Skocz do zawartości

Pioneer i pierwsze problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Tak wiem mam niezłą praktykę w rzucaniu :D Przesunąłem SC lekko do tyłu i myślę że będzie ok, model sam szybuje i jeżeli pogoda pozwoli to przetestuje. Mam tylko jedno pytanie jaką max wagę może mieć ten model, by normalnie latać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No to poprawiony SC dał rezultat taki ze modela zaczął latać w miarę normalnie tylko jest straszne podatny na wiatr wylądowałem nim tak daleko i to na dodatek w rzepaku że całe nogi mam poharatane i z ledwością go znalazłem i teraz mogę stwierdzić jedno serce na pewno biło mi mocniej kiedy latałem cessna 480 bo model latał perfekcyjnie nie bał się jakiś tam słabych podmuchów wiatru był bardziej zwrotny

tylko że cessna odbyłem 20 startów i ani razu nie wylądowałem w dodatku co start to nowe śmigło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest straszne podatny na wiatr

 

to go teraz dociąż :D Wsadź mu ze 100g, ale tak co by nie zmienić SC. Zacznie latać szybciej i pewniej. Fajnie, że zmiana SC pomogła.

 

Ten model był projektowany do latania bez lotek. I rzeczywiście lata wówczas super łagodnie. Spróbuj tylko SW i SK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pręt szklany lub rurka węglowa o średnicy 6/4 ., standartowa jest 6/5 najlepiej do środka wkleić kołek bukowy 4 mm i będzie spokój

Każdy model "Pioniera" ma ten samą wadę i rurka pęka mi 3 locie

 

A rozumiem :) postaram się wkleić w środek kołek

 

a mam jeszcze 1 pytanko czy skrzydła wklejać na stałe ? cz nie ma obawy ze się wysuną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zapytałem tez o wklejenie skrzydeł na stale

1 czy trzeba (wysuną się podczas lotu ?)

2 czy się opłaca

 

1.nie trzeba.

2.jeśli nie kraksujesz modelu raz w tygodniu i nie wozisz go samochodem to można.

 

Patentów na zabezpieczenie skrzydeł w tych modelach jest tyle co modelarzy. Zapinki, spinki, zatrzaski, gumki, rzepy, magnesy i w końcu rurki ciasno pasowane do bragnetu i wklejane w skrzydła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za rady dzięki wam potrafię wylatać cały pakiecik :) i wylądować :D

 

Ale mam jeszcze pytania:

1) pakiet o pojemności 2200 mAh ile czasu powinienem na nim latać zanim będzie " wyraźny spadek mocy "

 

2) jaka wartość powinienem ustawić dla tej baterii na ładowarce (zaznaczone na czerwono)

 

post-12405-0-30908100-1375869240_thumb.jpg

 

post-12405-0-33001700-1375869282_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prąd ładowania ustaw na 2,2 czyli 1c pojemności aku .

Jeżeli chodzi o czas pracy i rozładowanie akumulatora to kup sobie miernik z alarmem http://abcrc.pl/buzzer-miernik-tester-1-8S-lipol lub poszukaj takiego na allegro

ustawiasz sobie alarmowanie na poziomie 3,8V i wiesz kiedy trzeba lądować.

Polecam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś taka łądna pogoda, więc postanowiłem sobie polatać. I moje latanie skończyło się tak:

 

post-12405-0-05792900-1375888978_thumb.jpg

 

post-12405-0-82023000-1375889002_thumb.jpg

 

samolot z 30metrów lecąc w dół z gazem na maksa uderzył w kamień. ( oślepiło mnie słońce)

 

ku mojemu zdziwieniu połamało się tylko śmigło, samolot się rozkleił, odkleił się silnik i lekko pogiął się przód samolotu. Z takiej prędkości z Cessny nie zostało by nic, a tu właściwie nic się nie stało.

 

 

Mógłby mi ktoś poradzić jak wyprostować ten przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.