RobertK Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Eurosport jest modelem stylizowanym na EF 2000, świetne własności lotne plus sterowany wektor gwarantują wspaniałą zabawę ...
GiulioN Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Mi się spodobał parę lat temu, jak tylko go zobaczyłem w jakiejś gazecie. Masz jakieś filmy z lotów?
Marcin K. Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Widzialem to na zywo. Wspaniala maszyna, dźwięk... Nawet teraz jak patrzę na zdjecia mam ciarki na plecach. Mam jakis film na tel z zamknięcia sezonu w Bednarach z zeszłego roku.
RobertK Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Giulio, filmiy z lotów oczywiście są ,może wrzuce na YT jak znajdę czas (b wolno się ładują) Marcin, w Bednarach latał bliżniaczym modelem Rysio K. obecnie też ma już wektor
Marcin K. Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 No jak to? To przeciez ten sam model Ale swietna maszyna i gratuluję stalowych nerwów. Ja chyba bym sie nie odważył tym lecieć...
Marcin K. Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 Nadal są ciarki jak to oglądam Wiem jaka jest różnica miedzy modelami! Twój to Eurosport a tamten w Bednarach, Ryśka K., to Eurosport :D
Kuba.j Opublikowano 7 Sierpnia 2014 Opublikowano 7 Sierpnia 2014 jaką turbine wsadziles do tego samolotu
RobertK Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 Turbina jest spora Wiosną będę przeprowadzał próby takiego startu: 2
pawkar Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Panie Robercie czy przeprowadzal Pan juz jakies proby z pionowym startem?
RobertK Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Opublikowano 1 Maja 2016 Eurosport CARF w wersji Evolution (taki posiadam) jest ciężkawy.Na prezentowanym wyżej filmie jest wersja 3D. Jako że budowa laminatów w technice vacuum nie jest mi obca, trwaja prace nad wykonaniem własnej lekkiej wersji. Przykład usterzenie pionowe (to w kolorze - orginał) Myslę ,że również wytrzymałościowo wygrywa moje wykonanie.
Shock Opublikowano 11 Października 2017 Opublikowano 11 Października 2017 Przemek ma rację a poza tym czemu ten model taki łysy ?
RobertK Opublikowano 11 Października 2017 Autor Opublikowano 11 Października 2017 Bez filmu się nie liczy Niestety nie mam filmu,ale nie ma czego żałować bo był by nudny. Start-lądowanie-regulacja i tak w kółko. Przemek ma rację a poza tym czemu ten model taki łysy ? Jeszcze "łysy" ,ale może na przyszły sezon będzie już w kamuflażu.
japim Opublikowano 12 Października 2017 Opublikowano 12 Października 2017 A jak wyszedł w porównaniu do oryginału? Lżejszy? Zwrotniejszy?
RobertK Opublikowano 17 Października 2017 Autor Opublikowano 17 Października 2017 A jak wyszedł w porównaniu do oryginału? Lżejszy? Zwrotniejszy? W porównaniu z egzemplarzem z pierwszego postu jest ok 0,65 kg lżejszy. Ponadto zbiorniki paliwa są umieszczone dokładnie w SC (ok 4litrów paliwa) a to daje duży komfort pilotażu.
RobertK Opublikowano 4 Czerwca 2018 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2018 A model lata wciąż niepomalowany 1
Rekomendowane odpowiedzi