Geralt Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Pomyślane jest to co najmniej do takich akumulatorów. Ja miałem w nim 2200 Dulasky 25C włożone i wyważenie wszyło OK - akumulatory max do przodu. Ale one mi spuchły i wrzące były, że do ręki nie dało się wziąć. Potem dałem 3200 przesunięte do końca w kabinie i te nie puchną, a wyważenie nadal jest OK. Regulator mam jakiś TowerPro 50A i ten daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Czyli wklejam dwie. Dziękuję Ci bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Niestety przewody od regulatora do akumulatora są za krótkie nawet kiedy akumulator leży skrajnie w tyle kabiny :x . Muszę kupić przewody, dolutować do regulatora i zakończyć goldami od strony akumulatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Twister od samego początku bardzo mi się podobał, niestety jego cena była zaporowa. I nagle w ostatnim czasie stał się cud. Model staniał :shock:, i to bardzo znacznie :shock: . Choć jeszcze nie we wszystkich sklepach. We wtorek zamówiłem dziś mam go u siebie . No i zadaje sobie pytanie ,,dlaczego staniał ponad 50% ?,, . Jak na razie przychodzi mi do głowy takie wytłumaczenie 8) ,, model drogi, mało chętnych do zakupu, długo leżały na półce no i skończył się termin przydatności Elaporu do latania ,, 8) . Ale oględziny zestawu tego nie potwierdzają . Więc co się stało. Gdyby tak jeszcze inne modele Multiplexa staniały, byłoby pięknie :roll: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Adam, dobrze prawisz. Też to zauważyłem http://www.pfmrc.eu/viewtopic.php?p=371969#371969 . Niestety na dziś już tam niedostępny Mój przez kochanych sąsiadów z za Odry leży jeszcze w pudełku doprowadzony do etapu montażu serw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 a na ebayu nadal 200 dolcow.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Nie używałem jeszcze silników typu: inrunner. Stąd moje pytanie. Czy regulator Turnigi 40A będzie odpowiedni dla silnika z zestawu? Jaki timing jest odpowiedni dla tego silnika. Regulator Turnigi 60A jest za duży i nie mieści się w miejscu jaki przewiduje instrukcja modelu. A może regulator E-max 50A byłby odpowiedni? http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2040 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Nie używałem jeszcze silników typu: inrunner. Stąd moje pytanie. Czy regulator Turnigi 40A będzie odpowiedni dla silnika z zestawu? Jaki timing jest odpowiedni dla tego silnika. Regulator Turnigi 60A jest za duży i nie mieści się w miejscu jaki przewiduje instrukcja modelu. A może regulator E-max 50A byłby odpowiedni? http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=2040 Może być mało. Czytałem chyba na RC Groups, że pomierzone obciążenie sięgało 38A. Tak jak wyżej pisałem ja używam TowerPro 50A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dzięki Paweł. A timing i E-max? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Dzięki Paweł. A timing i E-max? He, He, to jest tak stary regulator, że nawet nie wiem czy to można ustawić :oops: Na pewno jest ustawione bez hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Czy regulator Turnigi 40A będzie odpowiedni dla silnika z zestawu W moim twisterze pracuje 40A tower pro - daje rade. Adam pobór prądu jaki mierzyłem to 36/38A na pakiecie 2400mAh 11,1V... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Dzięki Jarek. Niewielki margines w Turnigi 40A jest, ale zawsze dobrze mieć go trochę więcej. Poszukam jeszcze. Mam na oku jeszcze, oprócz E-maxa 50A, Pulso 60A++ (czytałem o generowanych przez niego zakłóceniach). Może ktoś ma doświadczenie z tymi regulatorami. Piszę o tych regulatorach dlatego bo poza odpowiednią mocą mają też odpowiednie wymiary i zmieszczą się w miejscu przeznaczonym na regulator w modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Ja tego nie zmierzyłem, ale po zachowaniu modelu wnioskuję że tak szybko kręcący się inruner, albo zwykły regulator wytwarza duże zakłócenia. Dla tego zamierzam zmienić regulator na opto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Może ktoś ma doświadczenie z tymi regulatorami Mam kilka regulatorów Pulso z dwoma plusami (++) i nie miałem nigdy zakłóceń. Podobno takie były ale przy poprzedniej serii (z jednym plusem). 60A++ jest niestety odrobinę za długi i trzeba trochę podciąć wycięcia w kadłubie, również w miejscu przejścia jego przewodów do zewnętrznej rynny w dolnej powierzchni kadłuba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geralt Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Mam kilka regulatorów Pulso z dwoma plusami (++) i nie miałem nigdy zakłóceń. Podobno takie były ale przy poprzedniej serii (z jednym plusem). 60A++ jest niestety odrobinę za długi i trzeba trochę podciąć wycięcia w kadłubie, również w miejscu przejścia jego przewodów do zewnętrznej rynny w dolnej powierzchni kadłuba. Ale czy używałeś ich z szybkoobrotowymi silnikami? Bo tutaj jest pies pogrzebany. W innych modelach zestaw Odbiornik GWS + regulator TowerPro 40A lub 50A zasięg trzy razy większy niż w Twisterze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Masz rację. W takiej konfiguracji nie sprawdzałem. Latały z silnikiem Graupnera w Juniorze i z Pulso 2826, który ma ok. 890 obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Ale już wiem czego mogę się spodziewać. Spróbuję z Pulso. Nie wiem jak szybko ale o wynikach poinformuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Adam, jak idzie budowa. U mnie płatowiec uzbrojony we wszystko oprócz turbiny i jej zasilania. Apropos tego ostatniego. Muszę przedłużyć przewody pomiędzy regulatorem i akumulatorem, bo niestety standardowe długości nie pozwalają połączyć regulatora przy turbinie z zasilaniem w kabinie modelu :cry: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ahaweto Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jak na razie kompletacja części. Kupiłem to. W tej chwili na warsztacie Mentor i dopiero po nim Twister. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 U mnie ten sam regulator. A mój Mentor cierpliwie czeka na oblot, bo mam ostatnio trochę mało czasu, a codziennie wieje odrobinę za dużo jak na oblot tak dużego modelu. Martwi mnie w nim, jak na moje oko oczywiście, chyba za duży skłon śmigła, choć ustawiony zgodnie z instrukcją (głębokość wkręcenia wkrętów mocujących wręgę silnikową). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.