motyl Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 A jal miał orginał skonstruowany przechył ?? Zmieny kąt zaklinowania płatów ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Tak właśnie myślałem, że sterowanie poprzez skręcanie płata to jednak duża trudność, a szkoda... z drugiej strony, ciekawe czym należałoby pokryć skrzydło żeby dało się je skręcić odpowiednio, i jakie musiałoby być w tym celu serwo... coś czuję że ze 25 kg (zakłądając, że kąt skręcenia skrzydłą byłby niewielki - dużego nie trzeba). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Al emiał skrecane w sensie wichrowane skrzydła ?? czy ruchome jak jak pływający statecznik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADAM_GDA Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Trzymam za Ciebie kciuki. Projekt jest niesamowity... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Papcio Chmiel Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Witam Szanownych Kolegów! Samoloty wytwórni Pfalz w Nadrenii były produkowane według wzoru Morane H a nie jak wspomniano Nieuport.Licencja na Morane H i L została wykupiona przed wojną i zakłady produkowały ich wierne kopie umieszczając znak firmowy wzorowany na znaku Morane.Wielokrotnie modyfikowane nigdy nie zagroziły konstrukcjom Fokkera , który również wzorował się na Morane H,a skopiowanie jego i dodanie do samolotu synchronizatora uchroniło go przed bankructwem.Podczas wojny prawa licencyjne nie były przestrzegane , jednak po wojnie Pfalz musiał płacić firmie Morane Saulnier wysokie odszkodowanie ,a Fokker przeniósł się do Holandii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 IRKU Foker E-lll jest to model pełna makieta, w skali 1:4 rozoiętość 238cm.Foker jest bez lotek, sterowany zwichrzeniem płata tak jak w orginale. Zrobiony kilka lat temu, wisi pod sufitem. To nie jest mój Foker ,tylko Zbyszka z Kolbaszowa Górna. Rozmawiałem na temat planów ma opracowane samemu i moze udostępnic. Ps:IRKU telefonu Zbyszka nie mogę podać na Forum tylko prywatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 tak mi sie podobaja te wasze stare złomy , ze coraz bardziej sie skłaniam zeby zrobic jakiegos weterana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 .... te wasze stare złomy ,..... No coraz piękniejsze określenia mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Bardzo lubie warbirdy z IIWoW ale te z I jakos do mnie nie przemawiaja. Cale szczescie ze sa tacy maniacy jak wy i mozna popatrzec na te piekne modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 najbardziej to mnie odrzuca od tych samolotów ten ptasi profil skrzydla, jak to latac tym na plecach?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 najbardziej to mnie odrzuca od tych samolotów ten ptasi profil skrzydla, jak to latac tym na plecach?? Normalnie. Jakaś karimata na trawkę, kładziemy sie na plecach i latamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Poza tym jak w takiej delikatnej konstrukcji zrobic czolgowe /Tomkowe wzmocnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Papcio masz rację - pomyliłem Morana z Nieuportem :oops: Do Twojej wypowiedzi dodam jeszcze, posiłkowałeś się ksiązką " Samoloty myśliwskie I wojny światowej", ale przecież to nie grzech :wink: Ja mam ją w rękach codziennie. Co do sterowania płatem - chodziło Marcin o skrecanie czyli zwichrzenie aerodynam. końcówek płata. nie wiem jaka siła jest potrzebna ale pod tym linkiem jest instrukcja modelu Pfalz i to rozwiązanie jest pokazane; http://www.kwmairpl.com.ph/KWDownloadPage.asp?Manual=RC-05DE&Lang=English trzeba tylko kliknąć czerwony fragment z tekstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 najbardziej to mnie odrzuca od tych samolotów ten ptasi profil skrzydla, jak to latac tym na plecach?? Arturze ja motoszybowcem o roz.250cm latam na plecach,przy dobrej pogodzie. Biore leżak kłade się na plecach i szybuje do znudzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Pewnie już wklejałem ten link, ale dla niezdecydowanych robię to jeszcze raz Film przedstawia lot "ptasiego" profilu... http://www.srbatteries.com/media/e1_340.wmv http://www.airfieldmodels.com/video/sr_batteries_fokker_eindecker_e1/maiden_flight.wmv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 IRKU podaje adres do strony Fokkerów. WWW.proctor-enterprises.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Te duże modele b. fajne, ale ceny też amerykańskie. Niby wszystko jest w zestawach, ale mimo wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 Heniu, podaną stronę znam od dawna, chyba wszystkie ze starociami. Podaję Wam link do linków staroci. http://www.hoosierdawnpatrol.com/hoosier_dawn_patrol_009.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jak postanowiłem tak zrobiłem... :wink: Jednak wprawne oko zauważy, że to nie do końca, to co miało być :shock: Postanowiłem najpierw zrobić mniejszą wersję, a jesli spodoba mi się to wtedy powstanie wersja "pełnowymiarowa" Zaraz też muszę podjąć decyzję, czy ma byś na spalinkę czy elektryke to maleństwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.