stdarek80 Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 Cześć. Z tego co się orientuję to Zero jest repliką, ale w przeciwności do Spita czy Fokkera nie latającą -mimo wszystko nie będzie to na pewno tani model.Cały czas dłubię przy pokryciu kabiny-obramowanie z blachy alu oraz przesuwanie części ruchomej-środkowej .Zdjęcia wrzucę jak będzie wszystko gotowe-strasznie dużo przymiarek ,szablonów ale już nabiera to jakiegoś wyglądu.Pozdrawiam i życzę wszystkim udanego modelarskiego roku- Adam. Dokładnie to zero to replika nie model latający co do kosztów sporo wyszło i mam już dawno wszystkie 100 numerów ale nie oto mi chodziło zeby pochwalić sie tym modelem tylko żeby pomóc przy szczegółach jesli ktoś bedzie wykonywał dane elementy bo można podpatrzyc z tej repliki bo ma być w 100 % zgodna z oryginalnym pozdrawiam wszystkich budujących za wytrwałość przy wykonywaniu tych wszystkich detali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Dokładnie to zero to replika nie model latający co do kosztów sporo wyszło i mam już dawno wszystkie 100 numerów ale nie oto mi chodziło zeby pochwalić sie tym modelem tylko żeby pomóc przy szczegółach jesli ktoś bedzie wykonywał dane elementy bo można podpatrzyc z tej repliki bo ma być w 100 % zgodna z oryginalnym pozdrawiam wszystkich budujących za wytrwałość przy wykonywaniu tych wszystkich detali Oglądałem zdjęcia na necie z budowy Twojego zestawu, na pewno jest bardzo szczegółowo wykonany i będzie z tego zestawu piękny model.Niestety jest to dużo wcześniejsza wersja A6M3-21-istonie różniąca się od tej którą ja buduję.Jedynym elementem z którym mam kłopot to dokładny wygląd podwieszanego (dodatkowego)zbiornika paliwa.Wygląda mniej więcej podobnie do tego z wersji 21,ale podwieszony jest jak gdyby bezpośrednio na rurce i przewodzie.Jedyny dokładniejszy rysunek który posiadam nie pozwala dokładnie go odtworzyć.Jednak mam jeszcze sporo czasu może coś gdzieś wpadnie.Pozdrawiam i kibicuję . PS. Moja wersja to A6M5-52b -wygląda tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Oglądałem zdjęcia na necie z budowy Twojego zestawu, na pewno jest bardzo szczegółowo wykonany i będzie z tego zestawu piękny model.Niestety jest to dużo wcześniejsza wersja A6M3-21-istonie różniąca się od tej którą ja buduję.Jedynym elementem z którym mam kłopot to dokładny wygląd podwieszanego (dodatkowego)zbiornika paliwa.Wygląda mniej więcej podobnie do tego z wersji 21,ale podwieszony jest jak gdyby bezpośrednio na rurce i przewodzie.Jedyny dokładniejszy rysunek który posiadam nie pozwala dokładnie go odtworzyć.Jednak mam jeszcze sporo czasu może coś gdzieś wpadnie.Pozdrawiam i kibicuję . PS. Moja wersja to A6M5-52b -wygląda tak: Sorry,że post pod postem ,ale prawie skończyłem kabinę -przynajmniej z tej strony z której są fotki -efekt chyba nie najgorszy ale już nigdy więcej modelu z tak poprzedzielaną ramką -to była męczarnia i nareszcie zbliża się do końca.Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 jesteś WIELKI coś wspaniałego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Modelarz artysta . Piękna robota to będzie prawdziwe cacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 184cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pacek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 184cm nie no to w sumie wysoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zawsze przy tego typu wykończonych na tip top modelach zastanawia mnie jedno ile litrów czystego musi wypić pilot przed oblotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Zawsze przy tego typu wykończonych na tip top modelach zastanawia mnie jedno ile litrów czystego musi wypić pilot przed oblotem Ja to przeliczam na pampersy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja to przeliczam na pampersy Witaj Adamie !!! Oj !, i będzie jeszcze galaretka w nogach. Ale poważnie to szczerze podziwiam twój kunszt pracy. Wspaniała robota !! Tylko nie zagalopuj się w szczegółach , bo model ma służyć do latania , czyli musisz go w miarę szybko skończyć. Powodzenia Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Adamie, fajnie, że systematycznie idziesz do przodu z tematem. Wracając jeszcze do silnika to uważam, że spokojnie możesz budować model, a ten zakup zostawić prawie na koniec. Może do tego czasu 4-taktowe benzyniaki zostaną uleczone z chorób wieku dzicięcego. Ważne, abyś pamiętał też o zabezpieczeniu zasilania - bo parę mocnych serw będzie w tym modelu. A co do pampersów... no cóż, tak jak pisałał swego czasu Kamyczek warto pomyśleć o trenerku - jak ja to rozumiem: całkowicie niezdetalizowanym identycznym modelu (wagowo i wymiarowo) - wsadzić do niego to docelowe wyposażenie i polatać ładnych parę razy. P.S. Lucjan - ja uważam, że w tym modelu właśnie chodzi o szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stdarek80 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Oglądałem zdjęcia na necie z budowy Twojego zestawu, na pewno jest bardzo szczegółowo wykonany i będzie z tego zestawu piękny model.Niestety jest to dużo wcześniejsza wersja A6M3-21-istonie różniąca się od tej którą ja buduję.Jedynym elementem z którym mam kłopot to dokładny wygląd podwieszanego (dodatkowego)zbiornika paliwa.Wygląda mniej więcej podobnie do tego z wersji 21,ale podwieszony jest jak gdyby bezpośrednio na rurce i przewodzie.Jedyny dokładniejszy rysunek który posiadam nie pozwala dokładnie go odtworzyć.Jednak mam jeszcze sporo czasu może coś gdzieś wpadnie.Pozdrawiam i kibicuję . PS. Moja wersja to A6M5-52b -wygląda tak: z tego co widzę to faktycznie bardzo mało informacji na temat tej wersji nie mówiąc juz o podwieszanym zbiorniku udało mi się znalezc tylko to może ci się przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jeszcze raz dziękuję wszystkim za miłe słowa. Panie Lucjanie, jak już kiedyś pisałem model będzie gotowy do lotu za jakieś dwa-trzy lata,nie tylko ze względu na moje przywiązanie do szczegółów, ale przede wszystkim muszę sobie dać czas na podnoszenie umiejętności w pilotażu.W tym roku przechodzę całkowicie na spaliny(żarki 2 i 4-takty) i już myślę o następnych modelach z napędem benzynowym bo nie znam w praktyce obsługi takich motorków .Wychodzą lata zaległości i rozbratu z modelarstwem. Dziękuje Darku za zdjęcia przydadzą się -szkoda że w tamtych czasach nie było aparatów HD Michale- tak też planuję zakup silnika na sam koniec -na razie nabyłem OS Maxa GT-33 aby obczaić silniki benzynowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Adamie, z tego O.S. będziesz na bank zadowolony, ale jednocylindrowy dwusów z Walbro bdb marki nie ma prawa sprawiać kłopotów. Rozmawiałem z kilkoma jego użytkownikami - "cut mniut" Jako źródło informacji np.: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss_2?url=search-alias%3Dstripbooks&field-keywords=A6M+zero&rh=n%3A266239%2Ck%3AA6M+zero może jest jakaś książaka godna uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam. Zakończyłem pracę przy kabinie -teraz trochę przerwy i dla relaksu to o czym gdzieś wyżej pisałem -przerobiony Dragon na coś w stylu U-Can-Do 60.Pozdrawiam Adam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Witam. Zakończyłem pracę przy kabinie -teraz trochę przerwy i dla relaksu to o czym gdzieś wyżej pisałem -przerobiony Dragon na coś w stylu U-Can-Do 60.Pozdrawiam Adam. Cześć Adamie ! Kabina lepsza od prawdziwej !!!! Pozdrawiam - Lucjan :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Ch. Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Cześć Adamie, prawnuk konstruktora leci do Polski popełnić na Twoim podwórku rytualne seppuku.... Żeby było jasne, dlatego, że model zapowiada się lepszy od oryginału. Edytowane 9 Lutego 2015 przez M.Ch. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 2 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Po kłopotach zdrowotnych ruszam powoli z pracą nad Zerem.Straciłem trochę czasu i zapału ,ale na dzisiejszy dzień wszystko wraca do normy i powolutku startuję. Najpierw muszę przypasować serwa i wkleić bowdeny napędu steru kierunku i wysokości.Ster wysokości będzie obsługiwany przez dwa serwa osobno dla każdej połówki -podobno tak jest dużo bezpieczniej.W dalszej kolejności będę wstawiał uchwyty po których pilot wchodził do kabiny -póki mam jeszcze otwartą dolną część kadłuba-później byłoby po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr33 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Piąkna robota a kabina to mistrzostwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyra63 Opublikowano 20 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Wczoraj prawie ukończyłem prace nad ogonem - zrobiłem stery wysokości ,wykonałem klapki odciążające .W najbliższym okresie chcę to wszystko połączyć w całość z popychaczami i zamknąć dolną cześć poszyciem kadłuba. W związku z tym mam jedno pytanie ,czy ktoś stosował w dużym modelu benzynowym na zabezpieczeniu snapu takie "ustrojstwo" w postaci pierścienia rozprężnego , mam trochę obaw o pewność tego rozwiązania czy poprzez drgania nie dojdzie powstania luzów i wypadnięcia zabezpieczenia?Chcę zamiast sworznia zastosować śrubę M2,5 z nakrętką poliamidową-co o tym sądzicie.Wrzucam kilka zdjęć także z uchwytów do wejścia do kabiny są chowane do lotu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi