Capriman Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wiem że można kupić lepszy ale mam ten i chciałem z niego korzystać bo obroty maxymalne ma dobre jeszcze.. Asp 25II mam nowe z hk i jestem dosyć zadowolony . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Dość czyli jak? Mam ten silnik od hmm chyba 7l contest, od nowości, sam docieralem i jesm bardzo zadowolony:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Wiem że można kupić lepszy ale mam ten i chciałem z niego korzystać bo obroty maxymalne ma dobre jeszcze.. Asp 25II mam nowe z hk i jestem dosyć zadowolony . To musisz znaleźć nieszczelność i ją zlikwidować. Jeśli problem jest gdzieś przy gaźniku, to sprawa raczej prosta, gorzej jeśli problem jest na wale korbowym. Tak swoją drogą obroty i moc są istotne przy silnikach wyścigowych, a przy sportowych i akrobacyjnych o wiele ważniejsza jest kontrola nad nimi, a tej Ci właśnie brakuje :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Kultura pracy tego silnika poprawiła się po zmianie świecy z gorącej na średnią.. Może mi ktoś to wytłumaczyć. A i lata bez nitro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Swieca os 8 i po problemie w latajacych nigdy sie nie stosuje swiec goracych one tylko do aut sie nadaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 Własnie 8 wkręciłem, ale przy mniejszych silniczkach zalecane są gorące z tego co pamietam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Witam Stałem sie ostatnio posiadaczem kolejnych sztuk. Oba identyczne i jedna działa pięknie a druga podczas pracy na wysokich obrotach dosłownie "sika" paliwem przez przednie łożysko wału. Jaka może być tego przyczyna ? Jakieś pomysły? Oba mają jeszcze oryginalne łożyska i raczej nigdy nie były to łożyska które zapewniały szczelność.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Pasowanie wał/karter jest rozkalibrowane. Pewnie ktoś, kto używał ten silnik nigdy nie zwracał uwagi na stan łożysk. Moim zdaniem karter nadaje się na złom, choć niektórzy próbją instalować łożyska uszczelnione. Warto jednak pamiętać, że "nie pomogą leki, zioła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Jezeli gniazdo lozyska jest rozkalibrowane sprobowal bym osadzic nowe lozysko na klej molibdenowy loctite czerwony.Gdybys w przyszlosci musial wymienic lozysko wklejone nelezy podgrzac karter i pukna lekko wtedy lozysko wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 21 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Grzesiek, nie chodzi o gniazdo łożyska, tylko o pasowanie wał/karter - czyli to, co jest pomiędzy łożyskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 21 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2016 Hej Dzięki za odpowiedź Tylko że ten silnik jest w super stanie i łożyska wyglądają na oryginalne i bez luzu. Choć to mogą być pozory i mogły być kiedyś zużyte i wymienione. To miejsce pomiedzy łożyskami muszę jeszcze raz dobrze obejżeć bo też miałem podobną teorię, jeśli jest zużyta to na pewno będą jakieś ślady tarcia. Obstawiał bym raczej błąd produkcyjny... Mam drugi identyczny silnik który działa dobrze to porównam. Czy wpływ na tą dolegliwość mógł by mieć wydech? Silniczek miał dorabiane kolanko wydechowe i spawy wystawały do środka ograniczając wylot spalin o połowę. Już to poprawiłem wyfrezowałem. Zauważyłem też że tuleja była przekręcona o kilka stopni i kanały płuczące były delikatnie przysłonięte.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 23 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2016 Na rzyganie przez przednie łożysko nie powinno mieć to wpływu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 Witam Motorek po czyszczeniu działa prawidłowo co mnie bardzo zdziwiło ale też ucieszyło . Pasowanie wał karter jest nie ruszone ale rowek smarujący był zupełnie zaklejony rycyną. Do tego udrożniłem to dorabiane kolanko wydechowe a światło wewnątrz był zmniejszone o połowę. Tuleję przekręciłem o 1mm bo też była przekręcona trochę. Lożyska zostały oryginalne. Po złożeniu nic nie cieknie. Sam nie wiem co to mogło być..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 3 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2016 No To mamy kolejny sukces :-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Motorek ma bardzo dobrą kompresję. Wczoraj polatałem i efekt dwie spalone świece.. Jakieś pomysły co robię źle ? Swieca gorąca a paliwo bez nitro... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Z dawnych czasów jak motor palił świecę to : 1. dawało się paliwo z nitro (niedużo max 10%) żeby ubogacić mieszankę i schłodzić silnik. 2. dawało się podkładkę odprężającą pod głowicę w celu zmniejszenia stopnia kompresji -> niższa temperatura pracy. Któraś z metod powinna pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Capriman Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Spróbuję podłożyć podkładkę, jeszcze zauważyłem że olej z wydechu wydostaje sie czarny jakby dobrze przepalony to pewnie na coś wskazuje ? Mvvs'y to jednak twarde sztuki hah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpd Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Pamiętaj tylko ze podkładka to 0,1 - 0,2 mm a przepalony olej wskazuje na bardzo uboga mieszankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Daj podkładkę 0,1mm i powinno być ok. Z nitro nie kombinuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi