Skocz do zawartości

O.S 91 surpass II Regulacja zaworów.Proszę o pomoc.


wicher123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie.Mam silnik wiekowy chyba O.S 91 Surpass II.Podczas ostaniego sezonu koledzy mówili mi,że trzeba w nim ustawić zawory.Wpadał w wibracje na wolnych obrotach,gasł często itp.W tym sezonie jeszcze do niego nie zaglądałem.Czas to zrobić.Pojadę z nim do kolegi,który wie o co chodzi,lecz prosił mnie o dane szczegółowe odnośnie tego silnka.Co silnik to się inaczej ustawia.Może ktoś z Was pomóc mi i podpowie jak to się robi,jakie powinny być parametry?Byłbym bardzo wdzięczny.

 

A tak z ciekawości to ile ma wylatane ten silnik ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stawiam raczej na zbyt bogatą mieszankę na przejściu.Owszem zawory można przeglądnąć.Ściągnij głowicę i pooglądaj zawór wydechowy.Jeżeli poprzednicy latali na paliwie z zawartością rycyny,to na zaworze wydechowym będzie nagar i może powodować niedomykanie zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.