wicher123 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Szczelina - to najwazniejsze - na zimnym silniku od 0,01 do 0,25 mm. Większosć ustawia na obu zaworach 0,25 ale część - niepamiętam teraz czy na wydechu 0,25 , a na ssacym 0,01mm. Dużo tu na forum o tym pisaliśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dzieki,właśnie szukam na forum,ale chyba z wyszukiwania powinienem pałę z wykrzyknikiem dostać ;( Dzięki Irek za wskazówki,o to właśnie kolega chyba pytał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Dzieki,właśnie szukam na forum,ale chyba z wyszukiwania powinienem pałę z wykrzyknikiem dostać ;( Dzięki Irek za wskazówki,o to właśnie kolega chyba pytał Wojtek, mam taki sam silnik i instrukcję oryginalna do niego. Jak chcesz to Ci przyślę. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 http://www.osengines.com/manuals/index.html edit: ale mam nieodparte wrażenie że tam "starych" instrukcji brak ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Do FS 91 S II jest tam instrukcja. Luzy zaworowe w zakresie 0,04 - 0,1 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny. A tak z ciekawości to ile ma wylatane ten silnik ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Nie wiem,kupilem samolot great planes revolver juz z nim na pokladzie,jestem jego 3cim wlascicielem.Mogl juz wylatac troszke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Stawiam raczej na zbyt bogatą mieszankę na przejściu.Owszem zawory można przeglądnąć.Ściągnij głowicę i pooglądaj zawór wydechowy.Jeżeli poprzednicy latali na paliwie z zawartością rycyny,to na zaworze wydechowym będzie nagar i może powodować niedomykanie zaworu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Tu na początku widać jak on chodzi ;/ Muszę go trzymać na obrotach,delikatnie,bo na wolnych wpada w drgania i gaśnie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Za bogaty na przejściu.Dodatkowo głowica w dół.Ma prawo się zalewać.Zaworów nie ruszaj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Czyli regulacja Do tego podłączona jest jeszcze pompka perry,może to też być przyczyną niestabilnej pracy na wolnych,drgań? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi