapytaliśmy czy za silnik odrzutowy też dadzą mało punktów bo w ogóle do odrzutowca nie pasuje Ponoć mamy dostać ok. 9 pkt... "ALE nigdy nie wiadomo czy będzie brzmiał wystarczająco odrzutowo"
Henryk S. Opublikowano 7 Stycznia 2012 Opublikowano 7 Stycznia 2012 Te pasy czarne pięknie pasują do tego modelu,gdyż piloci Żwirko i Wigura nie żyją,teraz są to pasy żałobne,takie jak sobie życzyła szanowna komisja sędziowska oceniająca ten model. Wojtku teraz dopiero będziesz miał problem,gdyż musisz sfałszować plany papci Schiera,co do malowania tego modelu,a słyszałem że nie można fałszować dokumentacji,a co teraz powie szanowna komisja sędziowska na sfałszowaną dokumentacjie.
Rekomendowane odpowiedzi