Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

W jaki sposób przerobić silnik z tematu na montaż przed wręgą ? Obecnie jest "skonfigurowany" na montaż za. Myślę, że trzeba jakoś odwrócić i przełożyć ośkę lub cały wirnik, ale boję się dotykać, żeby nic nie uszkodzić.

 

Pozdrawiam !

Opublikowano

Przecież masz w komplecie piastę z gwintem (tą z talerzykiem) do przykręcenia z drugiej strony silnika oraz krzyżak z łapkami (przykręcany od strony wału) do zamocowania silnika do wręgi.

Opublikowano

Dziękuję za fotki. Na szczęście już rozwiązałem łamigłówkę. Nie wiedziałem po co mi druga piasta, zdjąłem "dekielek" z tyłu silnika, dokręciłem piastę i już wszystko jest jak należy. Widzę, że silnik zamontowałeś solidniej. Też coś wykombinuję, może śrubki i nakrętki. Bałbym się użyć wkrętów do drzewa które są w komplecie...

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Roman - zadowolony jesteś z silnika Pelikan c3548/5 ? Na jakich pakietach latasz tzn ile cel i jakich smigłach? Gdy użyłem go pierwszy raz z pakietem 3s i zalecanym smigłem to spaliło sie coś w pierwszym locie. Potem wyczytałem, że potrzebuje co najmniej pakietu 4s. Mam takie ale myslę jeszcze o 5s 5000. Na 3s 5000 skrzydło do lotu jakieś 2000g latało słabiutko. Słabiutko to wg mnie nie wznosiło sie pionowo. Na 4s 5000 oj to już zupełnie inna je bajka :D . Do nowego skrzydła latajacego od 250cm do ponad 300cm chciałbym użyć z 5s.

Opublikowano

Roman - zadowolony jesteś z silnika Pelikan c3548/5 ? Na jakich pakietach latasz tzn ile cel i jakich smigłach? Gdy użyłem go pierwszy raz z pakietem 3s i zalecanym smigłem to spaliło sie coś w pierwszym locie. Potem wyczytałem, że potrzebuje co najmniej pakietu 4s. Mam takie ale myslę jeszcze o 5s 5000. Na 3s 5000 skrzydło do lotu jakieś 2000g latało słabiutko. Słabiutko to wg mnie nie wznosiło sie pionowo. Na 4s 5000 oj to już zupełnie inna je bajka :D . Do nowego skrzydła latajacego od 250cm do ponad 300cm chciałbym użyć z 5s.

 

Irku, zdjęcie pochodzi z mojego tematu prawie SU 26 by TKC.(Chyba będzie czas zacząć oznaczać swoje zdjęcia :mellow:).

 

Jeżeli chodzi o konfigurację napędu to zakładałem stosowanie pakietu 3s 4000mAh + śmigło APC 11/8.5E.

Niestety model przy oblocie został uszkodzony i nie miałem okazji latać na tym silniku.

Obecnie szukam w miarę prostych planów jakiegoś modelu, gdzie chciałbym własnie zastosować ten silnik - miało to być skrzydełko ~200cm (planowane na tą zimę). Jednakże ze wzgledu na brak czasu i fakt, że jego mniejsza "udziwniona" wersja (Z2-U) buduje się w trybie istnie żółwim, projekt raczej się przesunie albo powstanie coś innego.

 

Pozdrawiam

Tomasz

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.