GEX999 Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2013 Niedługo . Na razie jestem jeszcze w trakcie małych poprawek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Jest film: Wybaczcie za niezbyt dużą agresywność latania, która wynikała z odklejenia się kilku wzmocnień, ciągłych regulacji oraz krótkim kontaktem z modelem. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie będziecie mieli okazję oglądać aeromusicale wykonywane Adderem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekst16 Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Holercia fajnie to lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 15 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Kilka/ kilkanaście dni temu zdecydowałem się na dużą zmianę w Adderze. Zmianie uległ kształt lotki, teraz wygląda bardziej tradycyjnie. Problem polegał na niestety, zbyt słabym usztywnieniu. Mimo tego, że wszystko zrobiłem niemal tak samo jak David Duval, jedna z lotek wyraźnie się wyginała. Zdecydowałem, że w najbliższym czasie nie będę robił systemu do odczepiania wstęg (o ile w ogóle go kiedyś zrobię), ale model oczywiście ma zamontowany system do zrzutu konfetti. Po poprawieniu lotek, itd. a także ograniczeniu wychyleń (jednak przesadnie duże nie są zbyt fajne) i kilku lotach "wyczuwających" muszę przyznać, że model jest niesamowity. W poprzednim poście może nieco przesadziłem ze stwierdzeniem "lepszy niż Extra 300MM". Powiedziałbym, że są podobne. Po przesiadce z Extry na Addera musiałem sobie nieco wyczuć go w niektórych figurach. Po kilku lotach można było odnieść wrażenie, że jest trochę trudniejszy, gorszy, bo niektóre figury robił znacznie gorzej niż Extra. Jednak po ww. kilku lotach, lata mi się nim tak samo fantastycznie, a te trudności można chyba uznać, za zbyt krótki kontakt z modelem. W najbliższym czasie dodam aktualne zdjęcia modelu, ale na kolejny film niestety będziecie musieli cierpliwie poczekać. W skrócie: Adder wykazuje się niesamowitymi możliwościami w zakresie akrobacji 3D, w 100% spełnia moje wymagania i można go uznać w pełni udany projekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dodaję foty: Jak widać na zdjęciach owiewki są wykonane z EPP i to wg mnie jest najlepsze rozwiązanie (oczywiście nie 3mm). Zamiast wcześniejszego sposobu wklejania prętów na zasadzie przyklejania małego "płaskownika" węglowego na UHU POR do depronu i do niego prętów na CA, polecam wyciąć kawałek depronu, wkleić tam na wcisk nieco większy element z EPP (za pomocą UHU POR) i przykleić pręty na CA. Jest to znacznie lepszy sposób, który zresztą stosowałem w poprzednim modelu F6B. Zrezygnowałem z generatorów na krawędziach skrzydeł i SW, ale dołożyłem, kawałki depronu pomiędzy skrzydłami a zastrzałami (jeszcze nie sprawdzałem w locie, jak to się spisuje). Zamieniłem też z powrotem większość przewodów na cewkowe, włożyłem nowy odbiornik (ten sam model co poprzednio) i zastosowałem mikro konektory w dużej części własnej roboty. Aktualna waga to ~146g, a zaraz przed zmianami wynosiła ~153g. PS. Jak zauważyliście, zmieniłem też SK, który został wcześniej połamany przez młodszego brata w wyniku nieszczęśliwego i nieumyślnego zdarzenia. Pozdrawiam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jak już wcześniej pisałem, dopiero po pewnym czasie wyjdą różnice pomiędzy Extrą a Adderem. Nie odpowiadał mi w nim lot nożowy, bo był niestabilny i pojawiał się bardzo wyraźny efekt "ściągania" modelu do lotu poziomego. Po usunięciu wszystkich elementów dodających pow. boczną znajdujących się na skrzydłach i wklejeniu generatorów po innym kątem, model stał się o niebo lepszy. Mówiąc na prawdę szczerze, odnoszę wrażenie, że mimo wszystko Extrą być może wykonywało się lot nożowy nieco lepiej, ale myślę, że i tak jest bardzo dobrze. Oprócz żylety są jeszcze dwie figury, które ten model wykonuje gorzej, ale myślę, że jest to także w dużej części kwestia wyczucia go. Wykonałem nim do tej pory ogromną ilość lotów i mogę powiedzieć, że jestem z niego mega zadowolony. Tak wygląda po przeróbkach: Mam do Was pytanie. Która wersja malowania bardziej się Wam podoba? Ta: czy ta?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal888 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 I lotki jakby mniejsze . Jak się sprawuje Hacker a10 9l ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Jest ok; podczas ostatniego latania miałem wrażenie, jakby miał trochę mniej ciągu, ale to chyba tylko takie moje złudzenie, spowodowane pragnieniem większej ilości. Są figury, w których trzeba mieć na prawdę duży zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal888 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Mam Hackera a10 7l więc się pytam, fajny jest . Nie to co Axi race ale..daje rade. Z mojego śledztwa wynika że jest on w tym samolocie 3:10 minuta no i ten pisk Trzeba tego porno ogarnąć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Kolejne trzy sztuki są w budowie: Będą nosić nazwę Adder v.2 lub Adder 2, ponieważ wprowadzone zostały pewne zmiany; wyfrezowany został także kadłub, zmienił się wzór frezowania skrzydeł i lotek. Niestety nowe modele są wykonane ze zwykłego depronu, przez co będą nieco cięższe od starego Adder'a (~5g). Zostały wyfrezowane w znacznie bardziej profesjonalny sposób. W przyszłym tygodniu powinna przyjść elektronika do dwóch modeli: -silniki: AXI 2203/ race, -regulatory: Castle Phoenix 10, -serwa: 4x (8x) Futaba S3114, -pakiety: Dualsky 2S 300mAh 45C, -dodatkowe regulatory zasilania: UBEC 3A 5,25V, -odbiorniki: Graupner GR-12SH+. Szacowana waga modelu gotowego do lotu to ~145g. Nowy model będzie sztywniejszy (większa gęstość depronu, mniejsze powierzchnie poszczególnych frezowanych figur, być może odrobinę grubsza warstwa pozostawionego po frezowaniu deponu oraz użycie dwóch prętów 1,2mm i dwóch 1mm na zastrzały, zamiast czterech 1mm). Silniki AXI powinny też zapewnić trochę większy ciąg niż Haker. Pozdrawiam Modelarskie Grono!!! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 15 Marca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2014 Dwa już latają, trzeci będzie oblatany w poniedziałek. W porównaniu do prototypu myślę, że można powiedzieć, że są lepsze, właściwie pod każdym względem. Adder'y v.2 nr B i C są lżejsze od starego o ok. 2g, a nr A waży mniej więcej tyle samo. Wychylenia lotek są większe, pow. lotek też odrobinę większa (ale ta różnica jest bardzo mała). Pozbyłem się generatorów bocznej siły nośnej, dzięki czemu modele wymagają nieco większego podpierania kierunkiem w żylecie, ale mi to bardziej odpowiada. Od spodu są białe, a dzięki temu, że został zastosowany zwykły depron (120g/m^2), a grubość pozostawionego w trakcie frezowania depronu jest być może odrobinkę większa, malowanie nie prześwituje tak bardzo na drugą stronę, a w raz z nowym układem frezowania i zastąpieniem dwóch (z czterech) zastrzałów prętami 1,2mm zamiast 1mm, są sztywniejsze. Jedyny wyjątek stanowi sztywność kadłubów. Nie uległa ona zwiększeniu, bo użyte pręty mają taką samą średnicę, ich układ jest bardzo podobny, a same kadłuby są frezowany. Nie wiem do końca, czy są odrobinę słabsze, ale nawet jeśli, to na pewno modele te nie latają gorzej od starego. Wyposażenie modelu B i C jest takie, jak podałem w poprzednim poście, a model A ma silnik Hacker A10-9L (wyposażenie z prototypu, z tym, że aktualnie regiel jest nowy- również EMAX 7A). Zobaczymy jak się spiszą na zawodach oraz jak ja się spiszę . PS. Nie wspomniałem jaka była waga protypu w ostatnim czasie jego służby. Było to ~140-141g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Muszę się pochwalić, że model Adder v.2 umożliwił mi zdobycie tytułu mistrza Polski w klasie F3P-AFM (Aeromusical) podczas Międzynarodowych Mistrzostw Polski 2014 w Pruszkowie. Zdjęcia autorstwa p. Grzegorza Goryczki. PS. Film z lotu już niebawem. Pozwolę sobie dopisać klasę w temacie, bo model nadaje się do latania zarówno w zawodach modeli klasy F6B, jak i F3P-AFM. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shock Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Gratulacje !! Takich nam trzeba . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 również GRATULUJĘ ! byłem i widziałem,świetna impreza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 dla mnie rewelacja ... tak trzymać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDudek Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Gratulacje i ode mnie kolego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przytek Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Gratulacje To jest to- zaprojektować, wykonać, pozmieniać i.....WYGRAĆ Przyjemność i satysfakcja do kwadratu Wielkie brawa Bartosz . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarkow Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Gratulacje. Na następnych MP musisz walczyć też w koronnej F3p. Im więcej zawodników tym wyższy poziom, a z tym jeszcze nam daleko do zagranicznej konkurencji. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEX999 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Mój konkursowy lot z Międzynarodowych Mistrzostw Polski 2014:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QLSjcQFImAo Przy okazji chciałbym podziękować wszystkim, którzy w jakikolwiek, nawet najmniejszy sposób przyczynili się do mojego sukcesu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Naprawdę super mi najbardziej podobał się motyw z wyrzutem konfetti ... moje gratulacje raz jeszcze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi