Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

no ja już włosy z głowy rwałem, byłem o krok od przeinstalowania systemu ;) sprawdziłem jednak inne strony i chodzi jak burza, forum mi się muli :(

Opublikowano

Ja też nie zauważyłem by coś złego się działo. To, że w dalszym ciągu napisany post wyskakuje w 2-3 razach to drobnostka. W końcu jest temat..." Co cię denerwuje w forum, co byś usprawnil. Ale chybga nie o takie drobnostki chodziło moderatorom...

Opublikowano

He,he,he,trzeba chyba jakąś składkę uskutecznić ,może serwer,silnik itp.(nie znam się na tym),ale Sławek z innego forum zna się na tym.

Opublikowano

Też tak ma lub podobnie. W pracy mam łącze 100- tu megowe w domu równoległe 10 ma 10 mega i jest dokładnie to samo. Dostaje też czasami 404 i muszę klikać odśwież. Też nie ma znaczenia system - w pracy mam XP w domu 7.

Z tego powodu zaglądam tu od przypadku do przypadku.

Opublikowano

No ja na szczęście nie mam 404. Jednak długo czekam.

Ja myślę, że to wina serwera (choć nie jestem ekspertem).

U mnie forum słabo chodzi gdzieś tak od 2 miesięcy, ale czasami (niestety rzadko) działa w miarę szybko.

Przez chwilę pomyślałem nawet, że to wina programu antywirusowego (czasem zdarza się, że ktoś wsadzi jakiś zły skrypt), ale skoro tak jest nie tylko u mnie....

Opublikowano

Anty wir nic tu nie ma. Forum słabo działa jak serwer jest pewnie przeciążony. Są godziny gdzie sjest w miarę OK. 15-17. Ale rano i wieczorem zwisa okrutnie.

Opublikowano