coster Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2014 taki wlasnie mam zamiar narazie bedzie wisial pod sufitem i cieszyl oko ,dopuki nie bede czul sie na silach
M.Ch. Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 taki wlasnie mam zamiar narazie bedzie wisial pod sufitem i cieszyl oko ,dopuki nie bede czul sie na silach No to mi ulżyło, szkoda by było modelu. Co do lotniska - to widzę na nim samoloty pasażerskie - czy ono jest na pewno nieczynne?
coster Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tak jak pisałem część lotniska koło parku jest nieuzywalna a samoloty pasażerskie te duże i wojskowe co widać przy hangarch to są wraki część lotniska to muzeum lotnictwa dopiero zachodnia część jest używana przez prywatne odrzutowce i napewno oglądałeś kod da vinci towlasnie z tego lotniska odlatywali do angli uciekając przed policja
M.Ch. Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Tak jak pisałem część lotniska koło parku jest nieuzywalna a samoloty pasażerskie te duże i wojskowe co widać przy hangarch to są wraki część lotniska to muzeum lotnictwa dopiero zachodnia część jest używana przez prywatne odrzutowce i napewno oglądałeś kod da vinci towlasnie z tego lotniska odlatywali do angli uciekając przed policja Rozumiem. Czy we Francji wolno Ci będzie latać w takiej bliskości prawdziwych samolotów (te prywatne JETy)? Czy masz OC modelarskie? Czy nie masz gdzieś bezpieczniejszego miejsca? Jaki model chcesz ulotnić jako pierwszy, jakich masz faworytów?
coster Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2014 czy wolno latac chyba tak skoro lataja tam co do oc to nie wiem czy jest obowiazkowe a lotnisko drugie jest klubowe https://www.google.fr/maps/place/Ancienne+Redoute+de+Franconville/@48.9697392,2.2135575,118m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x2a476e17c7d4a469?hl=fr tylko ze trawiaste ale ladnie trawka wykoszona ruwniutko co do faworytow to nie mam jakichs specjalnych, wszystkie ze tak powiem samoloty z okresu II św co do pierwszego samolotu co oblatam to bedzie jak3 od marka z napolskim niebie
M.Ch. Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 czy wolno latac chyba tak skoro lataja tam co do oc to nie wiem czy jest obowiazkowe a lotnisko drugie jest klubowe https://www.google.fr/maps/place/Ancienne+Redoute+de+Franconville/@48.9697392,2.2135575,118m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x2a476e17c7d4a469?hl=fr tylko ze trawiaste ale ladnie trawka wykoszona ruwniutko co do faworytow to nie mam jakichs specjalnych, wszystkie ze tak powiem samoloty z okresu II św co do pierwszego samolotu co oblatam to bedzie jak3 od marka z napolskim niebie Witaj Coster, nie chcę się wymądrzać, ale lepiej się dowiedz czy na pewno wolno tam latać a OC modelarskie to obowiązkowo. Odpukać zawiedzie elektronika lub umiejętności i jak masz OC to nie będziesz płacił za rozwalone auto, czy brak czyjegoś oka lub innej części ciała. Co do tego Jaka 3 - ujdzie, ale nie nauczysz się nim lądować na kołach (chyba że je dorobisz). Bez podwozia dłużej pożyje na tej równej trawce. Lepsza byłaby Wilga lub RWD z tego samego sklepu. Powodzenia.
mirolek Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Charakterystyka lotu kombata ESA będzie pewnie bardziej zbliżona do budowanego modelu niż trenerka górnopłata ale na początek przygody z lataniem, właśnie takie spokojne górnopłaty jak Piper Cub, RWD czy Wilga sa najlepsze. Bardzo polecam bo latanie w realu to jednak coś innego niż symulator. ms
miro-er1 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Potwierdzam , buduj wilge lub rwd .
dukeroger Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 albo kup cos gotowego byle z pianki, ja zaczynalem od czego takiego: http://www.perfecthobby.pl/detale.html?id=1244 w jeden wieczor bedziesz mial samolot gotow do latania
TeBe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Albo zrób taką hybrydę jak ja, pancerne skrzydło na profily Clark Y i reszta z pianki. Mówię to jako znany łowca kretów ;-)
MirekC Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 taki wlasnie mam zamiar narazie bedzie wisial pod sufitem i cieszyl oko ,dopuki nie bede czul sie na silach No i wreszcie rozsądne podejście niech spit poczeka. Wcinam się do tematu bo spitfire'y to moje ulubione ptaszki z 42 różnistych modeli jakie uczyniłem 6 to Spitfire'y i to nie koniec, latają wspaniale emocje że nogi mi drżą.. zawsze! no a jak wygląda w locie !!, ale jest to samolot szybki i zwrotny, wymaga ciągłego skupienia a jednak..niestety krety nieuniknione. No cóż uważam się raczej za budowniczego niż pilota, koledzy lepiej latają więc to oni raczej wykonują pierwsze loty. A przy tym nakładzie pracy i dbałości o szczegóły warto by było żeby spit dłużej istniał jako całość .Powodzenia
coster Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 witam no to niezłą masz kolekcje 42szt ładnie kiedy ja tyle będę miał hehe popołudniu zamieszczę następne fotki z postępu prac :)wkradł mi się mały błąd albo chyba tak ma byc nie wiem ale po przejrzeniu wielu zdjęć spita myślę ze to jednak błąd konstrukcji mysle ze to musi byc prosto dokleilem balse tak jak jest profil przyklejowy i wydaje mi sie ze ten trujkat doklejony do kadluba co nadaje profil powinien byc wiekszy zeby nie wystepowal dol w tym miejscu zaznaczony strzalka albo ja zle wyprofilowale to
mirolek Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Tak, ten trójkąt to na pewno błąd. ms
coster Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 nie wiem czy dobrze widac o co chodzi juz wiem co sknocilem zaraz biore sie za poprawki czyli to byl muj blad :(za lagodnie wyciolem przejscie kadluba w skrzydlo ale juz naprawione
coster Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 w końcu udało mi się zakończyć kadłub przejście kadłuba w skrzydło wyprofilowane naprawiłem błąd:) jutro szlifowanie i zabieram sie za oklejanie japonka
coster Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2014 rozrysowane linie podziału blach
marek rokowski Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 pięknie wychodzi - tak trzymaj!
MirekC Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 rozrysowane linie podziału blach nie wiem czy dobrze widac o co chodzi juz wiem co sknocilem zaraz biore sie za poprawki czyli to byl muj blad :(za lagodnie wyciolem przejscie kadluba w skrzydlo ale juz naprawione Ten element oprofilowania to to co tygrysy lubią najbardziej, bez tego to nie jest Spitfire, niestety wielu producentów pomija ten element widać trudny?! i nawet najlepsi dają w to miejsce wytłoczki z ABS (Top Flite) rzadziej z laminatu ja bawię się zwykle stosując profil na płacie i kadłubie wypełniony wręgami potem lamelowanie i szlif "wklęsłości".Tobie to wyszło bardzo fajnie. Czy napewno nic nie "kleiłeś"...przedtem.?
coster Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W dziecinstwie sklejilem pare jaskolek 1 kombata na uwiezi a tak pozatym duzo modeli kartonowych a to jest moj pierwszy model balsowy mam nadzieje ze bedzie latac
M.Ch. Opublikowano 14 Kwietnia 2014 Opublikowano 14 Kwietnia 2014 W dziecinstwie sklejilem pare jaskolek 1 kombata na uwiezi a tak pozatym duzo modeli kartonowych a to jest moj pierwszy model balsowy mam nadzieje ze bedzie latac Będzie, będzie tylko na spokojnie, najpierw jakaś trener z pianki, później może jakiś warbird z pianki a potem to cudo!
Rekomendowane odpowiedzi