Skocz do zawartości

OS FS 40 SURPASS DZIWNE STUKI


Grzesiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zakupilem ten motorek i postanowilem go dotrzec na chamowni.Silnik pali pieknie i chodzi rowniez ,ale no wlasnie ale na lekkim przelaniu,bo jak mu dokrecam iglice paliwa tak,aby uzyskac max obroty to zaczyna wnim słychać dziwne stuki.Takie metaliczne głuche.jak odkrece paliwa 2 zabki stuki znikaja ale obroty spadaja tez .Powiedzcie co to jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We współczesnych silnikach nie ma z tym aż takiego problemu. A jakie paliwo używasz, Meccamo o którym pisałeś w innym wątku? Jakie śmigło i świeca?

Enya kiedyś dodawała podkładkę pod głowicę, którą można było założyć, kiedy się stosowało duże śmigła - normalnie silnik nie miał podkładki/uszczelki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mniejsze śmigło i wtedy ponowić próby. Nie miałem czegoś takiego w swoim Asp .61 a kręcił apc 13x4

No właśnie. Jeśli to niedotarty silnik, to powinieneś go docierać na najmniejszych śmigłach z zakresu podanego przez producenta, czyli 10x7, 11x6. 12x 5,5, to duże śmigło i moim zdaniem może być użyte po dotarciu silnika. Jeśli zmiana śmigła nie pomoże, to powinieneś szukać nieszczelności pomiędzy gaźnikiem a głowicą. A tak swoją drogą nigdy nie używałem Meccamo i nie wiem jaki może mieć wpływ na Twoje problemy. Spróbuj Contest 10, zostało przetestowane przez wielu modelarzy i na różnych silnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.