Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj dokończyłem osłone kardana, i dorobiłem schodki, jeszcze jakąś barierkedo schodków musze wymyśleć. Potem wymienie fornir pod silnikiem na taki sam jak na pokładzie, i wykonanie podstawki pod model plus plakietka.

 

post-99-0-50708600-1442592696_thumb.jpg

post-99-0-28137400-1442592705_thumb.jpg

post-99-0-12712600-1442592712_thumb.jpg

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i łajba już skończona. Pozostało tylko wyważyć model(ale to już jak basen na wiosne rozłoże bo do wanny sie nie mieści), raz polakierować podstawke i jakąś tabliczke uklepać.

 

post-99-0-60648700-1443875343_thumb.jpg

post-99-0-36275700-1443875348_thumb.jpg

post-99-0-84771800-1443875352_thumb.jpg

post-99-0-27492600-1443875357_thumb.jpg

post-99-0-15916400-1443875362_thumb.jpg

post-99-0-99228900-1443875366_thumb.jpg

post-99-0-10530900-1443875339_thumb.jpg

 

Opublikowano

Piękny model.

Poświęciliście mu mnóstwo pracy.

Poświęćcie może jeszcze z godzinkę na wymianę dźwigni napędu "gazu".

Na taką choć trochę w klimacie. Albo chociaż maźnijcie złotolem, jak nie inaczej.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Bez wątpienia model wygląda imponująco.

 

Też mam wielką ochotę popełnić jakiś model z napedem parowym.

 

Gratuluję i pozdrawiam!

 

Tomek

Opublikowano

Witamy. Dziękujemy za opinie dotyczącą dźwigni serwa, zamówiłem już płaskownik i drut mosiężny potrzebny do wykonania dźwigni i popychacza. Dźwignia będzie zamontowana na osi serwa, a zarazem będzie imitowała dźwignie do ręcznej zmiany pracy silnika, oczywiście wszystko w stosownej skali...
Dorzucam dodatkowe fotki modelu...

post-99-0-16418000-1444027582_thumb.jpg

post-99-0-94652100-1444027589_thumb.jpg

post-99-0-52821900-1444027597_thumb.jpg

post-99-0-95581000-1444027603_thumb.jpg

post-99-0-98242800-1444027609_thumb.jpg

post-99-0-01874900-1444027617_thumb.jpg


 

Opublikowano

Majstersztyk !

Z wielkim podziwem śledzę temat, ale tym razem to przeskoczyłeś samego siebie.

Idealne rozwiązanie sterowania maszyny parowej. Brakuje tylko maszynisty, żeby złotą wajchę w reku trzymał

a w drugiej ręce koło sterownicze.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.