MKK Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam , posiadam Silnik C2836/06 KV1400 - 310W- SilverBlue. Gdy daje pełną moc to obroty silnika drastycznie maleją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Pakiet masz naładowany (sprawny ?) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Jaki regulator ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Po pierwsze jaki to pakiet? Po drugie ten zestaw napędowy pracował już razem i to nagły problem czy wszystko nowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Pakiet to Akumulator ABC-POWER 1100mAh 3S 25C - Li-pol 11,1V NANO-TECH Co rozumiec przez zestaw napedowy? Jesli akumulator+regulator+silnik to tak pracowal moze 2h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Pakiet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Regulator to ESC FVT ASI-20A 2-3S - BEC 2A - Regulator ESC Favourite. Pakiet jest naladowany w okolo 80% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
idfx Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Regulator nie wytrzymuje ... 20A dla silnika 310W to zdecydowanie za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam , posiadam Silnik C2836/06 KV1400 - 310W- SilverBlue. Gdy daje pełną moc to obroty silnika drastycznie maleją. Na jakim śmigle to się dzieje i czy bez śmigła jest tak samo? Pojawiają się przy tym jakieś dźwięki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Regulator nie wytrzymuje ... 20A dla silnika 310W to zdecydowanie za mało. Coś mi się wydaje, że w tym zestawie regulator nie robi się nawet ciepły. Słuchajcie starszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Dzieje sie to na smigle 9x5, bez smigla dziala normalnie lecz przez jakies 2 h uzytkowania dzialal normalnie. Zadnych dziwnych dzwiekow nie uslyszalem. A co do regulatora to ja jestem zielony a w opisie silnika napisali ze zalecany regulator to 20 A, jaki wy byscie dali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Naładuj jeszcze raz akumulator i zobacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Z opisanych objawów wynika, że przegrzałeś regulator - mógł też sam paść z powodu wadliwej jakości. Jeżeli zajmujesz się elektrykami dobrze mieć odpowiedni amperomierz. Silnik regulator można łatwo uszkodzić dając za duże śmigło - czyli za duży prąd. W silniku mogą się wtedy odklejać magnesy lub zacierać od temperatury łożyska a przegrzany regulator często dostaje "czkawki" włącza się i wyłącza lub niepotrzebnie obcina moc - jest do wymiany. Dobrą praktyką jest kupować regulator mocniejszy niż to wynika z potrzeb szczególnie gdy jest on zaopatrzony w zintegrowany BEC, który jest źródłem dość sporego dodatkowego ciepła. Pakiety (oczywiście naładowane ) szwankują raczej na ostatnim miejscu, ale też jedna czy druga słaba cela może dawać podobne objawy - spadek napięcia silnik staje, napięcie rośnie więc silnik rusza jak rusza to napięcie znowu spada itd. To parę myśli z własnych doświadczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Naładowalem pakiet i ze smiglem 9x5 teraz dziala bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pioterek Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Stara prawda i ciągle aktualna: żeby przewieźć taczką trzeba najpierw ją - załadować Ale myślę że regulator to już masz przegrzany - to tylko kwestia czasu kiedy się odezwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MKK Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Dziękuje wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Szczerze mówiąc to dziwi mnie kilka rzeczy a mianowicie: - silnik , moc 310W przystosowany do zasilania 3S. Przez 310W rozumiem moc pobieraną przez silnik bo tej dostepnej na wale chyba nikt nie podaje (można teoretycznie wyliczyć z mocy pobieranej i sprawnosci której też chyba nikt nie podaje). No więc 310W mocy pobieranej podzielone przez 12.6V (pakiet 3s w stanie całkowitego naładowania) daje lekko ponad 24A prądu pobieranego przez silnik. Jak można zasugerować kupującemu regulator 20A jako odpowiedni? Wiem że można chwilowo "burst" obciązyć regler prądem ciut większym ale bez przesady. Sugerowany regler powinien mieć 30A czyli 24A prądu znamionowego pobieranego przez silnik plus odpowiedni zapas. Lipol 1100mAh25C od "bidy" wystarczy ale cały zespół napędowy złożony jest powiedzmy na krytycznych parametrach. Regulator 20A to nieporozumienie, wystarczy że załozymy taki silnik do motoszybowca i damy pakiet 2Ah 3S co wydłuży nam pracę silnika z prądami 20-24A przez dłuższy czas, co wtedy? Padnie regler czy nie padnie? Osobiście używam Turnigy Sentry i Plush z zapasem prądu 10-15 A (zalezy z jakimi silnikami), nie martwię się że regler mi się upali. PS: kolego,jak zająłeś się napędem elektycznym to kup miernik za 16zł i przy takich akcjach najpierw zmierz spadek napięcia na pakiecie przy max obrotach bo cały temat wygląda jak chęć zaistnienia (takie mam wrażenie) chociaż z drugiej strony pewnie coś wniesie dla innych zaczynających z napędami elektrycznymi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 310 przy 4S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2013 No a regulator 20A do pakietu 2-3S, nadal błędne podejście z propozycją tego regulatora do tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi