Skocz do zawartości

Tunelowiec multiplexa (Twister)


Rekomendowane odpowiedzi

Pomyślane jest to co najmniej do takich akumulatorów. Ja miałem w nim 2200 Dulasky 25C włożone i wyważenie wszyło OK - akumulatory max do przodu. Ale one mi spuchły i wrzące były, że do ręki nie dało się wziąć. Potem dałem 3200 przesunięte do końca w kabinie i te nie puchną, a wyważenie nadal jest OK. Regulator mam jakiś TowerPro 50A i ten daje radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 3 tygodnie później...

Twister od samego początku bardzo mi się podobał, niestety jego cena była zaporowa. I nagle w ostatnim czasie stał się cud. Model staniał :shock:, i to bardzo znacznie :shock: . Choć jeszcze nie we wszystkich sklepach. We wtorek zamówiłem dziś mam go u siebie :D . No i zadaje sobie pytanie ,,dlaczego staniał ponad 50% ?,, . Jak na razie przychodzi mi do głowy takie wytłumaczenie 8) ,, model drogi, mało chętnych do zakupu, długo leżały na półce no i skończył się termin przydatności Elaporu do latania ,, 8) . Ale oględziny zestawu tego nie potwierdzają :D . Więc co się stało. Gdyby tak jeszcze inne modele Multiplexa staniały, byłoby pięknie :roll: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używałem jeszcze silników typu: inrunner. Stąd moje pytanie. Czy regulator Turnigi 40A będzie odpowiedni dla silnika z zestawu? Jaki timing jest odpowiedni dla tego silnika. Regulator Turnigi 60A jest za duży i nie mieści się w miejscu jaki przewiduje instrukcja modelu.

A może regulator E-max 50A byłby odpowiedni? http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2040

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie używałem jeszcze silników typu: inrunner. Stąd moje pytanie. Czy regulator Turnigi 40A będzie odpowiedni dla silnika z zestawu? Jaki timing jest odpowiedni dla tego silnika. Regulator Turnigi 60A jest za duży i nie mieści się w miejscu jaki przewiduje instrukcja modelu.

A może regulator E-max 50A byłby odpowiedni? http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2040

 

Może być mało. Czytałem chyba na RC Groups, że pomierzone obciążenie sięgało 38A. Tak jak wyżej pisałem ja używam TowerPro 50A.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Jarek. Niewielki margines w Turnigi 40A jest, ale zawsze dobrze mieć go trochę więcej. Poszukam jeszcze. Mam na oku jeszcze, oprócz E-maxa 50A, Pulso 60A++ (czytałem o generowanych przez niego zakłóceniach). Może ktoś ma doświadczenie z tymi regulatorami.

Piszę o tych regulatorach dlatego bo poza odpowiednią mocą mają też odpowiednie wymiary i zmieszczą się w miejscu przeznaczonym na regulator w modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma doświadczenie z tymi regulatorami

Mam kilka regulatorów Pulso z dwoma plusami (++) i nie miałem nigdy zakłóceń. Podobno takie były ale przy poprzedniej serii (z jednym plusem). 60A++ jest niestety odrobinę za długi i trzeba trochę podciąć wycięcia w kadłubie, również w miejscu przejścia jego przewodów do zewnętrznej rynny w dolnej powierzchni kadłuba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka regulatorów Pulso z dwoma plusami (++) i nie miałem nigdy zakłóceń. Podobno takie były ale przy poprzedniej serii (z jednym plusem). 60A++ jest niestety odrobinę za długi i trzeba trochę podciąć wycięcia w kadłubie, również w miejscu przejścia jego przewodów do zewnętrznej rynny w dolnej powierzchni kadłuba.

 

Ale czy używałeś ich z szybkoobrotowymi silnikami? Bo tutaj jest pies pogrzebany. W innych modelach zestaw Odbiornik GWS + regulator TowerPro 40A lub 50A zasięg trzy razy większy niż w Twisterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Adam, jak idzie budowa. U mnie płatowiec uzbrojony we wszystko oprócz turbiny i jej zasilania. Apropos tego ostatniego. Muszę przedłużyć przewody pomiędzy regulatorem i akumulatorem, bo niestety standardowe długości nie pozwalają połączyć regulatora przy turbinie z zasilaniem w kabinie modelu :cry: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie ten sam regulator. A mój Mentor cierpliwie czeka na oblot, bo mam ostatnio trochę mało czasu, a codziennie wieje odrobinę za dużo jak na oblot tak dużego modelu. Martwi mnie w nim, jak na moje oko oczywiście, chyba za duży skłon śmigła, choć ustawiony zgodnie z instrukcją (głębokość wkręcenia wkrętów mocujących wręgę silnikową).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.