Rodi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Dzieki P,Andrzeju myslalem tak od poczatku.Ale lepiej glupie pyt. a miec pewnosc. Jak zwalniasz akrobatem do ladowania czy ogolem sie podchodzi z duza predkoscia do ladowania?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Oczywiście, że trza zwolnić. Jak inaczej chcesz wytracić siłę nośną ? Szybkość lądowania zależy od modelu i od obciążenia pow.nośnej.Szybkość względem ziemi zależy też od siły i kierunku wiatru. Poczytaj w necie o lądowaniu gdyż jest ono dość szczegółowo opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 To ze trzeba wytracic to wiem.Tylko ze ja ma teren pagorkowaty i moja laka ma powiedzmy 4m szerokosci a dlugosci od strony podchodzenia do ladowania powiedzmy 50m dlugosci.Wiem weim kupa miejsca.Tylko ze przed tym pasem jest wzniesienie + rosnie zborze a na okolo tez +wysokie trawy bo niema kto Kosic.Znowoz po dlugosci mam znowu wzniesienie a naprzeciw gorka w dol.Z szybowcem to sie tam super lata ale Sbach nie poleci jak szybowiec do ladowania.A ze 1 raz akrobata latam i to wszystko dzieje sie na wiekszym ciagu to i predkosc wieksza nawet ta minimalne przed przeciagnieciem.Poprostu brakuje mi praktyki.A lotnisko gdzie jest asfalt mi zamkneli.Poprostu musze precyzji nabrac.Slyszalem ze nie ktorzy to wytracaja a nawet siadaja na zasadzie podejscia do zawisu ale czy to Prawda nie wiem.Moj Sbach znow gotow do boju.Ciekawe cos dzis urwe:P:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Skoro wiesz to po co pytasz czy trzeba wytracać prędkość czy lądować przy dużej ??? Na brak odpowiedniego lotniska trudno zaleźć inną radę jak poszukaj lepszego. Owszem , są tacy co lądują z harriera. Można też zrobić zawis i wziąć po prostu w rękę model. Trochę treningu i już. Trzeba tylko zaznaczyć, że takie lądowania są lekko ryzykowne. Z harriera - częste uszkodzenia podwozia a z zawisu jest ryzyko okaleczenia.Ci co latają bardzo dobrze czasem tak się popisują, ale na co dzień lądują normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Pytanie bylo jak wytracacie pretkosc,wiem jest sposób na kwadrat ,na 180 i korkociag.Ale jak mówiłem to u mnie słabo z lotniskiem.A zwłaszcza żeby już bokiem do pasa staćBylem właśnie obczajic polna asfaltową drogę no ma tylko 2 m szerokości ale to asfalt a nie łąka z dziurami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esceta Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Nie wiem co to za sposób na kwadrat,na 180 i korkociąg. Brzmi tajemniczo i niebezpiecznie. Zazwyczaj akrobatami wytraca się prędkość przez redukcje obrotów silnika i zwiększanie kątów natarcia poprzez ściąganie SW. Nie widziałem ani sam nie stosuję klap, hamulcy lub innych rzeczy, ale podstawą jest odpowiednie lotnisko. 2m to trochę mało kurcze blade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 To techniki ladowan samolotami ogólne.Np na 180 to ogółem na łące tak ląduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Jasne ze mozesz, kazda alternatywa zawiasu dobra:) u mnie flash lata na butelkowych:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 5 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2014 Butelkowych tzn?Dalem te płaskie + epoxy i trzyma tylko dałem d..y bo leko kleju w zawias w lazlo i ciężej chodzi ale byłem już na lotnisku i polatalem.Niby zamknięte ale jakoś ludzie latają to narazie korzystam i idę zaraz:-P4 pakiety czekają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 https://www.alexrc.pl/viewtopic.php?t=2102 tutaj to wygląda:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 6 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2014 Polatalem wczoraj powoli coraz pewniej:P:P Ale orginalne kolko skretne siadlo to zrobilem szybka prowizore dzis by moc znow jutro w niebo.Bede musial to dopracowac napewno ale bardzo ladnie amortyzuje ogon.,Moze jak dojde do w prawy to na mojej lace bedzie szybkie siadanie na ogon:P:PA nie modly uda sie albo sie nie uda wyladowac:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 No i wieje:-(:-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 10 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2014 Zrób jakiś filmik, pokaż jak to lata. Fajny samolocik Obczaiłem kilka filmików na YT, ten będzie następny lub MX2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Z filmikiem bedzie ciezko,ale zaradzimy jakos:p Narazie u mnie strasznie wieje.Wsadzam teraz w niego Odbiornk graupnera z mysla o pozniejszej pelnej telemetri jak obroty silnika moze i gps na predkosc jak i kontrola dla lipola by niemusiec uzywac miernika:P:PTeraz zastanawiam sie jak najlepiej ustawic anteny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 Mogę w ten sposób ułożyć anteny odbiornika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 No i k....a kret w domu z glupoty.Dobrze ze sie nikomu nic nie stalo.smiglo w mak i silnik luzny a przod samolotu jest zamkniety.Przypominam nie zapominac smigla sciagnac przy bindowaniu i ustawianiu odbiornika a zwlaszcza jak sie wczesniej latalo na innym systemie. Jest duzo sytuacji jak i w mojej ze pomimo dobrze podlaczonego odbiornika (kable) orginalne ustawienie nadajnika moze miec odwrocone kierunki.W tym przypadku kierunek motora dzwignia w dol a on jedzie bo odwrucone.przestroga dla innych mlodych zaczynajacych jak i doswiadczonych nie myslcie ze rutyna bedzie tak samo jak zawsze.Ja zapomnialem i Pech dobrze ze tylko model ucierpial a nie czlowiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rodi Opublikowano 11 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2014 A oto fotki po zdarzeniu.Stol mnie uratowal ani niechce myslec co by bylo ze mna:( Bylem juz wstanie nowego zamowic a tego na czesci.Po ochlonieciu i cisnieniu chyba 1000,czas na reanimacje tego co zostalo.W tym Hobbym zaraz po lataniuco jest najlepsze Czas na NAPRAWY:D:D:D Przeciolem Maske na wylot ,bo jak mowilem mam wszystko orginalnie calkowicie zamkniete.Bez mozliwosci swobodniej ingerencji w co kolwiek bez noza. To rosciolem mache.Silnik mocno przykrecony a rusza sie w piance wiec postawilem go w pionie ustawilem loze na poziomo.Podczas udezenia silnik oberwal ciagnac go w dol.Wyprostowalem go i zalalem go epoxy wiezac ze to wystarczy.Czy macie inny pomysl??A mache zamiast przyklejac na stale to moze na magnesy co myslicie ?Czy drgania lub sila wiatru moze to jakosc rozlaczyc? A skrzydlo to musze zawiasy zamowic takie jak juz mam w tym drugim skrzydle:P Chy ba te stopki wykrece calkiem bo tylko lotki wyrywaja:P. A jak nudze to powiedzcie. z epoxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobUK Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Jak cos zamawiaj ja odkupie czesci jak rozwalemojego :):) Oczywiscie jak go dostane bo zamowilem w sobote Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart07 Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 orginalne ustawienie nadajnika moze miec odwrocone kierunki.W tym przypadku kierunek motora dzwignia w dol a on jedzie bo odwrucone. Dlaczego nie wszedł w programowanie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeBe Opublikowano 12 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2014 Ja też pierwszego kreta wykonałem w domu:-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi