bart07 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Świecę podłącz na zewnątrz silnika. Ma się żarzyć na zółtopomarańczowo.
Zdanek89 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Jasne że chodzi o świece w silniku żarowym:D Mylący jest temat ( RCG 15ccm) Oczywiście podłączałem świecę na zewnątrz niestety brak żarzenia... Dziwne, bo żarnik jest cały nie ma żadnych widocznych uszkodzeń..
bart07 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 No to masz odpowiedź. Przy okazji popraw temat. Jako autor wątku masz taką możliwość w zaawansowanym edytorze <<więcej opcji>>. (np "+ silnik spalinowy")
Grzesiek Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 są dwie opcje, albo świeca padła,albo akumulator w zarce nienaladowany
bart07 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak na świecy jest przejście (sprawdzone miernikiem), to do sprawdzenia jeszcze styki w żarce. Resztki oleju potrafią skutecznie izolować.
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 UPS myślałem że RCGF to tylko kosiarki do powietrza ... Fakt w żarowym tylko świeca zdecydowanie macie rację . Obecny trend to raczej przerabianie wszystkiego na benzynę widać paliwa tanieją i stosunek ceny nitro do benzyny biorąc jeszcze pod uwagę zużycie 4 razy mniejsze załatwia temat .
Zdanek89 Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 Podawałem zasilanie bezpośrednio na świecę - bez klipsa ale bez skutku. Dziwne bo w sumie jest przejście-sprawdzałem miernikiem...
olo Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Jeżeli świeca jest OK to włącz w obwód amperomierz i będziesz wiedział czy masz naładowany ten akumulator.
Zdanek89 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Z akumulatora krecę rozrusznikiem wiec mysle ze jest dobry... dziwna sprawa kupie w tym tygodniu nową świecę i okaże się co bylo nie tak:)
bart07 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Ale masz jakiś układ redukcji napięcia? Świece są na 1,2V, rozruszniki z reguły na 12V.
krzysiek.riese Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Bartku wyjąłeś mi to z ust, mam wrażenie że kolega podłączył bezpośrednio pod 12V i wykopcił świecę.
Zdanek89 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 nie no proszę Was nie miejscie mnie za głupka:D Oczywiście podłączane było przez panel startowy. Uprzedzę kolejne pytanie podłączone było pod żarzenie świecy nie pod starter:)( taką pomyłkę mam za sobą, świeca grzała wtedy krótko ale intensywnie)
TeBe Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Wygląda na zwarcie wewnętrzne w świecy. PS. Nie znam się na świecach, tylko na prądzie
majula7 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 wywal i kup nowa. ja mam juz ze dwie takie co wygladaja na cale i jedna ledwo zarzy druga nic nie ma sie nadczym rozwodzic i tyle
Zdanek89 Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Dokładnie tak zrobię niestety musiala być wadliwa od początku:)
Grzesiek Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 sprawdź jeszcze czy panel działa, a dokładniej układ zazenia
Zdanek89 Opublikowano 22 Listopada 2014 Autor Opublikowano 22 Listopada 2014 Okazalo sie ze uklad zarzenia jest uszkodzony. Dziwne bo panel jest nowy.. Sprawe rozwiazalem dwiema zarowkami 21W podpietymi szeregowo-rozwiazanie prowizoryczne ale dziala:) Zastanawiam sie tylko gdzie w silniku asp jest regulacja wolnych obrotow w instrukcji niestety nie napisali....
Rekomendowane odpowiedzi