macowca Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Właśnie na którymś skrzydle tego użyłeś i miałem zamiar zrobić to samo
romio Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Ja się dołączę z pytaniem: Jaki kat natarcia powinno mieć skrzydło? W planach do tego modelu jest skrzydło profilowane z jednego kawałka depronu, ja również zamierzam zrobić KFm-3 i nie wiem jaki kat natarcia zrobić. Czy wystarczy poprowadzić linie prosta od natarcia do spływu w odniesieniu do starego skrzydła i tak zamocować nowe skrzydło. Czy rownoloegle do statecznika pionowego?
miro-er1 Opublikowano 9 Maja 2014 Opublikowano 9 Maja 2014 Romek mozesz zrobic taki mysle ze 2-3 stopnie i powinno byc ok ja na oko tak zawsze robie wzgledem steru wysokosci. a Sz ymon jak bys zrobil lotki dluzsze to 1 serwo by to obsluzylo a tak musisz dac 2 serwa, ja tak zrobilem na profilu kfm2i dziala ok lotki obie chodza rowno przy malych wychyleniach ale juz przy maksymalnych juz nie, ale przy takiej szerokosci lotek to i tak sie wychylenia ustawia minimalne.
romio Opublikowano 10 Maja 2014 Opublikowano 10 Maja 2014 Dzieki za odpowiedz, co do lotek to chyba lepiej dać dwa serwa w skrzydle i ustawić pośrodku lotki. W KFm-3 zmieszczą się na płasko w czołowej części, i tak właśnie planuje zrobić.
romio Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Z racji ze buduje Pipera z tych samych planów co Szymon, to dołącze sie do watku, bo chciałbym pare porad uzyskac. W swoim piperku zrobilem profil Kfm-3, serwo udalo sie schowac w skrzydle Ale zastanawiam sie jak serwo umiejscowic czy Centralnie w połowie lotki, czy blizej kadłuba przy jej koncu? (beda dzialac jako klapolotki) Czu umiejscowienie bardziej na zewnatrz skrzydla (1) nie zmieni wywazenia za bardzo? jak myslicie?
robertus Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Klapolotki przy KFm3 w tym rozmiarze sa niepotrzebne. Raczej będzie to jako ciekawostka. Miałem i nie stwierdziłem żadnej różnycy w lataniu. Jeśli usztywnisz lotkę to możesz serwo dac w dowolnym miejscu.
romio Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 W sensie ze klapolotki powinny byc duzo wieksze w stosunku do skrzydla? Domyslam sie ze piper bedzie raczej wolno latac, wiec pewnie klapy beda zbedne, ale to bardziej na zasadzie nauki i potestowania ustawien w aparaturze...
robertus Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Właśnie o tym piszę, przetestować ustawienia w aparaturze, bo działać to nie zauważyłem aby działało. Miałem klapolotki w P11, gdzie lotka jest prawie na całą długość skrzydła. Nie było różnicy.
RobUK Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 Z racji ze buduje Pipera ... A skąd masz moją myszkę ?? :):)
Marcin K. Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Lotki są dobrej wielkości. Miałem je w identycznym rozmiarze w moim piperku z tych planów i latał jak powinien. Spokojnie! W tamtych czasach nie znałem kfm'ów więc skrzydło było normalnie gięte. Ale twój model powinien być wolny z racji grubego natarcia. A latać będzie. Polecam ten model wszystkim! Moja partnerka bardzo lubiła nim latać
miro-er1 Opublikowano 19 Czerwca 2014 Opublikowano 19 Czerwca 2014 ja mialem klapolotki w dusterze od FT i powiem ze dzialaly dobrze tzn przy ladowaniu zwalnialy lot znacznie ale byly znacznie mniejsze reakcje na skrecanie . prawo-lewo
romio Opublikowano 21 Czerwca 2014 Opublikowano 21 Czerwca 2014 Oj sorki nie zajarzyłem ... A mam ja tez z wyspy, i to tej samej z której Ty masz Dzieki za odpowiedzi
romio Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A czy ktoś się orientuje gdzie ma być środek ciężkosci? Nie mogę znaleść w planach...
Marcin K. Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 W 1/3 cieciwy od natarcia
Rekomendowane odpowiedzi