wicherek899 Opublikowano 7 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2013 Model silnika wybrany, na razie nie powiem jaki. Wrzucę filmik po zamontowaniu
Johny88 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 No i pięknie !! Jestem ciekaw co wybrałeś
Iras 11 Opublikowano 4 Lipca 2013 Opublikowano 4 Lipca 2013 Kolego może już trochę za późno ale w tej całej dyskusji najwięcej racji ma kolega Irek i nie dlatego że tak samo ma na imię i nie dlatego że jest z 3 city ,nawet człowieka nie znam ale dlatego że dość dokładnie wytłumaczył zasady . Ja mam akrobaty o rozpiętości 3 i 3,5 metra gdzie muszę mieć zainstalowane silniki o pojemności nie mniejszej jak 200 cm3 i mam też półmakietę Junkersa ju 87 stuka o rozpiętości 3,4 m gdzie zamontowałem benzynkę 80 cm3 , teoretycznie nie powinno to nawet wystartować ale ale w takim modelu podstawą jest wytwarzana siła nośna silnik powinien go tylko wyciągnąć w górę i ciąg powinien być dobrany w ten sposób że nie mniejszy jak 80% wagi i nie większy jak 130% wagi wówczas model będzie latał realistycznie. Kluczowym w tym przypadku będzie dobranie śmigła od tego będzie wiele zależało. Życzę powodzenia.
Pit Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Model silnika wybrany, na razie nie powiem jaki. Wrzucę filmik po zamontowaniu Kolega Andrzej obiecał się pochwalić filmikiem i nic - cisza. A na youtube już ponad miesiąc krąży coś dziwnie podobnego.
wicherek899 Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Tak koledzy, Pan Wojtek dobrze podlinkował. Padło na saito FA-125 GK. Pięknie chodzi, nie żałuję wyboru. Buduje się jeszcze drugi model ale PZL 11c. Będziemy latali z ojcem praktycznie bliźniakami. Do mojego będzie wsadzony również Saito, ale 150 GK. Gdy modele będą już gotowe i znajdę wreszcie wolną chwilę, zrobię jakieś fajne zdjęcia i podrzucę
Pit Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Andrzeju mógłbyś opisać swoje doświadczenia z tym modelem? Tak się składa, że mam wersję ARC od Pana Suchockiego i jestem bardzo ciekaw twoich doświadczeń. Jak ustawiłeś skłon i wykłon silnika, własności lotne itp.
Rekomendowane odpowiedzi