meny Opublikowano 15 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2013 Witam Panowie walczy z tym już długo...i wyregulowany jest ok niskie obroty wyregulowane..serwo ciągnie do końca...i zamyka...ale chyba bierze lewe powietrze i nie idzie go zgaciś zatkam palcem dolot i nic zwalnia ale się kreci... ktoś miał jakieś doświadczenia? Czy czeka mnie wymiana gaźnika? Pozdrawiam Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meny Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Panowie rozumie iż nikt nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi? Wczoraj rozebrałem gaźnik i złożyłem do kupy... jak dmucham powietrze od storny karteru przy zamkniętej przepustnicy słychać delikatnie powietrze z przewodu paliwowego, taki stan jest przy odkręconej igle wysokich obrotów (ok 2 obroty) jak zakręce igłe powietrze nie przechodzi... po skręceniu silnik zachowuje sie nadal tak samo;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Tutaj masz manual: http://manuals.hobbico.com/sup/sup-manual-v1_1.pdf Tam gdzie jest dzwignia przepustnicy znajduje sie igla wolnych obrotow - sprobuj ja wkrecic np pol obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meny Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 To już sprawdzałem niestety nic to nie dało;/ Tutaj masz manual: http://manuals.hobbi...manual-v1_1.pdf Tam gdzie jest dzwignia przepustnicy znajduje sie igla wolnych obrotow - sprobuj ja wkrecic np pol obrotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Sprawdź szczelność "dekla" i połączenia gaźnika z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi_72 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Sprawdź czy nie widać jakieś delikatnej ryski w okolicy mocowania gaznika. miałem kiedyś taki problem. Silnik regulował się prawidłowo, ale nie chciał gasnać. Musiałem zamykać dopływ paliwa. Okazało się, że bloku pod gaznikiem była ledwo widoczna ryska przez którą jednak silnik zasysał tyle powietrza ,że pracował pomimo zakrytego wlotu powietrza palcem. Zakleilem pęknięcie klejem do aluminium, wyregulowalem silnik od początku i do tej pory jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meny Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Wczoraj dostałem gaźnik os maxa podajze H6 pasuje do karteru, w weekend przeprowadze testy z innym gaźnikiem jestem ciekaw jak się zachowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meny Opublikowano 9 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Panowie czym mogę uszczelnić połączenie pomiędzy gaźnikiem a karterem? tzn jakiś silikon na wysokie temp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Prauss Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 noo tak jak napisaeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 9 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2013 Bez szaleństw, każdy silikon wytrzyma te 150 stopni . No może nawet mniej tam jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi