Skocz do zawartości

p-51 z depronu


Kalix

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, podbudowany stworzeniem modelu, który z powodzeniem lata, stwierdziłem, że pasuje wykorzystać resztki zielonych płyt i zbudować coś innego. Chciałbym zbudować coś co było by trochę bardziej odporne na powiewy wiatru (niestety mój f-22 jest baaardzo podatny na wiatr) pomyślałem, że może coś troszkę cięższego i mniej "płaskiego" stwierdziłem, że może spróbować zbudować Mustanga z tego wątku: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=859736 jutro pójdę sobie wydrukować plany i zacznę tworzyć. Zamierzam go robić powoli i dokładnie, oczywiście będę zamieszczał zdjęcia dokumentujące postęp budowy. Mam nadzieję, że temat założyłem w dobrym dziale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

@up niestety to mój jedyny pakiet;/ a teraz nie bardzo mam kasę, żeby kupować inny. nie dało by się jakoś temu zaradzić? jakoś wzmocnić skrzydła? Planów niestety dzisiaj nie wydrukowałem, bo punkt miałem zamknięty. Co do wagi to raczej nie będzie 500g, stawiam, że coś pomiędzy 300 a 400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie by latał ale kiepsko ... mam profilowego MIg'a - 29 i jak dam pakiet 2200 to lata ale jak cegła czyli jak dam gaz na zero to po przeleceniu paru metrów spada pionowo w dół tylko nie dziobem a całą płaszczyzną coś na zasadzie pionowego startu i lądowania jak w harierze nie mam mowy o lataniu na mały gazie drążek musi być wychylony 1/2 minimum ale jak już dam mniejszy pakiet np 1900 lub 1500 widać poprawę i to znaczną model lata na mniejszym gazie i po wyłączeniu gazu da się nim wylądować lotem ślizgowym a nie pionowo jak harierem ;) więc albo powiększ albo kup mniejszy pakiet tak jak radzą koledzy powyżej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemo zauważyłem to także ze swoim f-22, próbowałem korygować środkiem ciężkości, ale to nic nie pomagało. Oczywiście biorę pod uwagę wszystkie rady kolegów bardziej doświadczonych, ale też muszę brać pod uwagę bardzo okrojony budżet i staram się stosować kompromisy. Z pewnością zrobię tak jak radzi Robertus (którego podziwiam za piękne modele i umiejętności konstruktora) i powiększę model i zastosuję profil kfm-3, przez co dodatkowo zaoszczędzę bo nie będę musiał dokupywać specjalnie depronu 3mm. Zobaczę jak będzie się model sprawował, najwyżej później dokupię mniejszy pakiet.

 

Prace tak jak wspominałem będą posuwać się do przodu bardzo powoli ponieważ chcę wydrukować plany w całości na jednym arkuszu, a na razie punkt jest zamknięty i otworzą dopiero po świętach, dodatkowo zostaną wstrzymane przez moje odwiedziny w ośrodku onkologicznym w Gliwicach, ale obiecuję, że jak tylko wrócę to prace ruszą pełną parą:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, po przerwie, wracam do projektu i mam problem ze zmianą skali planów, mianowicie, gdy powiększe je tak, aby skrzydło miało długość 50 cm, to plan kadłuba nie mieści się na arbitonie, ogon mu wystaje, czy długość skrzydła mająca 45cm była by akceptowalna? wtedy kadłub idelanie by się wpasował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż tak bardzo na odwzorowaniu mi nie zależy, ale na tym, żeby był prosty i prawidłowo latał, ponieważ raczej tak bardzo nie będę go oszczędzał, bo głównie będzie służył do szlifowania umiejętności więc, pewnie nie raz będzie klejony. Mam w planach później zrobić kolejnego, ale jak najbardziej odzwierciedlający oryginał, ale po kupnie mniejszego pakietu, bo jednak ten większy to duży problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.