Kpt_max Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ten dzob z laminatu to pierwszy nasz produkt tego typu myslimy o zrobieniu formy kadluba i skrzydel i rozpoczac produkcje kilku egzemplarzy. Myslicie ze byl by to dobry pomysl ? Byli by jacys chetni?
kesto Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ten dzob z laminatu to pierwszy nasz produkt tego typu myslimy o zrobieniu formy kadluba i skrzydel i rozpoczac produkcje kilku egzemplarzy. Myslicie ze byl by to dobry pomysl ? Jeśli dopiero zaczynacie zabawę z laminatami, to nastawianie się na "produkcję" jest co najmniej nietrafionym pomysłem. Do tego potrzebne jest już jakiekolwiek doświadczenie, a nie tylko zgadywanki i dobre chęci
Kpt_max Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Wujek, posiada firmę w Warszawie gdzie zajmują się takimi sprawami , wydaje mi się że zna się na rzeczy Przykładowe modele można zobaczyć na: www.boatcraft.pl
Kpt_max Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Mysle ze ma to szanse powodzenia
robertus Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Ja bym chciał najpierw zobaczyć jak lata oryginał. O kopiach to się pomyśli później.
Kpt_max Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Oczywiscie, oblot zostanie wykonany po odpowiednim przygotowaniu na tego tego tyou maszyny. Narazie mam dosc duzy nalot na J-3 ale nie ma sie co łudzic ze ten Ławoczkin bedzie osiagal predkosc taka jak piper ...
Kpt_max Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Przydalby sie jakis amolot przejsciowy... hmm np jakas szybka delta?
Kpt_max Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 A tak wyglada na dzien dzisiejszy, wytloczona kabina z pleksy 2 mm , bez tylnej czesci. Probowalismy wytloczyc ja 2 razy ale nam sie nie udalo. Skrzydlo musi poczekac niestety na drugie serwo chowanego podwozia, domtego momentu jest odkryte.
Kpt_max Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Widze ze male zainteresowanie tematem wiec dodam zdjecia uzupelnionej kabiny Ala nity ktore przyuwazylem w innym temacie, to tylko prowizorka, wiec prosze sie nie pienic
Kpt_max Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Male przymiarki do malowania
young Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 no wiesz sezon i ludziska latają szacun dla dziadka i ciebie.
JacekCichy Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zamiast się zajmować Pi-Ar'em to zasuwaj do modelarni ulotnić to ptaszysko bo chyba każdy z nas chętnie by zobaczył jak śmiga w powietrzu
Kpt_max Opublikowano 18 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2013 Prace posuwaja sie do przodu, zaklejone jedno skrzydlo, ladnie pomalowany, tylko jaki silnik i regulator? Mam nadzieje ze w napedzie zjieszcze sie w 500 zl.... a co z pakietem ? Chyba przyda sie taki 3700mah a koze wiecej ? Tym czasem zalaczam zdjecia jak wygldal tydzien temu no a co do lotania sezon rozpoczety wiec nowy pakiecik do piperka zamowiony, 2700 mah 11.1v pelikana. Nie moge sie doczekac kiedy znowu sie wzniose. Tutaj takze zdjecia z projektu edukacyjnego. Wszysvy byli pod wrazeniem No i mistrz 2 planu , piper j-3
Kpt_max Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2013 A może jednak spalina ? nie mam zielonego pojęcia... w końcu z tkim silnikiem wygladałby bardziej realistyczniej ...
luki28 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Wszystko zależy od stosunku masy do powierzchni nośnej. Jak określisz masę można dobierać silnik, pakiet i regiel. Co do spaliny im cięższy tym szybszy, ale to pewnie już wiesz:) I jak się już pewnie orientujesz silniki spalinowe są cięższe od elektryków razem z całą instalacją...Z tym, że nie jest to model 3D, więc jeśli czujesz się na siłach buduj spaline:) jeśli tylko domek pod silnik jest dostatecznie mocny:) Weź też pod uwagę, że do spaliny potrzebujesz trochę więcej gadżetów jak skrzynka startowa itd. Jeśli nie masz to na pewno koszt wzrośnie...No i ostatnia rzecz to utrzymanie modelu w czystości przy użytkowaniu silników żarowych wszechobecny olej może denerwować... p.s. fajnie Ci to idzie...
krzychu-rc Opublikowano 21 Czerwca 2013 Opublikowano 21 Czerwca 2013 To że zastosuje elektryka wcale nie oznacza że będzie lżejszy. Co z tego, że silnik elektryczny jest lekki i mam mało osprzętu pokładowego jak i tak trzeba wsadzić tonę ołowiu żeby zrównoważyć ciężki kryty balsą ogon. Skoro ciężar jest potrzebny to niech chociaż spełnia użyteczną funkcję.
Rekomendowane odpowiedzi