idfx Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Witam ! W jaki sposób przerobić silnik z tematu na montaż przed wręgą ? Obecnie jest "skonfigurowany" na montaż za. Myślę, że trzeba jakoś odwrócić i przełożyć ośkę lub cały wirnik, ale boję się dotykać, żeby nic nie uszkodzić. Pozdrawiam !
Viader Opublikowano 22 Grudnia 2012 Opublikowano 22 Grudnia 2012 Przecież masz w komplecie piastę z gwintem (tą z talerzykiem) do przykręcenia z drugiej strony silnika oraz krzyżak z łapkami (przykręcany od strony wału) do zamocowania silnika do wręgi.
idfx Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 Dziękuję za fotki. Na szczęście już rozwiązałem łamigłówkę. Nie wiedziałem po co mi druga piasta, zdjąłem "dekielek" z tyłu silnika, dokręciłem piastę i już wszystko jest jak należy. Widzę, że silnik zamontowałeś solidniej. Też coś wykombinuję, może śrubki i nakrętki. Bałbym się użyć wkrętów do drzewa które są w komplecie...
wiejski Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ja też się głowiłem... Dopiero tata mnie olśnił Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2
Irek M Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Roman - zadowolony jesteś z silnika Pelikan c3548/5 ? Na jakich pakietach latasz tzn ile cel i jakich smigłach? Gdy użyłem go pierwszy raz z pakietem 3s i zalecanym smigłem to spaliło sie coś w pierwszym locie. Potem wyczytałem, że potrzebuje co najmniej pakietu 4s. Mam takie ale myslę jeszcze o 5s 5000. Na 3s 5000 skrzydło do lotu jakieś 2000g latało słabiutko. Słabiutko to wg mnie nie wznosiło sie pionowo. Na 4s 5000 oj to już zupełnie inna je bajka . Do nowego skrzydła latajacego od 250cm do ponad 300cm chciałbym użyć z 5s.
TKC Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Roman - zadowolony jesteś z silnika Pelikan c3548/5 ? Na jakich pakietach latasz tzn ile cel i jakich smigłach? Gdy użyłem go pierwszy raz z pakietem 3s i zalecanym smigłem to spaliło sie coś w pierwszym locie. Potem wyczytałem, że potrzebuje co najmniej pakietu 4s. Mam takie ale myslę jeszcze o 5s 5000. Na 3s 5000 skrzydło do lotu jakieś 2000g latało słabiutko. Słabiutko to wg mnie nie wznosiło sie pionowo. Na 4s 5000 oj to już zupełnie inna je bajka . Do nowego skrzydła latajacego od 250cm do ponad 300cm chciałbym użyć z 5s. Irku, zdjęcie pochodzi z mojego tematu prawie SU 26 by TKC.(Chyba będzie czas zacząć oznaczać swoje zdjęcia ). Jeżeli chodzi o konfigurację napędu to zakładałem stosowanie pakietu 3s 4000mAh + śmigło APC 11/8.5E. Niestety model przy oblocie został uszkodzony i nie miałem okazji latać na tym silniku. Obecnie szukam w miarę prostych planów jakiegoś modelu, gdzie chciałbym własnie zastosować ten silnik - miało to być skrzydełko ~200cm (planowane na tą zimę). Jednakże ze wzgledu na brak czasu i fakt, że jego mniejsza "udziwniona" wersja (Z2-U) buduje się w trybie istnie żółwim, projekt raczej się przesunie albo powstanie coś innego. Pozdrawiam Tomasz
Marcin K. Opublikowano 13 Stycznia 2013 Opublikowano 13 Stycznia 2013 Ja mam EG na ray 3536/08. Łopatki 12x6, do lotu 1kg i ciągnie go pionowo w górę. Pakiet 3s 2200mah
Rekomendowane odpowiedzi