Jump to content

Reflektory w Hyundai i30


Irek M
 Share

Recommended Posts

Chyba wstyd sie przyznać bo jeżdzę już nim 2mc ale dopiero dziś odkryłem, że chyba mam problem ze światłami. Zauważyłem, że obojętnie czy włączam postojowe światła czy mijania "krótkie" to pali sie ta sama żarówka - fotka 1 postojowe, fotka 2 mijania, fotka 3 drogowe. A te zewnętrzne, ktore cały czas nie swiecą? powinny zapalić siedopiero po zmierzchu? ale chyba nie mam takiego czujnika.

post-33-0-64451100-1370967856_thumb.jpg

teraz mijania

post-33-0-88137100-1370967905_thumb.jpg

drogowe

post-33-0-65380500-1370967947_thumb.jpg

Przełącznik mogę ustawić na postojowe lub reflektory. Gdy jest na reflektory to pali sie symbol na desce rozdzielczej. Ale gdy przełaczam na postojowe to jak napisałem wciaz palą siete same - znaczek na desce oczywiście znika.

Link to comment
Share on other sites

Takie głupie pytanie:

Czy zdjęcia robiłeś na pracującym silniku? U mnie w Mazda 3 światła postojowe palą się kiedy mam włączone mijania, ale silnik nie pracuje. Ja wystartuje, to dopiero załączają się światła mijania.

Może to pomoże?

Link to comment
Share on other sites

Takie głupie pytanie:

Czy zdjęcia robiłeś na pracującym silniku? U mnie w Mazda 3 światła postojowe palą się kiedy mam włączone mijania, ale silnik nie pracuje. Ja wystartuje, to dopiero załączają się światła mijania.

Może to pomoże?

Fotki robione gdy silnik nie pracował ale zaraz doszedł sąsiad i pokazywałem to od poczatku już na pracującym. nie było żadnej różnicy czy włączony czy nie.

Link to comment
Share on other sites

Przejedź się tym wreszcie po zachodzie słońca (najlepiej nocą) i zrób zmianę świateł, to się wszystko okaże.

Jak nie będzie zmiany, to się rozbijesz na pierwszym zakręcie, i będziesz już wiedział co jest nie tak..

Link to comment
Share on other sites

Przejedź się tym wreszcie po zachodzie słońca (najlepiej nocą) i zrób zmianę świateł, to się wszystko okaże.

Jak nie będzie zmiany, to się rozbijesz na pierwszym zakręcie, i będziesz już wiedział co jest nie tak..

Jak już jesteś napruty to kłać się spać by nie kompromitować się taką odpowiedzią...

Sprawdziłem przed chwilą światła i nic się nie zmieniło, znaczy żarówki do wymiany bo chyba innej przyczyny nie ma.

Link to comment
Share on other sites

http://www.autocentrum.pl/autorentgen/hyundai/i30/przepalajace-sie-zarowki-h-7-1615213839/

 

tak jak ktoś tam napisał:"

U mnie oryginalne H7 wytrzymały około 6 i 8 miesięcy. Potem paliły się co 2, 3 miesiące. Teraz nie gaszę świateł w ogóle. Zapalam auto na przekręconym przełączniku świateł na drugą pozycję. Od roku nie przepaliła mi się żadna żarówka H7. Wytłumaczenie tego zjawiska jest proste. Rezystancja zimnego włókna jest bardzo mała i zimna żarówka pobiera znacznie większy prąd. Im wyższe napięcie tym większy skok natężenia prądu. Wtedy żarówki najczęściej się palą. Teraz po przekręceniu kluczyka w stacyjce żarówki dostają niespełna 12V z akumulatora. Skok prądu jest ale nie tak wielki jak przy rozruchu silnika kiedy nawet najlepszy regulator ma prawo dać 14,4V. Potem podczas rozruchu silnika nawet jeżeli występuje skok napięcia to włókna są już rozgrzane i natężenie prądu nie jest tak duże.

"

Link to comment
Share on other sites

te w soczewkach to mijania.. w wiekszosci aut tak jest . powinny sie swiecic. h7 ;)

 

ja swoje swiatla robilem sam od podstaw ( tez soczewka. bo crxy tego nei mialy)

 

te w soczewkach to mijania.. w wiekszosci aut tak jest . powinny sie swiecic. h7 ;)

 

ja swoje swiatla robilem sam od podstaw ( tez soczewka. bo crxy tego nei mialy)

Link to comment
Share on other sites

te w soczewkach to mijania.. w wiekszosci aut tak jest . powinny sie swiecic. h7 ;)

 

ja swoje swiatla robilem sam od podstaw ( tez soczewka. bo crxy tego nei mialy)

 

te w soczewkach to mijania.. w wiekszosci aut tak jest . powinny sie swiecic. h7 ;)

 

ja swoje swiatla robilem sam od podstaw ( tez soczewka. bo crxy tego nei mialy)

Jestem qmaty więc wystarczyło jeden raz napisać :D .

Ale to nie koniec sprawy. W sobotę gdy wyciągałem model z samochodu zamknąłem swoje drzwi i nie mogłem ich otworzyć podczas gdy każde inne tak...A wczesniej gdy się zatrzymałem i ustawiłem światła na pozycyjne...nie zgasiły się gsy otworzyłem drzwi. Podobno po takim nawet cześciowym rozładowaniu akumulatora należy sprawdzic i ustawic komputer(?) bo może szaleć tak jak opisałem.

Link to comment
Share on other sites

dziwne te nowe auta... po co tyle elektroniki? chyba tylko po to zeby naprawiac i placic w serwisie...

 

ja swoje auto znam na wylot bo samodzielnie je rozkrecilem i skrecilem. jedynie co to lakier kladl lakiernik. w nowych autach powinno byc tylko elektryczne szyby, domykanie etc, alarm, centralny zamek i ewentualnie jakis czujnik swiatel....

tak jak reklamuja teraz te czujniki park asistance... czy inne wynalazki ktore maja":pomoc parkowac" - jak ktos nie umie samodzielnie zaparkowac to po co wsiada do auta?? ??

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.