Grzesiek Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Zakupilem ten motorek i postanowilem go dotrzec na chamowni.Silnik pali pieknie i chodzi rowniez ,ale no wlasnie ale na lekkim przelaniu,bo jak mu dokrecam iglice paliwa tak,aby uzyskac max obroty to zaczyna wnim słychać dziwne stuki.Takie metaliczne głuche.jak odkrece paliwa 2 zabki stuki znikaja ale obroty spadaja tez .Powiedzcie co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 To spalanie stukowe, wynika ze zbyt wczesnego zapłonu. Normalna sprawa przy zbyt ubogiej mieszance i dużych śmigłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 czyli nie da sie wyregulowac na max obroty bez tego spalania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Mniejsze śmigło i wtedy ponowić próby. Nie miałem czegoś takiego w swoim Asp .61 a kręcił apc 13x4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 We współczesnych silnikach nie ma z tym aż takiego problemu. A jakie paliwo używasz, Meccamo o którym pisałeś w innym wątku? Jakie śmigło i świeca? Enya kiedyś dodawała podkładkę pod głowicę, którą można było założyć, kiedy się stosowało duże śmigła - normalnie silnik nie miał podkładki/uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 silnik to os max 40 surpass smiglo 12x5,5 paliwo meccamo ale 18%olej takie samo co pisalem lecz z wieksza iloscia oleju orginalne to 12% tez mam.Swieca os typ f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 Mniejsze śmigło i wtedy ponowić próby. Nie miałem czegoś takiego w swoim Asp .61 a kręcił apc 13x4 No właśnie. Jeśli to niedotarty silnik, to powinieneś go docierać na najmniejszych śmigłach z zakresu podanego przez producenta, czyli 10x7, 11x6. 12x 5,5, to duże śmigło i moim zdaniem może być użyte po dotarciu silnika. Jeśli zmiana śmigła nie pomoże, to powinieneś szukać nieszczelności pomiędzy gaźnikiem a głowicą. A tak swoją drogą nigdy nie używałem Meccamo i nie wiem jaki może mieć wpływ na Twoje problemy. Spróbuj Contest 10, zostało przetestowane przez wielu modelarzy i na różnych silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 ok dzieki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi