arti05051971 Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Panowie modelarze mam pytanie do szpeców wyważania modelów samolotów - mianowicie chodzi mi o to że - gdy samolot podczas lotu pikuje dziobem do ziemi - to gdzie mam dołożyć balast ? proszę o jasną odpowiedz - nadmieniam że jestem początkującym modelarzem i dopiero wszystko zaczynam powoli ogarniać. Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Na tył lub zamiast dokładania balastu przesunąć wyposażenie i pakiet na tył (nie dosłownie a przesunąć w kierunku tyłu). Dobrze masz ustawiony SW ? Jak się model zachowuje na połowie i na maksymalnym gazie ? Czy na maksymalnym gazie pompuje, zadziera ostro w górę czy musisz ostro ciągnąć SW żeby w ogóle się wznosił ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Tzn. po zanurkowaniu nie wyrównuje lotu tylko utrzymuje albo pogłębia? Wtedy trzeba więcej balastu na dziób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arti05051971 Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Ustawienie SW. jest OK. Po zanurkowaniu samolot pogłębia lot ku ziemi i muszę dość sporo wychylać SW. .by go poderwać Jest bardzo nie stabilny podczas lotu po wychyleniu SW. leci ku górz jak wyrównam SW. pokuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Jak się w takim razie zachowuje na pełnym gazie i jak gdy w locie poziomym wyłączysz gaz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...