Adam_S Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Tomaszu... Ogłaszasz się, że produkujesz modele ESA na zamówienie... Chcesz stworzyć nową kategorię. Masz idealną okazję. Do nowego sezonu jeszcze masa czasu. Obmyśl regulamin (przed którym się bronisz ale jakiś musi być) wyprodukuj modele zgodne z tym regulaminem. Opublikuj to wszystko i przy okazji zawodów zrób pokaz co i jak. Albo się przyjmie albo nie. To jest Twoje ryzyko biznesowe. O combacie jetami czytałem już kilka razy ale jakoś jeszcze żadnej takiej walki nie widziałem. Mamy na razie 3 jety latające u nas na lotnisku z różnymi prędkościami 80/120/160km/h o ile tym najwolniejszym spokojnie da się powalczyć to tymi szybszymi jakoś tego nie widzę...
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Na przedostatnich zawodach w Rzeszowie, pomiędzy konkurencjami lataliśmy w symulowanej walce F-16 contra Mig 29 Oba wyposazone w zestawy "rakiet" - takich jak u mnei na zdjęciach przy F16tce (60 kulek świetlnych) wyglądało to super! ale oczywiście trafień zero Tylko nie mów, że nie ma z tego filmu bo nie uwierzę. Zapodawaj!.
alenik Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Adamie tu Adam będzie mówił Chciałem zwrócić uwagę że podana ta najwyższa prędkość jest osiągana a nawet przekraczana w walkach 1:12 I potwierdzam... ciąć się da.
modelarsko Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Adamie S proszę abyś raz jeszcze przeczytał mój ostatni post. A tak na marginesie regulamin być musi to fakt lecz nie muszę ( musimy ) tworzyć własnego. W obecnym jedynie wyłączył bym pkt. o masie i rozpiętości rozpiętość( ustalona na max 800 mm min 640 mm ) a masa jest wypadkową ( pianka pakiet i reszta) nie sądzę aby modele w tym wypadku ważyły więcej niż 700 g ( bez podziału na jedno i wielo silnikowe )
mirolek Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 W obecnym jedynie wyłączył bym pkt. o masie i rozpiętości To kluczowe zapisy regulaminu i nie ma takiej opcji aby z nich zrezygnować. Natomiast nie ma problemu aby powstał na bazie ESA inny regulamin dla modeli .... tylko jakich (?) bez wagi i rozpiętości a przy dowolności silnika ... właściwie nieokreślonych. Jak porównać modele w walce, skoro pozostaje tylko normowany pakiet zasilający?? Nawet w zabawie ostrzega się dzieci aby nie wkładać palca do kontaktu i nie kłaść łapki na gorący palnik kuchenki. Bawiące się dzieci ustalają także w co się bawią i że duży czołg nie strzela do małego .... zatem życie pełne jest zakazów i ustaleń. Nie może byc tak, że wolno wszystko bo zabawy nie będzie gdy każdy bawi się w co innego. ms
modelarsko Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Czytaj ze zrozumieniem łączniez tematem
mirolek Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 doczytaj ...."Natomiast nie ma problemu aby powstał na bazie ESA inny regulamin dla modeli" ms
modelarsko Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Odpowiedz model max 800mm rozpiętości z pianki obowiązujący pakiet np.2200 mAh O ile będzie cięższy i szybszy od obecnych? Weź pod uwagę że w jetach kadłub jest nośny a nie tylko płat ( f22 f 23). Pianki na budowę pójdzie więcej i masa wzrośnie tego nie unikniemy. Tu moim zdaniem są czyste dywagacje czy takie coś ma sens. A nie planowenie rewolucji.
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Taki f-22 o rozpiętości 80cm jest sporo większy niż mig-15 lub Me-262 o tej samej rozpiętości.
modelarsko Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 me 262 mieści się w WWII a p-38 jest sporo większe od bf 109 awalczą razem
robertus Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Mówię o Me262 z edfami, bo chyba mówimy tu o edfach. Jak Ci Me262 nie pasuje to wybierz MiG-15. Chcę Ci przekazać, że jeśli myślisz poważnie o zawodach edfów w stylu ESA to musisz pomysleć o kategoriach i zasadach. Bo walki MiG-15 z F-22 nie będą sprawiedliwe i dla kogo miałby być ten fun wtedy.
paulusr Opublikowano 8 Listopada 2013 Opublikowano 8 Listopada 2013 Panowie, Z kolegą postanowiliśmy odtworzyć zajścia na Berlinem. On zbudował P-38 ESA ja zaś He-162. Modele z Cyber F. O ile z P38 nie ma problemu - mieści się elegancko w limitach ESA to Heinkel - mimo że z EDF 50 mm - ma już 460g z pakietem 1800 3s czyli zarówno masowo jak i energetycznie się nie mieści. Jeśli chodzi jednak o zabawę - to oba model wytrzymują po 4 min. ostrej walki - bez wskazania na faworyta. Oba są podobnie zwrotne - He jest szybszy. W ciągu 6 walk mamy tyle samo cięć. Ciągu z tej 50-tki jest 500g przy 30A. Nie ma mowy o żadnym zrywaniu strug w edf-ie itp. Nie ma tez mowy, żeby jakikolwiek model z EDF załapał się w aktualnych regułach ESA - oczywiście taki który ma jakiekolwiek szanse w powietrzu ze śmiglakami. Zabawa jest - to zapewniam ale na razie kategorii niet. Co do f22 vs WWII jet - to nie wiem czy jest jakaś różnica w szansach. Wydaje mi się, że nie. Postaram się nakręcić film z walki.
jaciomp Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Zawsze można stworzyć osobne niszowe konkurencje i dobrze się bawić "poza prawem". Ja przepadam za full contact tanimi prostymi deltami, ale nie mam zdolności organizacyjnych i cisnienia, aby powstała narodowa dyscyplina
modelarsko Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Ja także pierwsze walki za nami i wcale nie jest źle mig 29 jest stosunkowo duży lecz ma dużą powierzchnię co przekłada się na prędkość. Walki wypadły zaskakująco spokojnie. Zastosowanie napędu pchacza rozwiązało wiele problemów ze sprawnością napędu. Więcej informacji, zdjęcia i filmy wkrótce
Rekomendowane odpowiedzi