Grzegorz POL Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Cześć! Mam do was kilka pytań. Mianowicie: 1. Jakie profile stosuje się do modeli ESA? 2. Czy stateczniki też mogą mieś profil czy musi być to płaska płytka? 3. Półmakiety jakich modeli są rzadko spotykane na zawodach? 4. Jaki typ samolotu ESA chcielibyście zobaczyć u siebie na warsztacie? Na początek to chyba tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Cześć, ad.1 obejrzyj jakieś zestawy - zwykle NACA ad.2 co do stateczników to przy niedoskonałości tych modeli nie ma to większego sensu ad.3 właściwie to spotykane jest zaledwie kilkanaście typów w WWII i kilka w WWI więc pole do popisu masz ogromne ad.4 mnie interesuje głównie WWI i chciałbym ujrzeć większość tych samolotów - a tak serio fajnym typem do WWI jest LFG Roland C.II - ma płaty oparte na kadłubie i mało zastrzałów - bardzo dobra konstrukcja na zawody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Na wszystkie pytania możesz odpowiedzieć sobie sam przeglądając: - to forum - forum aircombat.pl - czeskie forum aircombat (jest tam podany profil) i inne zagraniczne fora - oferty sklepów, do których linki znajdziesz na forum aircombat.pl PS. Niektórzy producenci eksperymentują z profilami i na pewno nie podadzą Ci jaki profil zmodyfikowali i używają do swoich modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wodzu 7 Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 He,he-za bardzo to nie ryzykowałbym z Rolandem .Generalnie trzeba dużo pracy i cierpliwości aby go nauczyć latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 He ,he ,Następny do Rolanda .A widział Ty mojego na drzewie ? Był na forum. Dawid też myślał że go okiełzna. Tak na poważnie żeden ani ACES 1/8, Wodza lub Ganadija z Estonii ani nasze ESY nie latały dobrze . Coś tam w powietrzu było ,nawet wystartowałem tym w zawodach ale szybko skończył w kuble bo wstyd było minę komuś podarować. Myślę że to zasługa krótkiego kadłuba i małej odległości skrzydeł od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekK Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 UUU, szkoda a fajnie się zapowiadał ale płaty ma rzeczywiście blisko i może występować przy grubszych profilach efekt ssania. No nic - jest tyle innych pięknych konstrukcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz POL Opublikowano 12 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Cześć! Jako że lubię kombinować więc postanowiłem sobie zrobić samolot po swojemu. Będzie to radziecka strzała czyli Mig-3. I teraz mam do was pytanie: jaka w waszych modelach jest grubość kadłuba patrząc od dołu? Mi po podzieleniu stron na A4, wydrukowaniu i złożeniu wyniosła ok. 8cm, wydaje mi się to trochę za grubo dlatego pytam się ile jest przeważnie? I czy kadłub musi całkowicie oddawać rzut od dołu samolotu czy mozna go trochę ścienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot71 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 sporo odpowiedzi odnośnie proporcji znajdziesz w regulaminie esa, jest krótki więc szybko pójdzie. Model, który wybrałeś już latał na zawodach i chyba gdzieś na forum widziałem fotorelację z budowy, poczytaj to znajdziesz. Prawdę mówiąc liczyłem na to, że złożysz jakiś samolot do wwI ja właśnie rzeźbię dwusilnikowca, Przydało by się trochę tą klasę urozmaicić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi