Skocz do zawartości

MVVS 3,5 gasnie podczas wyrzutu


Capriman

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Wiem że można kupić lepszy ale mam ten i chciałem z niego korzystać bo obroty maxymalne ma dobre jeszcze.. Asp 25II mam nowe z hk i jestem dosyć zadowolony ;).

 

To musisz znaleźć nieszczelność i ją zlikwidować. Jeśli problem jest gdzieś przy gaźniku, to sprawa raczej prosta, gorzej jeśli problem jest na wale korbowym. Tak swoją drogą obroty i moc są istotne przy silnikach wyścigowych, a przy sportowych i akrobacyjnych o wiele ważniejsza jest kontrola nad nimi, a tej Ci właśnie brakuje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam

Stałem sie ostatnio posiadaczem kolejnych sztuk. Oba identyczne i jedna działa pięknie a druga podczas pracy na wysokich obrotach dosłownie "sika" paliwem przez przednie łożysko wału. Jaka może być tego przyczyna ? Jakieś pomysły? Oba mają jeszcze oryginalne łożyska i raczej nigdy nie były to łożyska które zapewniały szczelność..

post-5716-0-45487800-1463428663_thumb.jpg

post-5716-0-01513000-1463428692_thumb.jpg

post-5716-0-75802100-1463428705_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasowanie wał/karter jest rozkalibrowane. Pewnie ktoś, kto używał ten silnik nigdy nie zwracał uwagi na stan łożysk. Moim zdaniem karter nadaje się na złom, choć niektórzy próbją instalować łożyska uszczelnione. Warto jednak pamiętać, że "nie pomogą leki, zioła..." :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Dzięki za odpowiedź

Tylko że ten silnik jest w super stanie i łożyska wyglądają na oryginalne i bez luzu. Choć to mogą być pozory i mogły być kiedyś zużyte i wymienione.

To miejsce pomiedzy łożyskami muszę jeszcze raz dobrze obejżeć bo też miałem podobną teorię, jeśli jest zużyta to na pewno będą jakieś ślady tarcia. Obstawiał bym raczej błąd produkcyjny...

Mam drugi identyczny silnik który działa dobrze to porównam.

Czy wpływ na tą dolegliwość mógł by mieć wydech? Silniczek miał dorabiane kolanko wydechowe i spawy wystawały do środka ograniczając wylot spalin o połowę. Już to poprawiłem wyfrezowałem. Zauważyłem też że tuleja była przekręcona o kilka stopni i kanały płuczące były delikatnie przysłonięte..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Motorek po czyszczeniu działa prawidłowo co mnie bardzo zdziwiło ale też ucieszyło :D. Pasowanie wał karter jest nie ruszone ale rowek smarujący był zupełnie zaklejony rycyną. Do tego udrożniłem to dorabiane kolanko wydechowe a światło wewnątrz był zmniejszone o połowę. Tuleję przekręciłem o 1mm bo też była przekręcona trochę. Lożyska zostały oryginalne. Po złożeniu nic nie cieknie. Sam nie wiem co to mogło być.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dawnych czasów jak motor palił świecę to :

1. dawało się paliwo z nitro (niedużo max 10%) żeby ubogacić mieszankę i schłodzić silnik.

2. dawało się podkładkę odprężającą pod głowicę w celu zmniejszenia stopnia kompresji -> niższa temperatura pracy.

Któraś z metod powinna pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.