meny Posted September 15, 2013 Share Posted September 15, 2013 Witam Panowie walczy z tym już długo...i wyregulowany jest ok niskie obroty wyregulowane..serwo ciągnie do końca...i zamyka...ale chyba bierze lewe powietrze i nie idzie go zgaciś zatkam palcem dolot i nic zwalnia ale się kreci... ktoś miał jakieś doświadczenia? Czy czeka mnie wymiana gaźnika? Pozdrawiam Paweł Link to comment Share on other sites More sharing options...
meny Posted September 23, 2013 Author Share Posted September 23, 2013 Panowie rozumie iż nikt nie jest w stanie udzielić mi odpowiedzi? Wczoraj rozebrałem gaźnik i złożyłem do kupy... jak dmucham powietrze od storny karteru przy zamkniętej przepustnicy słychać delikatnie powietrze z przewodu paliwowego, taki stan jest przy odkręconej igle wysokich obrotów (ok 2 obroty) jak zakręce igłe powietrze nie przechodzi... po skręceniu silnik zachowuje sie nadal tak samo;/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
japim Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Tutaj masz manual: http://manuals.hobbico.com/sup/sup-manual-v1_1.pdf Tam gdzie jest dzwignia przepustnicy znajduje sie igla wolnych obrotow - sprobuj ja wkrecic np pol obrotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meny Posted September 24, 2013 Author Share Posted September 24, 2013 To już sprawdzałem niestety nic to nie dało;/ Tutaj masz manual: http://manuals.hobbi...manual-v1_1.pdf Tam gdzie jest dzwignia przepustnicy znajduje sie igla wolnych obrotow - sprobuj ja wkrecic np pol obrotu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted September 24, 2013 Share Posted September 24, 2013 Sprawdź szczelność "dekla" i połączenia gaźnika z silnikiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomi_72 Posted September 25, 2013 Share Posted September 25, 2013 Sprawdź czy nie widać jakieś delikatnej ryski w okolicy mocowania gaznika. miałem kiedyś taki problem. Silnik regulował się prawidłowo, ale nie chciał gasnać. Musiałem zamykać dopływ paliwa. Okazało się, że bloku pod gaznikiem była ledwo widoczna ryska przez którą jednak silnik zasysał tyle powietrza ,że pracował pomimo zakrytego wlotu powietrza palcem. Zakleilem pęknięcie klejem do aluminium, wyregulowalem silnik od początku i do tej pory jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meny Posted September 26, 2013 Author Share Posted September 26, 2013 Wczoraj dostałem gaźnik os maxa podajze H6 pasuje do karteru, w weekend przeprowadze testy z innym gaźnikiem jestem ciekaw jak się zachowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meny Posted November 9, 2013 Author Share Posted November 9, 2013 Panowie czym mogę uszczelnić połączenie pomiędzy gaźnikiem a karterem? tzn jakiś silikon na wysokie temp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Prauss Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 noo tak jak napisaeś Link to comment Share on other sites More sharing options...
wapniak Posted November 9, 2013 Share Posted November 9, 2013 Bez szaleństw, każdy silikon wytrzyma te 150 stopni . No może nawet mniej tam jest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts