wicher123 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny.
Irek M Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Szczelina - to najwazniejsze - na zimnym silniku od 0,01 do 0,25 mm. Większosć ustawia na obu zaworach 0,25 ale część - niepamiętam teraz czy na wydechu 0,25 , a na ssacym 0,01mm. Dużo tu na forum o tym pisaliśmy.
wicher123 Opublikowano 5 Września 2013 Autor Opublikowano 5 Września 2013 Dzieki,właśnie szukam na forum,ale chyba z wyszukiwania powinienem pałę z wykrzyknikiem dostać ;( Dzięki Irek za wskazówki,o to właśnie kolega chyba pytał
pietka Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 Dzieki,właśnie szukam na forum,ale chyba z wyszukiwania powinienem pałę z wykrzyknikiem dostać ;( Dzięki Irek za wskazówki,o to właśnie kolega chyba pytał Wojtek, mam taki sam silnik i instrukcję oryginalna do niego. Jak chcesz to Ci przyślę. Piotr
buwi777 Opublikowano 5 Września 2013 Opublikowano 5 Września 2013 http://www.osengines.com/manuals/index.html edit: ale mam nieodparte wrażenie że tam "starych" instrukcji brak ...
MASK Opublikowano 6 Września 2013 Opublikowano 6 Września 2013 Do FS 91 S II jest tam instrukcja. Luzy zaworowe w zakresie 0,04 - 0,1 mm.
Johny88 Opublikowano 19 Września 2013 Opublikowano 19 Września 2013 Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny. A tak z ciekawości to ile ma wylatane ten silnik ??
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Nie wiem,kupilem samolot great planes revolver juz z nim na pokladzie,jestem jego 3cim wlascicielem.Mogl juz wylatac troszke.
f-150 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Stawiam raczej na zbyt bogatą mieszankę na przejściu.Owszem zawory można przeglądnąć.Ściągnij głowicę i pooglądaj zawór wydechowy.Jeżeli poprzednicy latali na paliwie z zawartością rycyny,to na zaworze wydechowym będzie nagar i może powodować niedomykanie zaworu.
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Tu na początku widać jak on chodzi ;/ Muszę go trzymać na obrotach,delikatnie,bo na wolnych wpada w drgania i gaśnie ;/
f-150 Opublikowano 20 Września 2013 Opublikowano 20 Września 2013 Za bogaty na przejściu.Dodatkowo głowica w dół.Ma prawo się zalewać.Zaworów nie ruszaj. 1
wicher123 Opublikowano 20 Września 2013 Autor Opublikowano 20 Września 2013 Czyli regulacja Do tego podłączona jest jeszcze pompka perry,może to też być przyczyną niestabilnej pracy na wolnych,drgań?
Rekomendowane odpowiedzi