Marcin851 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Witam. Na początku zaznaczam że jestem zielony z elektroniki dlatego zakładam temat i proszę was o pomoc. Chciałbym dla bezpieczeństwa zasilić odbiornik dwoma niezależnymi od siebie źródłami, w takim przypadku gdyby jedno źródło zasilania padło to zostaje drugie. Aktualnie mam bezpośrednie zasilanie serw z pakietu nimch widoczne na zdjęciu: Regulator jest bez BECa i chciałbym go zastąpić regulatorem z BECem by podawał zasilanie odbiornika z pakietu lipo a w razie "w" odbiornik miał zasilanie z pakietu nimch i na odwrót (jakby któryś z pakietów padł pozostaje ten drugi). Czy jest wogóle taka możliwość? Czy jak podłącze zasilanie z minch+zasilanie z lipo nie spale odbiornika? Czy może są jakieś inne sposoby na takie zasilanie? Dodam jeszcze ze dodatkowa masa nie ma znaczenia a nawet idzie mi na korzyść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Robbe/Futaba produkuje taki układ przełączający 2 pakiety kosztuje w granicach ok 100 zł niestety tylko dla NiMh - szukać na stronie RCSkorpion jest dostęny bo parę dni temu go oglądałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubu2 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Nie mozesz podłączyć równolegle NiMh i zasilania z Beca regulatora. Pomyśl dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin851 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 bo mi podwoji V zamiast 6V będzie 12V na odbiornik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...