idfx Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Jeżeli jest na dotarciu, to 1,5 obrotu wydaje mi się za mało. Powinno go troche zalewać.. Ja mam 15LA i do płynnej pracy w powietrzu mam wykręcone 3-3,5 obrotu, bo inaczej przy wywijasach w powietrzu gaśnie. Pierwsze odpalenie (jak na filmie) było na 1.5 a obecnie jest na około 3. Dzięki Gratuluję! Mam obecnie odpowiednik tego os'a, asp w Wicherku25. Pięknie chodzi z palca:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Ale tu nie ma co kombinować z ustawieniem iglicy: docieranie - z trzy zbiorniczki paliwa na przelaniu - dodając momentami gaz na maxa zubożając mieszankę, a po dotarciu już ostatecznie ustawiona iglica. W locie nie masz już co bawić się w docieranie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Taa ... łatwo powiedzieć a dla mnie to początki początków Dzięki Irku za radę i "wsparcie" w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Kacper - ale początki ze spaliną nie mają tu znaczenia. Przynajmniej ja i koledzy z lotniska tak właśnie postępowali: docieranie - nawet na lotnisku przed startem - z dwa - trzy - zależy od pojemności zbiornika. Potem ustawiony z podniesionym dziobem - lekko odkręcasz igłę - jeśli słyszysz, że nagle zwiększa obroty i prycha. Potem to już się w powietrzu dociera tym bardziej, że nie będziesz szalał nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Raczej nie poszaleję, ale już szukam "laser kitu" Extry i rozglądam się za silnikiem do niej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2014 Mnie chodziło o to, że nie poszalejesz dlatego, że słaby silnik tylko dlatego, że jak piszesz zaczynasz w spalinach. Odpowiedni model i z tym silnikiem poszalejesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witamy w ekskluzywnym klubie spaliniarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Tylko uważaj na palce i nie do regolacji przez smiglo jak to mial jeden kolega z forum... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 :-) No nie wiem z czego się tak Kacper cieszysz. Napędy spalinowe wibracjami totalnie demolują model i wyposażenie, niektóre plują na niego tłustymi wyziewami odklejającymi firmowe nalepki wypasionych radyjek, rozmiękczają niezabezpieczoną balsę albo farbę na modelu, hałasują niemiłosiernie (MVVS 3,5) i smrodzą (im więcej nitrometanu, tym gorszy smród), walą po paluchach, gasną niespodziewanie w czasie startu albo strasznie kapryszą w locie, paskudnie wystają z maski, potrafią nieźle oparzyć. Łapy, spodnie, buty, radio, skrzynka ciągle upaprane paliwem. Rzucany model potrafi dać olejem po oczach. Do odpalenia potrzebna kupa osprzętu i akcesoria do obrzędów voodoo. Nie no fuuuuujjjjjjjj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Witamy w ekskluzywnym klubie spaliniarzy tak tak, witamy, aha i kup sobie zapas chusteczek, do wycierania modelu, bo żarówki smarkają olejem niesamowicie ekskluzywnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 To już akurat zauważyłem Przy odpalaniu usr..ło mi aparaturę i cały bok modelu .. No nie wiem z czego się tak Kacper cieszysz. Napędy spalinowe wibracjami totalnie demolują model i wyposażenie, niektóre plują na niego tłustymi wyziewami odklejającymi firmowe nalepki wypasionych radyjek, rozmiękczają niezabezpieczoną balsę albo farbę na modelu, hałasują niemiłosiernie (MVVS 3,5) i smrodzą (im więcej nitrometanu, tym gorszy smród), walą po paluchach, gasną niespodziewanie w czasie startu albo strasznie kapryszą w locie, paskudnie wystają z maski, potrafią nieźle oparzyć. Łapy, spodnie, buty, radio, skrzynka ciągle upaprane paliwem. Rzucany model potrafi dać olejem po oczach. Do odpalenia potrzebna kupa osprzętu i akcesoria do obrzędów voodoo. Nie no fuuuuujjjjjjjj. hehe .. tego mi właśnie trzeba i z tym mi się zawsze kojarzyło modelarstwo lotnicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Ale z kolegi Andrzeja czarnowidz . Kacper - niestety tylko może w połowie spełni się przepowiednia Andrzeja. ale i na to jest rada - przesiądziesz się na 4suwa. Wtedy dopiero zobaczysz co to spalina, a jak przesiądziesz się na 8suwa...ale to już inna je bajka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Przeglądam właśnie różne silniczki i planuję zakup nieco mocniejszego do akrobata. Na razie jeszcze max 1.5 m rozpiętości, ale na wiosnę zamierzam pójść o 0.5 metra dalej .. tam już raczej pójdzie 4ro takt. EDIT: Wybór padł na Stiletto : http://mirekgal.pl/portfolio-posts/stiletto/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Jeszcze nie wiem czy to dobry wybór, ale zamówiłem 4ro takta do następnego modelu : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6051&language=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Jeszcze nie wiem czy to dobry wybór, ale zamówiłem 4ro takta do następnego modelu : http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6051&language=pl A co to? Zabrakło Saito, czy co? Na stronce Skorpiona piszą, że jak chcesz mieć dobry i tani silnik, to kup dwa - jeden tani, a drugi dobry Tani już zamówiłeś... No ale cuda się zdarzają, czego Ci życzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ech ... machnąłem się, bo wszedłem w kategortię OS Max, ale to była kategoria 4ro taktów i wszystko w jednym worku. Staram się poprawić zamówienie, ale pewnie stanie się to jutro z rana. Co mam rozumieć przez : "Uwaga: silnik nie posiada płynnej regulacji obrotów za pomocą przepustnicy !" http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6744 ?? 6.6 za mały czy ten będzie odpowiedni do akrobata około 1.5 m rozpiętość i max 2 kg waga modelu ? http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6242 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbruski Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 ech ... machnąłem się, bo wszedłem w kategortię OS Max, ale to była kategoria 4ro taktów i wszystko w jednym worku. Staram się poprawić zamówienie, ale pewnie stanie się to jutro z rana. Co mam rozumieć przez : "Uwaga: silnik nie posiada płynnej regulacji obrotów za pomocą przepustnicy !" http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6744 ?? 6.6 za mały czy ten będzie odpowiedni do akrobata około 1.5 m rozpiętość i max 2 kg waga modelu ? http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6242 CL w oznaczeniu oznacza Control Line - uwięź, Poszukaj Saito 62 - IMHO wystarczy w zupełności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Kacper uważaj z tymi silnikami - spaliniaki mocno uzależniają i trudno się z tego wyleczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2014 haha i o to chodzi !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi