Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Ja się dołączę z pytaniem:

Jaki kat natarcia powinno mieć skrzydło? W planach do tego modelu jest skrzydło profilowane z jednego kawałka depronu, ja również zamierzam zrobić KFm-3 i nie wiem jaki kat natarcia zrobić. Czy wystarczy poprowadzić linie prosta od natarcia do spływu w odniesieniu do starego skrzydła i tak zamocować nowe skrzydło.

Czy rownoloegle do statecznika pionowego?

Opublikowano

Romek mozesz zrobic taki mysle ze 2-3 stopnie i powinno byc ok ja na oko tak zawsze robie wzgledem steru wysokosci. a Sz :) ymon jak bys zrobil lotki dluzsze to 1 serwo by to obsluzylo a tak musisz dac 2 serwa, ja tak zrobilem na profilu kfm2i dziala ok lotki obie chodza rowno przy malych wychyleniach ale juz przy maksymalnych juz nie, ale przy takiej szerokosci lotek to i tak sie wychylenia ustawia minimalne.

post-12400-0-72618900-1399673069_thumb.jpg

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz, co do lotek to chyba lepiej dać dwa serwa w skrzydle i ustawić pośrodku lotki. W KFm-3 zmieszczą się na płasko w czołowej części, i tak właśnie planuje zrobić.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Z racji ze buduje Pipera z tych samych planów co Szymon, to dołącze sie do watku, bo chciałbym pare porad uzyskac.

 

W swoim piperku zrobilem profil Kfm-3, serwo udalo sie schowac w skrzydle

post-14551-0-60639800-1402825643_thumb.jpg

Ale zastanawiam sie jak serwo umiejscowic czy

Centralnie w połowie lotki, czy blizej kadłuba przy jej koncu? (beda dzialac jako klapolotki)

Czu umiejscowienie bardziej na zewnatrz skrzydla (1) nie zmieni wywazenia za bardzo?

post-14551-0-07997200-1402826178_thumb.jpg

jak myslicie?

Opublikowano

Klapolotki przy KFm3 w tym rozmiarze sa niepotrzebne. Raczej będzie to jako ciekawostka. Miałem i nie stwierdziłem żadnej różnycy w lataniu.

Jeśli usztywnisz lotkę to możesz serwo dac w dowolnym miejscu.

Opublikowano

W sensie ze klapolotki powinny byc duzo wieksze w stosunku do skrzydla?

 

Domyslam sie ze piper bedzie raczej wolno latac, wiec pewnie klapy beda zbedne, ale to bardziej na zasadzie nauki i potestowania ustawien w aparaturze...

Opublikowano

Właśnie o tym piszę, przetestować ustawienia w aparaturze, bo działać to nie zauważyłem aby działało. Miałem klapolotki w P11, gdzie lotka jest prawie na całą długość skrzydła. Nie było różnicy.

Opublikowano

Lotki są dobrej wielkości. Miałem je w identycznym rozmiarze w moim piperku z tych planów i latał jak powinien. Spokojnie! W tamtych czasach nie znałem kfm'ów więc skrzydło było normalnie gięte. Ale twój model powinien być wolny z racji grubego natarcia. A latać będzie. Polecam ten model wszystkim! Moja partnerka bardzo lubiła nim latać :)

Opublikowano

ja mialem klapolotki w dusterze od FT i powiem ze dzialaly dobrze 

tzn przy ladowaniu zwalnialy lot znacznie ale byly znacznie mniejsze reakcje na skrecanie .

prawo-lewo

  • 3 miesiące temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.