Bartek Piękoś Opublikowano 12 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Prawie szura po sutach Gdzie robisz oblot? I dlaczego w Piastowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 12 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2015 Bartek miejsce oblotu nie jest jeszcze ustalone. Wolałbym w Piastowie ze względu na równy pas ale z Piastowem to jest problem członkowstwa w AR. Znowu podłoże na moim "lotnisku" pozostawia sobie wiele do życzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Dzisiaj odebrałem reszte elektroniki (poza akumulatorem ). Gdy zacząłem skladac turbine zauwazylem pewien problem.Otóż silnik w łozu wyglada tak:Po nałozeniu piasty wszystko jeszcze sie miesciJednak gdy zaloze docisk piasty to otwor ktory jest w lozu okazuje sie za malySkutkiem takiego stanu rzeczy jest wystający wirnik i zle docisnieta piasta :/Macie jakieś pomysly jak rozwiazac ten problem? Wygląda na to, że poprostu bede musiał spiłować troche te wzmocnienia wręgi. AA i taka uwaga - silnik turnigy l2855-2800kv ma 730W a nie 630 jak podaje opis HK !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, chcesz coś szlifować w edfie? Zobaczę po południu jak to u mnie wygląda, bo w sumie jeszcze nie skręcałem go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 a co ci przeszkadza ze wystaje i tak tunel dorobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Co do szlifowania to mozliwosci są dwie: 1. Zeszlifowac troche te wzmocnienia plastikowej wregi, zeby wszedl miedzy je ten docisk 2. Zeszlifować docisk po średnicy zewnetrznej od strony silnika Wygląda to poprostu na bląd fabryczny i uniemozliwia prawidlowe zlozenie EDF'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Wszystko zależy od tego, ile i gdzie Ci brakuje. Najpierw poszukałbym innej piasty. Wbrew pozorom wybór jest, i różnią się między sobą. Jeśli przeróbki, to zacząłbym od łoża silnika. Rozumiem, że wyszlifowałbyś okrąg, czyli lekko ściął cztery narożniki łoża, które wchodzą od docisk piasty, tak? Szlifowanie docisku - o.k., tylko go osłabiasz w miejscu, które chyba najmocniej zaciska szczęki piasty. Poza tym dochodzi jeszcze wyważanie. Jeśli jednak masz możliwość podtoczenia... to może... Rozumiem, że to nie jest dedykowana do zestawu piasta? A może istnieje takowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Nic jeszcze nie robilem. Czekam na wasze.sugestie, zeby czasem czegow nie zepsuc Przy łozu to scialbym lekko te cztery narozniki oslabiajac konstrukcje. Jakbym mial szlifowac docisk to posluzylbym sie wiertartką, zeby w miare mozliwosci jak najdokladniej to zrobić Wirnik wystaje doslownie 2mm poza obrys tunelu. Albo poprostu cos zle skladam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 To nie jest takie istotne ile wystaje wirnik. Bardziej chodziło mi o to ile brakuje Ci żeby do końca nasunąć docisk i dokręcić, a żeby nic nie tarło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Głownie to o ten docisk chodzi, a jak docisk nie jest w dobrym miejscu to reszta podzespolu wystaje do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 To aż tyle Ci brakuje pod dociskiem, ile wystaje wirnik? To by było niedobrze. Musisz sam zdecydować, co i ile szlifować. Na zdjęciach tego nie widać. Ja bym zaczął od szukania innej piasty. Pamiętaj, że są piasty blokowane imbusami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 No niestety aż tyle wystaje. Poczekam na Robertusa jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Pierścienia nie miałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Chodzi Ci o ten plastikowy, ktory powieksza wlot turbiny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Tak, być może tak to zaprojektowali, że uwzględnili go przy montażu. Tak jak dukeroger pisze, i tak będziesz miał tunel dopasowany, ale zobaczę jak się składa mój z ciekawości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 To powinno sie tak złożyc. Wirnik nie wystaje poza obrys tunelu Robert jakbys mogl to opisz mi dokladnie co po kolei skladales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 porownujac te zdjecia to jabys wirnik odwrotnie wlozyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekJ121 Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Piotrek wyślij mi kilka zdjęć tego silnika na PW coś pokombinujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 15 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 Wirnik jest dobrze założony. Część zaciskowa wsuwa się aż do pierścienia zabezpieczającego łożysko przed wysunięciem. Jak to wszystko założę, to wirnik jest na równo z krawędzią obudowy, jak dokręcę śrubę to się chowa tak 0,5mm. ale odczuwam opór przy obracaniu i podejrzewam, że pierścień zaciskający obciera się o narożniki wokół otworu w który wchodzi piasta. Myślę, że wystarczy tu podszlifować odrobinę pilniczkiem. I zrobione. Nie wiem czy na zdjęciu widać, ale pociągnąłem lutownicą tylko te narożniki, ale nie na wylot tylko tak 2mm, tyle wystarczy aby kołnierz zaciskowy się tam zmieścił. Przy okazji, miałeś śrubki mocujące silnik? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZWBPiotr Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2015 I o to mi chodziło!! Dzieki Robertus! Goldy w silniku zmienilem na 4mm. Śrubek w zestawie nie bylo. Ale wchodza tam srubki m3, ja uzyje stozkowych Mocowanie turbiny w tunelu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi