robas69 Opublikowano 7 Maja 2011 Opublikowano 7 Maja 2011 Instalacji elektrycznej jeszcze nie mam, ale zgodnie z instrukcją skoro high zalecają dla outrunner'ów, to w naszym wypadku musimy ustawić low -> dla inrunner'a z zestawowej turbiny. Czyli zmieniamu fabryczne ustawienie regulatora.
jary14 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 a codziennie wieje odrobinę za dużo jak na oblot tak dużego modelu. Kończąc już OFF-TOP (ostatecznie to temat o TWISTERZE, a nie o MENTORZE), to właśnie większe samoloty, zwłaszcza trenerki lubią trochę wiatru do startów i lądowań. Mentor bardzo dużo wybacza, więc nie ma co się czaić, tylko iść na lotnisko i pakować go w powietrze :wink:
robas69 Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 Adam, czy masz jakieś postępy w budowie modelu? Mój leży kosztem latania innymi. Trudno mi się też zmobilizować do lutowania przewodów regulatora.
ahaweto Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Jeszcze Mentora nie skończyłem. Czas, mało czasu dla modeli :?
robas69 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Mój też czeka na oblot, ale pytałem o "odkurzacza" :mrgreen:
ahaweto Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Patrzę na niego kątem oka . Korci, ale najpierw Mentora muszę skończyć.
Dj. Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Ale sie pieścicie z tym twisterem - gotowy to w powietrze. Model naprawde lata pięknie, przewidywalnie reaguje...
robas69 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Mój gotowy. Czeka tylko na naklejki i serduszko. Tylko kabli nie chce mi się lutować, więc czeka ... :crazy:
jary14 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Ale sie pieścicie z tym twisterem - gotowy to w powietrze Piękne podsumowanie :Wink: A ja jeszcze dodam, że coś mało fotek w tym temacie
robas69 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Normalnie mam już rabat u niemiaszków :rotfl:
robas69 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Jak na razie kompletacja części. Kupiłem to. Adam, czy kartą Pulso zaprogramowałeś regulator podłączony do zestawowego silnika? Mój regulaor w takim wypadku milczy jak grób :?: , a jak podłączę silnik Pulso, mogę zrobić wszystko na co tylko karta pozwala :shock:
ahaweto Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Przed chwilą sprawdziłem. Timing na ,,low,, , zworki od rodzaju pakietu przy sobie czyli 3S, turbina podłączona. Regulator wydał 1 ,,beep,, czyli chyba wszystko w porządku.
robas69 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Dziękuję. Dobrze, napisałeś o tym. Chodzi mi o dwie ostatnie "rubryki", szczególnie ostatnią. Nie rozumiem tych piktogramów. Teoretycznie przy 3 S obie zworki powinny być lewa w skrajnym i prawa w skrajnym położeniu... Sprawdziłem - w różnych położeniach tych zworek cisza. Natomiast z poziomu nadajnika ustawienie bez problemu :?:
ahaweto Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Na tych piktogramach biały kwadracik oznacza że końcówka jest wolna a dwa czarne kwadraciki oznaczają że na nie jest założona zworka. I w wypadku 3S obie zworki są przy sobie.
robas69 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Tak, masz rację. Ale czy na zdjęciu masz właściwy timing - ustawiony jest high.
ahaweto Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Trochę małe to zdjęcie ale jak się przyjrzeć to z prawej strony zworki jest wolna końcówka a nad nią napis ,,high,, . Czyli OK.
robas69 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 Rzeczywiście, masz rację. Nie lepiej ustawić mu hamulec, co by szybciej przyziemić:-)?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.