Skocz do zawartości

Zakup O.S. LA25


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeżeli jest na dotarciu, to 1,5 obrotu wydaje mi się za mało. Powinno go troche zalewać..  Ja mam 15LA i do płynnej pracy w powietrzu mam wykręcone 3-3,5 obrotu, bo inaczej przy wywijasach w powietrzu gaśnie.

 

Pierwsze odpalenie (jak na filmie) było na 1.5 a obecnie jest na około 3.

 

Dzięki

Gratuluję! Mam obecnie odpowiednik tego os'a, asp w Wicherku25. Pięknie chodzi z palca:)

 

:)

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ale tu nie ma co kombinować z ustawieniem iglicy: docieranie - z trzy zbiorniczki paliwa na przelaniu - dodając momentami gaz na maxa zubożając mieszankę, a po dotarciu już ostatecznie ustawiona iglica. W locie nie masz już co bawić się w docieranie.

Opublikowano

Taa ... łatwo powiedzieć a dla mnie to początki początków :) Dzięki Irku za radę i "wsparcie" w tym wątku ;)

Opublikowano

Kacper - ale początki ze spaliną nie mają tu znaczenia. Przynajmniej ja i koledzy z lotniska tak właśnie postępowali: docieranie - nawet na lotnisku przed startem - z dwa - trzy - zależy od pojemności zbiornika. Potem ustawiony z podniesionym dziobem - lekko odkręcasz igłę - jeśli słyszysz, że nagle zwiększa obroty i prycha. Potem to już się w powietrzu dociera tym bardziej, że nie będziesz szalał nim.

Opublikowano

Mnie chodziło o to, że nie poszalejesz dlatego, że słaby silnik tylko dlatego, że jak piszesz zaczynasz w spalinach. Odpowiedni model i z tym silnikiem poszalejesz.

Opublikowano

:-)

No nie wiem z czego się tak Kacper cieszysz.

Napędy spalinowe wibracjami totalnie demolują model i wyposażenie, niektóre plują na niego tłustymi wyziewami odklejającymi firmowe nalepki wypasionych radyjek, rozmiękczają niezabezpieczoną balsę albo farbę na modelu, hałasują niemiłosiernie (MVVS 3,5) i smrodzą (im więcej nitrometanu, tym gorszy smród), walą po paluchach, gasną niespodziewanie w czasie startu albo strasznie kapryszą w locie, paskudnie wystają z maski, potrafią nieźle oparzyć. Łapy, spodnie, buty, radio, skrzynka ciągle upaprane paliwem. Rzucany model potrafi dać olejem po oczach. Do odpalenia potrzebna kupa osprzętu i akcesoria do obrzędów voodoo. Nie no fuuuuujjjjjjjj.

Opublikowano

Witamy w ekskluzywnym klubie spaliniarzy  :)

tak tak, witamy,

 

aha i kup sobie zapas chusteczek, do wycierania modelu, bo żarówki smarkają olejem niesamowicie ekskluzywnie 

Opublikowano

To już akurat zauważyłem ;) Przy odpalaniu usr..ło mi aparaturę i cały bok modelu .. 


No nie wiem z czego się tak Kacper cieszysz.

Napędy spalinowe wibracjami totalnie demolują model i wyposażenie, niektóre plują na niego tłustymi wyziewami odklejającymi firmowe nalepki wypasionych radyjek, rozmiękczają niezabezpieczoną balsę albo farbę na modelu, hałasują niemiłosiernie (MVVS 3,5) i smrodzą (im więcej nitrometanu, tym gorszy smród), walą po paluchach, gasną niespodziewanie w czasie startu albo strasznie kapryszą w locie, paskudnie wystają z maski, potrafią nieźle oparzyć. Łapy, spodnie, buty, radio, skrzynka ciągle upaprane paliwem. Rzucany model potrafi dać olejem po oczach. Do odpalenia potrzebna kupa osprzętu i akcesoria do obrzędów voodoo. Nie no fuuuuujjjjjjjj.

 

 

hehe .. tego mi właśnie trzeba i z tym mi się zawsze kojarzyło modelarstwo lotnicze ;)

Opublikowano

Ale z kolegi Andrzeja czarnowidz :angry:. Kacper - niestety tylko może w połowie spełni się przepowiednia Andrzeja. ale i na to jest rada - przesiądziesz się na 4suwa. Wtedy dopiero zobaczysz co to spalina, a jak przesiądziesz się na 8suwa...ale to już inna je bajka :D.

Opublikowano

Jeszcze nie wiem czy to dobry wybór, ale zamówiłem 4ro takta do następnego modelu :

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6051&language=pl

 

A co to? Zabrakło Saito, czy co?

 

Na stronce Skorpiona piszą, że jak chcesz mieć dobry i tani silnik, to kup dwa - jeden tani, a drugi dobry  :)

Tani już zamówiłeś... No ale cuda się zdarzają, czego Ci życzę...

Opublikowano

ech ... machnąłem się, bo wszedłem w kategortię OS Max, ale to była kategoria 4ro taktów i wszystko w jednym worku. Staram się poprawić zamówienie, ale pewnie stanie się to jutro z rana.

 

Co mam rozumieć przez :

 

"Uwaga: silnik nie posiada płynnej regulacji obrotów za pomocą przepustnicy !" 

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6744

 

??

 

6.6 za mały czy ten będzie odpowiedni do akrobata około 1.5 m rozpiętość i max 2 kg waga modelu ?

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6242

Opublikowano

ech ... machnąłem się, bo wszedłem w kategortię OS Max, ale to była kategoria 4ro taktów i wszystko w jednym worku. Staram się poprawić zamówienie, ale pewnie stanie się to jutro z rana.

 

Co mam rozumieć przez :

 

"Uwaga: silnik nie posiada płynnej regulacji obrotów za pomocą przepustnicy !" 

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6744

 

??

 

6.6 za mały czy ten będzie odpowiedni do akrobata około 1.5 m rozpiętość i max 2 kg waga modelu ?

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_304&products_id=6242

 

CL w oznaczeniu oznacza Control Line - uwięź,

Poszukaj Saito 62 - IMHO wystarczy w zupełności...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.